Sjov og spas-tråden II
- Brylle
- Gæst
-
Okay, det er jeg frygteligt ked af. Jeg glemte helt den super vigtige bronzekamp, hvor der i den grad blev givet pause til nøglespillere. Her spillede bl.a. Ronaldo heller ikke. Så han spillede altså 2 ud af 5 kampe, hvoraf den ene var en bronzekamp og den anden var den 3. gruppekamp mod frygtindgydende New Zealand, som alligevel blev sendt ud med en røvfuld. Lyder det som en spiller, der deler spilletiden på ligefod med en anden højreback, eller lyder det som om han er en klar reserve for Cedric, som altså sidder tungt på pladsen? Han har siden 2015 spillet hele 6 kampe på Portugals landshold. Det lyder ikke som en spiller, der har sat sig fast, og slet ikke når han end ikke var i truppen, da Portugal blev europamestre.Zyconith skrev:
Brylle skrev: Nu deler han jo ikke spilletiden med Cedric. Han fik en hyggelig tredje gruppekamp mod New Zealand til Confederations Cup,
... men ellers er han jo henvist til bænken af en spiller fra store Southampton.
Læs du lige op på den igen
Skal jeg til at liste højst kapable spillere op der har spillet for Southampton? Inkl. vores egen Gareth?
Og så finder jeg ikke Cedric særlig imponerende. Han lavede små 3 assist i PL sidste sæson, og når jeg har set ham for Portugal, så har han ikke været side god.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Og mig som håbede vi ikke længere skulle høre på ham efter hans pension :D
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
Rendering Error in layout Message/Item: KunenaBbcodeLibrary::DoInstagram(): Argument #1 ($bbcode) must be of type Nbbc\BBCode, string given, called in /var/www/madridista.dk/public_html/libraries/kunena/bbcode/bbcode.php on line 193. Please enable debug mode for more information.
"Messis evige rival, Cristiano Ronaldo, må tage til takke med en ydmyg 17. plads. De to er de eneste aktive på top 20 listen og de vil derfor forbedre deres statistik indtil de skifter liga eller lægger støvlerne på hylden."
Den lader vi lige stå :D
SR4 skrev: www.fcbarcelona.dk/Nyheder/messi-den-bed...igaens-historie.html
"Messis evige rival, Cristiano Ronaldo, må tage til takke med en ydmyg 17. plads. De to er de eneste aktive på top 20 listen og de vil derfor forbedre deres statistik indtil de skifter liga eller lægger støvlerne på hylden."
Den lader vi lige stå :D
Messi har vel også lige 4-5 år la liga tjans mere på sig, de får det til at lyde som om ronaldo ikke rigtige har udrettet noget.
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Jaken skrev: Aaah, good ol' Pepe.
De har hygget sig i Besiktas' marketing-afdeling... Hold nu fest det er elendigt lavet. Det er efterhånden stukket helt af med de der YouTube-videoer hvor klubberne offentligører nye spillere... Den værste er dog Sevillas offentliggørelse af Jesus Navas...
El_Juan skrev: De har hygget sig i Besiktas' marketing-afdeling... Hold nu fest det er elendigt lavet.
Haha. Det er næsten så elendigt lavet at det er ude i noget Van Damme/Seagal-territorium, hvor det alligevel er underligt fortryllende.
Pepe og Negredos forcerede smil og gebrokne engelsk har jeg i hvert fald svært ved at stå for.
El_Juan skrev: Det er efterhånden stukket helt af med de der YouTube-videoer hvor klubberne offentligører nye spillere... Den værste er dog Sevillas offentliggørelse af Jesus Navas...
Alt slår dog de seriøse videoer med dårlige hashtags, hvor, oh i don't know, Pogba danser til frygtelig engelsk rap med "sej" musik/belysning/koreografi...
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
(Grinende smiley med tårer).
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos