Sjov og spas-tråden II

9 år 1 måned siden #2377 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sjov og spas-tråden II

Pelle skrev: Det var heller ikke specielt morsomt for mig, så jeg håbede, at du fangede sarkasmen ;-)

Deres defensiv står dog stadig som den klart bedste i verden for mig. Men selv verdens bedste defensiv kan intet stille op mod verdens bedste offensiv :)

Det er der forhåbentlig heller ikke nogen der betvivler. Tror bare heller ikke det var Kassows pointe :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 måned siden #2378 af Kassow-Rossing

SR4 skrev:

Pelle skrev:

Kassow-Rossing skrev: Før finalen: 3 mål lukket ind.
Efter finalen: 7 mål lukket ind.

Juventus sluttede Champions League af med en ganske ordinær defensiv takket være fire mål i finalen.

1) Er lige blevet færdig med at klaske mig på lårene af grin.
2) Juventus har stadig verdens bedste defensiv, det ændrer en enkelt kamp, hvor de mentalt gik ned, ikke på :)

Jeg kan ikke se det sjove? Han mener vel blot at deres defensiv gik fra at være helt ekstraordinær til at være tæt på ordinær rent statistisk på grund af finalekampen.

Præcis men man kan ikke forvente at alle fanger den med det samme.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 1 måned siden #2379 af Administrationen
Stop med at diskutere med hinanden Pelle og Kassow. I trækker begge hinanden til et niveau som tidligere har givet jer lange bans fra forum. Det kunne vi give igen, men efter en god sæson er humøret i top og der er massere overskud. Forhåbentlig kan I udvise det samme fremadrettet, så vi ikke skal bruge vores tid på endnu flere anmeldelser. Tak.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

9 år 1 måned siden #2380 af Neye
Besvaret af Neye på emne Sjov og spas-tråden II
Jeg er enig med Pelle. Juventus er bestemt ikke et ordinært hold med en ordinær defensiv. De er verdens bedste defensive hold og har endda de sidste år udviklet sig til at være fantastiske i omstillingerne.

Jeg giver Capello ret i at selv de bedste italisenske hold er chanceløse mod RM over 90 minutter, da kvaliteten hos RM er så høj og det er der ingen hold der har fysik til at stå imod.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

9 år 1 måned siden #2381 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sjov og spas-tråden II

Neye skrev: Jeg er enig med Pelle. Juventus er bestemt ikke et ordinært hold med en ordinær defensiv. De er verdens bedste defensive hold og har endda de sidste år udviklet sig til at være fantastiske i omstillingerne.

Jeg giver Capello ret i at selv de bedste italisenske hold er chanceløse mod RM over 90 minutter, da kvaliteten hos RM er så høj og det er der ingen hold der har fysik til at stå imod.

Skal vi ikke stoppe den her. Ingen mener og ingen har udtalt at Juve's defensiv er ordinært.

9 år 1 måned siden #2382 af Kassow-Rossing

Neye skrev: Jeg er enig med Pelle. Juventus er bestemt ikke et ordinært hold med en ordinær defensiv. De er verdens bedste defensive hold og har endda de sidste år udviklet sig til at være fantastiske i omstillingerne.

Undskyld at det lyder barnligt men det var netop hvad jeg skrev inden finalen og blev gjort til grin for. Denne besked er ikke henvendt til dig Neye :)

Jeg skrev netop at kampen var 90-10 i Real Madrid favør men alle rettede mig til enten 50-50 eller 60-40. Jeg synes stadig helt klart at Juventus og deres defensiv var chanceløse overfor vores offensiv.

1-4 magtdemonstrationen afspejler også 90-10 fordelingen, som jeg forventede inden finalen. Kampen var aldrig i fare.

Så har jeg skrevet 'I told you so' nok og den stopper herfra.

Til Administrationen: Jeg ved ikke hvad jeg kan gøre anderledes, og du er meget velkommen til at fortælle mig det.
1. Jeg skrev et indlæg der følger sidens Retningslinjer. Dem kan man læse her:
madridista.dk/index.php/forum/husregler
2. Pelle klasker sig selv på lårene af grin og forsøger at nedgøre mit indlæg. Her vil jeg mene at det ikke er særlig rart at have andre brugere skrive på denne måde. Er det ikke hvad Regel 2 handler om?
3. SR4 påpeger at han ikke kan se det sjove Pelle skriver.
4. Pelle kommer til kort og forklarer at han var sarkastisk. Igen Regel 2.
5. SR4 forsøger at forklare Pelle hvad jeg mente med mit indlæg.
6. Først her kommer jeg på banen igen. Jeg fortæller hvem der forstod mit indlæg og at naturligvis ikke alle forstår det. Det er nemlig ikke altid at alle folk forstår alle indlæg her på siden. Eksempelvis blev mit første indlæg ikke forstået af Pelle, som SR4 måtte forklare og Pelles lårklaskeri blev ikke forstået af SR4, som Pelle måtte forklare.

