Sjov og spas-tråden II

14 år 4 måneder siden #217 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Sjov og spas-tråden II
Så serveres der nok en gang en fornem stabel catalanske tudekiks - denne gang med ekstra tykt pålæg. Fra Diario Gol:

El Madrid se pone a 10 del Barça con remontada, gol de penati y favores de Undiano... lo de siempre.

Der burde simpelthen være grænser for, hvor meget der kan flæbes i den provins ...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• lavivareal
  • Gæst
  • Gæst
14 år 4 måneder siden #218 af lavivareal
Besvaret af lavivareal på emne Sjov og spas-tråden II
Kan du evt. oversætte?

14 år 4 måneder siden #219 af DarioGomez

El Madrid se pone a 10 del Barça con remontada, gol de penati y favores de Undiano... lo de siempre

Real Madrid er ti point foran Barcelona efter en remontada, et straffesparksmål og tjenester fra Undiano ... som det plejer at være!

Undiano er naturligvis kampens dommer.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

14 år 4 måneder siden #220 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sjov og spas-tråden II

<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>

• LosMerengues30
  • Gæst
  • Gæst
14 år 4 måneder siden #221 af LosMerengues30
Besvaret af LosMerengues30 på emne Sjov og spas-tråden II
DarioGomez:

Den madrillenske presse har ikke været meget bedre de seneste 3,5 år. Jeg ved ikke om det skyldes at FCB har været os fuldstændig overlegne (13 ud af 16 mulige trofæer) og ingen nederlag i El Clásico på 3,5 år, men ringer udtrykket Villarato nogen klokker hos dig?

Blot fordi Barcelona pressen nu tuder, så gør det ikke &quot;vores&quot; medier bedre af den grund.

Jeg ville kunne forstå det morsomme, hvis de madrillenske medier ikke havde gjort det samme i 3,5 år, men den slags opførsel er altså kutyme i Spanien.

Desværre.

14 år 4 måneder siden #222 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Sjov og spas-tråden II
Det ikk fordi jeg altid er inde på fc bar. Forummet, men det sjovt at være derinde i dag.

&quot;Roberto Carlos vendte i dag tilbage til Real Madrid for en kort bemærkning.

Her fik han lejlighed til at hilse på (->de kommende spanske mestre<-) efter formiddagstræningen i Ciudad Deportiva de Valdebebas, hvor han selv nåede at spille sammen med de fire holdkaptajner Iker Casillas, Sergio Ramos, Marcelo og Gonzalo Higuaín, inden han efter 11 års virke i Real Madrid stoppede i 2007.&quot;

Hvor er det dog klam læsning man.. sådan vil man aldrig formulere det på fcbarcelona.dk ...

Fedtmule

Re: Real Madrid
af FCBarcelonaChr » søn feb 12, 2012 9:50 pm
Alt indefra madridista.dk er generelt klam læsning.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

14 år 4 måneder siden #223 af DarioGomez
Han har jo ret - vi er herreklamme herinde ...

14 år 4 måneder siden #224 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Sjov og spas-tråden II
Payback is a bitch, nu har vi hørt på deres arrogance de sidste mange år. Real har smidt 8 points hele sæsonen i Liga BBVA, og vi er over halvvejs. Forudsaget at Real mod forventning skulle smide 10 mere, ville det alligevel kræve at Barca vandt samtlige resterende kampe, og da de ikke kan vinde på udebane er det så godt som matematisk umuligt.

Så kan de mene vi er nok så klamme, hvis der er nogle der har været vamle i en evighed så er det da Barcas medløbere som kalder sig selv fans. At de så nu er begyndt at blame dommerne for stort set samtlige pointtab udstiller bare hvor arrogante, og - for at bruge &quot;deres&quot; eget udtryk - klamme de er. For er der ét hold der har haft den spanske, og europæiske, dommerstand langt oppe i røven de sidste mange år, så er det da godt nok FC Barcelona!!

Hvis jeg var Hugol ville jeg påpege Benzemas underkendte mål som værende tvivlsomt i dag, mens Barcas 2. mål kunne være annulleret, da en Barca-spiller stod i klar offside og tog keeperens udsyn. Alexis' mål er der da INGEN tvivl om er en offside, den bliver snittet klart. Omvendt var der også et par andre kendelser der kunne være gået begge veje i begge kampe, men Barcas fans bør næppe beklage sig over dommerne de næste 800 år imo.

CAMPEOOOONES CAMPEOOOONES OLÉ OLÉ OLÉ

14 år 4 måneder siden #225 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sjov og spas-tråden II
Som altid er de første alvorlige tegn på et seriøst skift i momentum, når den modsatte fløj tuder over dommerne.

Af samme årsag ville det klæde Madridistas som helhed, hvis det ikke blev brugt som årsag til Barcas imponerende dominans igennem de seneste 3 år.

Det er sjovt som nr. 2 altid bliver røvrendt af dommerne. Tænk hvordan de 18 andre i La Liga har det. Real Madrid og FC Barcelona har absolut intet at beklage sig over, hverken nu eller i fremtiden - tværtimod!

14 år 4 måneder siden #226 af Siempre Madrid
De øvrige 18 er faktisk begyndt at beklage sig over, at de to såkaldte store tiltvinger sig nogle fordele ved at skabe sig som kællinger i forhold til dommerpræstationer.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

14 år 4 måneder siden #227 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sjov og spas-tråden II
Følgende er taget fra en artikel på eb.dk:

&quot;Cristiano Ronaldo høvler mål ind i en fart, som end ikke Lionel Messi kan følge med i. Senest illustreret så selv evnesvage Barca-fans kan forstå det med et hattrick i søndagens 4-2-sejr over Levante.&quot;

Det er sgu da retorik som vil noget...;)

14 år 4 måneder siden #228 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sjov og spas-tråden II

<font color=7A0000>*INDLÆG ER SLETTET AF BRUGER ELLER ADMIN
</font>

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

Leveret af Kunena Forum