Sjov og spas-tråden II

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #1225 af falle
Besvaret af falle på emne Sjov og spas-tråden II
Selvfølgelig sagde Alves det. Og selvfølgelig mente man det ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 10 måneder siden #1226 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sjov og spas-tråden II

falle skrev: Selvfølgelig sagde Alves det. Og selvfølgelig mente man det ;)

Jeg kan ikke se om du er sarkastisk, men den smiley kunne indikere det. Du må gerne af- eller bekræfte, hvis det er noget jeg skal forholde mig til.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #1227 af falle
Det skal forstås således at jeg ikke tror på hvad de siger.

12 år 10 måneder siden #1228 af BBB

falle skrev: Det skal forstås således at jeg ikke tror på hvad de siger.

Der er et punkt hvor had gør én blind. Du har lige selv skrevet, at både din kammerat og dig blev opmærksomme på det, og så er det da pudsigt at Alves siger det lige efter Madrid kampen. Tror du nu ikke længere på hvad du selv har observeret, blot fordi Alves giver dig ret?
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #1229 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Sjov og spas-tråden II

BBB skrev:

Ikertheman skrev:

Fantastisk, at Pipita nu får succes - bl.a. TILTRO fra klubben og klubbens fans, noget som han fortjener! Det er vi nogle, som godt kan onde ham :)

Jeg vil altså også have sådan en hypeman til når jeg løber rundt på Kløvermarken...

Du vil altså gerne have Guardiola som hypeman? ;) ( er jeg den eneste, som synes, at det ligner ham!?!?)

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #1230 af falle

BBB skrev:

Der er et punkt hvor had gør én blind. Du har lige selv skrevet, at både din kammerat og dig blev opmærksomme på det, og så er det da pudsigt at Alves siger det lige efter Madrid kampen. Tror du nu ikke længere på hvad du selv har observeret, blot fordi Alves giver dig ret?

Jeg ser meget få af deres kampe. Jeg ser blot på lidt statistiker dagen derpå. Og når jeg kan se Messi scorer 2-3-4 mål pr. kamp efter en periode hvor jeg mindes Ronaldo lå nr. 1, så tænker jeg bare mit :)

Iøvrigt, så ligger dette 2 år bag os. Lad os komme videre :)
Sidste redigering: 12 år 10 måneder siden ved falle.

12 år 10 måneder siden #1231 af BBB

Ikertheman skrev: Du vil altså gerne have Guardiola som hypeman? ;) ( er jeg den eneste, som synes, at det ligner ham!?!?)

Nej til det sidste og ja til det første. Jeg er glad for at han har fundet sit kald!

• Morientes2012
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #1232 af Morientes2012
Besvaret af Morientes2012 på emne Sjov og spas-tråden II

falle skrev:

BBB skrev:

Jeg ser meget få af deres kampe. Jeg ser blot på lidt statistiker dagen derpå. Og når jeg kan se Messi scorer 2-3-4 mål pr. kamp efter en periode hvor jeg mindes Ronaldo lå nr. 1, så tænker jeg bare mit :)

Iøvrigt, så ligger dette 2 år bag os. Lad os komme videre :)

Det gav absolut ingen mening.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #1233 af falle
Hvad forstår du ikke ved det? Jeg skal med glæde uddybe :)

• Morientes2012
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #1234 af Morientes2012
Du må med glæde uddybe hvilken relevans det har til BBs indlæg.

• falle
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #1235 af falle
Læs forrige side. Det hele var et fodnote til hvorfor Messi scorede så mange mål til sidst i sæson 11/12, efter de tabte ligaen.

Jeg skriver at jeg ikke ser så mange af deres kampe, men læser gerne lidt referat og statisker bagefter, eksempelvis mål, målchancer, boldbesiddelse, osv. Ikke fordi jeg lagde mærke til det, men min kammerat sagde i sommerferien derefter at han havde lagt mærke til at Messi scorede en del mål til sidst, og hans mening var at det var fordi de ville gøre alt for at få Pichichi-trofæet til Messi; ingen andre fik lov at score mål. Min kammerat er Barcelona-fan.

Jeg kiggede det igennem, og kunne konstatere at Messi til sidst havde kampe hvor han scorede 2-3-4 mål pr. kamp og overhalede Ronaldo på topscorelisten med 4 mål i alt.

Nu siger BBB at Alves (eller en anden) havde været ude at sige at de ikke gjorde det med vilje. Min kommentar til det var blot at jeg ikke købte den udtalelse.

Get it?

• Morientes2012
  • Gæst
  • Gæst
12 år 10 måneder siden #1236 af Morientes2012

falle skrev: Læs forrige side. Det hele var et fodnote til hvorfor Messi scorede så mange mål til sidst i sæson 11/12, efter de tabte ligaen.

Jeg skriver at jeg ikke ser så mange af deres kampe, men læser gerne lidt referat og statisker bagefter, eksempelvis mål, målchancer, boldbesiddelse, osv. Ikke fordi jeg lagde mærke til det, men min kammerat sagde i sommerferien derefter at han havde lagt mærke til at Messi scorede en del mål til sidst, og hans mening var at det var fordi de ville gøre alt for at få Pichichi-trofæet til Messi; ingen andre fik lov at score mål. Min kammerat er Barcelona-fan.

Jeg kiggede det igennem, og kunne konstatere at Messi til sidst havde kampe hvor han scorede 2-3-4 mål pr. kamp og overhalede Ronaldo på topscorelisten med 4 mål i alt.

Nu siger BBB at Alves (eller en anden) havde været ude at sige at de ikke gjorde det med vilje. Min kommentar til det var blot at jeg ikke købte den udtalelse.

Get it?

Læs BBBs indlæg igen. Dit svar giver ingen mening i forhold til det.

Leveret af Kunena Forum