Jeg synes ikke jeg har brudt reglerne. Hvis jeg har, vil jeg meget gerne have en forklaring på hvor jeg har.

Jeg synes ofte jeg skriver noget som nogle få bestemte brugere altid vil tage op og diskutere i lange baner. Det skal der være plads til, men jeg bryder vel ikke reglerne ved at skrive den første besked i en debat som andre brugere på siden har?

Sidste redigering: 9 år 1 måned siden ved Kassow-Rossing.

9 år 1 måned siden #2383 af Administrationen

Kassow-Rossing skrev:

Undskyld at det lyder barnligt men det var netop hvad jeg skrev inden finalen og blev gjort til grin for. Denne besked er ikke henvendt til dig Neye :)

Jeg skrev netop at kampen var 90-10 i Real Madrid favør men alle rettede mig til enten 50-50 eller 60-40. Jeg synes stadig helt klart at Juventus og deres defensiv var chanceløse overfor vores offensiv.

1-4 magtdemonstrationen afspejler også 90-10 fordelingen, som jeg forventede inden finalen. Kampen var aldrig i fare.

Så har jeg skrevet 'I told you so' nok og den stopper herfra.

Til Administrationen: Jeg ved ikke hvad jeg kan gøre anderledes, og du er meget velkommen til at fortælle mig det.
1. Jeg skrev et indlæg der følger sidens Retningslinjer. Dem kan man læse her:
madridista.dk/index.php/forum/husregler
2. Pelle klasker sig selv på lårene af grin og forsøger at nedgøre mit indlæg. Her vil jeg mene at det ikke er særlig rart at have andre brugere skrive på denne måde. Er det ikke hvad Regel 2 handler om?
3. SR4 påpeger at han ikke kan se det sjove Pelle skriver.
4. Pelle kommer til kort og forklarer at han var sarkastisk. Igen Regel 2.
5. SR4 forsøger at forklare Pelle hvad jeg mente med mit indlæg.
6. Først her kommer jeg på banen igen. Jeg fortæller hvem der forstod mit indlæg og at naturligvis ikke alle forstår det. Det er nemlig ikke altid at alle folk forstår alle indlæg her på siden. Eksempelvis blev mit første indlæg ikke forstået af Pelle, som SR4 måtte forklare og Pelles lårklaskeri blev ikke forstået af SR4, som Pelle måtte forklare.

Jeg synes ikke jeg har brudt reglerne. Hvis jeg har, vil jeg meget gerne have en forklaring på hvor jeg har.

Jeg synes ofte jeg skriver noget som nogle få bestemte brugere altid vil tage op og diskutere i lange baner. Det skal der være plads til, men jeg bryder vel ikke reglerne ved at skrive den første besked i en debat som andre brugere på siden har?

I blev bedt stoppe og nu kører du den videre - selvom det allerede inden var på grænsen af at det burde have udløst ban.

Hvis du tilmed ikke kan se, at du med kommentarer som følgende eksempler, er med til at skabe dårlig stemning, så er det vist meget fint at den bliver taget i sjov og spas:
"Præcis men man kan ikke forvente at alle fanger den med det samme."
"Du har nok ret. Det er nok bare dig....og dine læseevner."

Normalt diskuterer vi ikke denne slags offentligt, men nu valgte DU at åbne den op her i stedet for at lukke. Så nu bliver det her. Tænk over det den næste uges tid og kontakt os pr. PB, hvis der er yderligere.

Og så tilbage til emnet - allesammen. Tak!
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, Kimbo

9 år 4 uger siden #2384 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Sjov og spas-tråden II
Så røg Jesus Olmo. About time

Har valgt at takke af på forum!

9 år 4 uger siden #2385 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Sjov og spas-tråden II

Hugol skrev: Så røg Jesus Olmo. About time

Endelig! Det var vel naesten den bedste "transfer" vi kunne lave denne sommer :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

9 år 4 uger siden #2386 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sjov og spas-tråden II
Den altid farverige Djibril Cisse (kun 35 år gammel) har taget turen til tredje division i Schweiz.

www.lequipe.fr/Football/Actualites/Djibr...-de-d3-suisse/815576

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 3 uger siden #2387 af Kassow-Rossing
Denne her er kun for sjov, så læg ikke mere i det end hvad det er :) Catalanske medier, når de er skarpest.

