Sjov og spas-tråden II

14 år 4 måneder siden #181 af fz
Besvaret af fz på emne Sjov og spas-tråden II
hva gutter har i overvejet hvilken tråd vi er i ??

storken: jeg havde 2 meninger med min indlæg 1: jeg synes det var lidt sjovt, at de kun kigger på andre hold og ikke dem selv. 2: fordi jeg gerne modtog kritik for min indlæg . jeg er så ked af, at du så går hen og starter en seriøst debat, omkring det du nu snakker om (gad ikke læst alt andet efter dit indlæg) så nu mistede alle lige som fokus på det jeg lag op til. nå men videre i livet

ps. minder jer igen lige om, at det er en sjov og spas tråd.

håber i finder noget der er lidt sjovere end mit ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

14 år 4 måneder siden #182 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Sjov og spas-tråden II
Kasillas

----"At "opføre sig pænt"? - ingen klubber kan leve op til dette."

Nej, men derfor kan man da godt tilstræbe at gøre det? At Barcelona har gjort nogle dårlige ting retfærdiggør ikke at vi også gør noget dårligt - tværtimod faktisk!

----"Der er IKKE en kodeks i at træner ikke må være sarkastisk eller arrogant. Mourinho har overlevet Chelsea, Inter og overlever sikkert Madrid."

Jo, sådan et kodeks er der faktisk i Real Madrid. Og det hedder Señorio. Don Santiago Bernabéu var bannerfører for dette princip. Nu beskriver du det godt nok som sarkastisk og arrogant, men det er faktisk ikke det der er problemet. Problemet er hans manglende ydmyghed, ærlighed og respekt (for bl.a. modstanderen).

----"Det er stor set de 2 ting der ikke ville blive accepteret"

Der er meget mere som jeg ikke kan acceptere. F.eks. når han påstår at Barcelonas succes skyldes dommerne. Eller at han påstår at fodboldforbundet er korrupt, når han ikke er enig i spilledagene.

For udenforstående kan det se ud som små lige gyldige beskyldninger. Men det fremhæver hans manglende respekt for modstanderne og fremstiller os som en lille klub. Men Real Madrid er ikke en lille klub. Barcelona var i mange år den "lille" klub og skubbede alle deres problemer over på at det var Francos skyld det hele. Nu er det os der opfører os sådan - og ganske uberettiget i øvrigt.

Mourinho har dog opført sig ganske pænt på det sidste. Den ros skal han have.

Og så spurgte Storken om Mourinho var det værd? Og der kan jeg kun svare nej. Det vigtigste er dog titlerne, men jeg accepterer ikke, at Mourinhos tilgang er den eneste vej til titlerne.

14 år 4 måneder siden #183 af Kasillas
Besvaret af Kasillas på emne Sjov og spas-tråden II
Raul 4 Ever

Nå jo!. - "senorio", det begynder pludseligt at dukke op i mit hoved. - husker tilbage da Cicinho udtalte noget i retning af at spise gratis og hvor godt det var. - det blev kraftigt kritiseret. - jeg tager over til en anden tråd :-)

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

Fakta:
Franco fjernede Barcas gæld og hjælp med bygning af Camp Nou.
I Francos tid mellem 1939-1975 vandt Real Madrid 22 spanske pokaler, mens Barca vandt 23.
Som tak udnævnte Barca Franco til æresmedlem og gav ham æresmedaljer.😂😂😂😂😂

• Halamadrid1990
  • Gæst
  • Gæst
14 år 4 måneder siden #184 af Halamadrid1990
Besvaret af Halamadrid1990 på emne Sjov og spas-tråden II

Sjovt lille klip hvor Marcelo driller Pipa Higuain :)

• Samim420
  • Gæst
  • Gæst
14 år 4 måneder siden #185 af Samim420
Besvaret af Samim420 på emne Sjov og spas-tråden II
DET HER MÅ DA VÆRE ÅRETS JOKE HAHAHAH !
ekstrabladet.dk/sport/fodbold/udenlandsk...d/article1699974.ece

• RMD96
  • Gæst
  • Gæst
14 år 4 måneder siden #186 af RMD96
Besvaret af RMD96 på emne Sjov og spas-tråden II
Hahahahahahahahaa
De havde de ikke sagt hvis de førte ligaen... :D

14 år 4 måneder siden #187 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sjov og spas-tråden II
Den største joke, er ikke de Barca-spillere der piver over dommerne. Den største joke er de Madridistas, som har travlt med at fremhæve disse udtalelser. Det er primært de samme, som i store perioder har tudet løs om hvordan Madrid konstant bliver snydt.

Ja, Xavi er pinagtig at høre på, men sådan har omverdenen omfattet det i lang tid, når Mourinho og co. har tudet. Det er grimt at være nr. 2 - og det bliver kun grimmere, når man bruger dårlige undskyldninger.

14 år 4 måneder siden #188 af Realex
Besvaret af Realex på emne Sjov og spas-tråden II
Raul_kongen @

Uden at skulle forsvare &quot;disse&quot; madridistas du nævner, tror jeg at der ligger en grund bag ved deres fokus på barcas undskyldninger.

Mes que en club farcen, og Fabregas seneste udtalelser om at &quot;i Barcelona har man ikke brug for undskyldninger&quot;, gør at flere ser det som dobbeltmoralsk, nu når Barcelona-spillerne vil være så hellige.

Madridspilleren brokker sig også over dommeren, men melder ikke ud et par dage før, at det kunne de aldrig finde på. Dér tror jeg forskellen er.

14 år 4 måneder siden #189 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Sjov og spas-tråden II
189

Alle kan se at det er dumt sagt af Xavi og co. Men lad dem sige hvad de vil. De sætter kun sig selv i et dårligt lys.

Real Madrid er pt ikke bare verdens største klub, det er også verdens bedste fodboldhold. Derfor må der være overskud til at nyde at Barcelona bruger taber-undskyldninger, uden at man højlydt fryder sig over dette.

Der er ingen grund til at falde til deres niveau;)

14 år 4 måneder siden #190 af Siempre Madrid
må jeg lige minde om at det kun er et par uger siden at vi blev revet rundt af Barcelona på hjemmebane. Og knap en uge siden at vi ikke var så tilfredse med dommeren. De to klubber og deres fans er to alen af samme stykke.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Samim420
  • Gæst
  • Gæst
14 år 4 måneder siden #191 af Samim420
Besvaret af Samim420 på emne Sjov og spas-tråden II
raul7=kongen
tag nu en slapper, kender du ikke noget til ironi? barca er jo altid de &quot;uskyldige&quot; og det har jo altid været madridistas der var skurkene :D men men men... nu hvor dommeren har altid været på barcas side så synes jeg det er lidt komisk at de udtaler sig på de måde ! til grin.

<font color=7A0000>*INDLÆG ER RETTET AF BRUGER</font>

14 år 4 måneder siden #192 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Sjov og spas-tråden II
@190.

Nej. Vi er på rette vej, men vi er der ikke endnu.

@189.

Så når Mourinho gør det er det ok. Når man læser Iker Casillas udtale sig er det ok og når man læser på forum her er det ok. Når Xavi gør det, så er det til grin?

Om det hedder Mes Que Un Club eller Madridismo, det er forkasteligt med denne hetz mod dommerne. Det er kun overgået af, hvor tåbelige og ensporerede store dele af de to klubbers fans er!

Det er vist den gode gamle med moral og dobbeltmoral.

Leveret af Kunena Forum