29. juni (9 dage siden)
"Barca har endnu ikke startet reelle forhandlinger med PSG og samtidig nærmer nøgledatoen den 4. juli sig. Her starter franskmændene igen træningen, som forberedelse til den kommende sæson. Her meldes der i flere medier, at Verratti er klar til at blive væk fra træningen, for at få sin klub til at acceptere et tilbud fra catalanerne."

3. juli (5 dage siden)
"De kommende dage kan meget vel blive afgørende i transfersagaen om Marco Verratti. PSG starter nemlig den nye sæson allerede i morgen - her slulle Verratti være klar til at blive væk, hvis ikke PSG accepteret at sælge ham til Barca."

4. juli (4 dage siden), formiddag.
"Ifølge franske og catalanske medier, så er det dog ikke for at starte træningen med de øvrige holdkammerater i dag."

4. juli (4 dage siden), eftermiddag.
"Verratti ønsker angiveligt ikke at genoptage træningen med franskmændene."

Spol tiden frem til i går og Verratti mødte op til sæsonens første træning med PSG:
"Selvom Marco Verratti fortsat ønsker at skifte til Barca, så mødte den italienske midtbanespiller alligevel op til sæsonens første træning i Paris, da PSG trænede for fjerde gang i denne uge. Der blev ellers spekuleret i, at Marco Verratti var klar til at blive væk fra træningen i PSG, når den nye sæson blev skudt i gang, hvis ikke den franske klub accepterede at forhandle med Barca. Og selvom franskmændene fortsat ikke ønsker at sælge eller forhandle, så gik Verratti altså ikke så langt som til at boykotte træningen."

Jeg synes det er lidt sjovt :)

Link 29. juni
www.fcbarcelona.dk/Nyheder/den-4-juli-af...verratti-handel.html

Link 3. juli
www.fcbarcelona.dk/Nyheder/coutinho-kan-...ratti-til-barca.html

Link 4. juli, formiddag
www.fcbarcelona.dk/Nyheder/moder-verratt...-traening-i-dag.html

Link 4. juli, eftermiddag
www.fcbarcelona.dk/Nyheder/psg-startede-...n-uden-verratti.html

Link 7. juli
www.fcbarcelona.dk/Nyheder/marco-verratt...-traening-i-psg.html

Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

9 år 3 uger siden #2388 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sjov og spas-tråden II
Der er ikke så meget sjov og spas over dette indlæg, men jeg vidste ikke lige hvor ellers skulle smide den.. Temaet er genoptræning! Og det er måske lidt for de nørdede. Der er ganske interessant at se hvordan udviklingen går, ikke mindst når det kommer til genoptræningsteknikker. Teknikkerne og metoderne bliver mere og mere avancerede og langt mere effektive, med henblik på hurtigere genoptræning og effektiv restitution. Noget som i min optik vil komme til at have en står indvirkning på fremtidens fodboldverden.

Her skal det handle om kryoterapi, som er betegnelsen for enhver form for behandling som involverer brugen af frostgrader.

Next-level recovery techniques (www.tonyrobbins.com/health-vitality/next...recovery-techniques/)

Elite training facilities, world-class nutritionists, cutting-edge technology. World-class athletes have access to the latest-and-greatest when it comes to performance conditioning. So it comes as no surprise that so many have made cryotherapy treatments a core component of their routine. After all, cryotherapy has been linked to increased blood circulation, an enhanced immune system, decreased fatigue, accelerated injury recovery, improved sleep patterns and even an elevated sense of cognitive abilities – benefits that could propel anyone to the next level, including Tony Robbins.

Tony recently sat down with Mark Murdock, Managing Partner of CryoUSA, to discuss just why cryotherapy has become such an integral strategy for recovery, and what other cutting-edge technology is helping him stay in peak physical condition:

I resten af artiklen, som findes her: www.tonyrobbins.com/health-vitality/next...recovery-techniques/ kan man læse lidt nærmere om det og ligeledes om hvem der bl.a. benytter sig af det. Artiklen tager primært udgangspunkt i det amerikanske og derfor også de amerikanske sportsgrene.
Sidste redigering: 9 år 3 uger siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

Leveret af Kunena Forum