Sjov og spas-tråden II

9 måneder 5 dage siden #2737 af Kratmus
Besvaret af Kratmus på emne Sjov og spas-tråden II

Thomaskjensen post=142248 skrev: he he Kratmus, men er det ikke mere til den trakis-tråden at de graver sig ned som en gravhund år de ellers laver et mål.
Sjovt er det ikke at se på.

Jo, hvis jeg må bidrage med endnu et ord, så skulle vi måske oprette en "Tragisk og kedelig-tråden" til alt, der omhandler Atletico Madrid.
Barca kan vi jo tilmelde luksusfælden :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 måneder 5 dage siden #2738 af Thomaskjensen
Besvaret af Thomaskjensen på emne Sjov og spas-tråden II

Kratmus post=142251 skrev:

Thomaskjensen post=142248 skrev: he he Kratmus, men er det ikke mere til den trakis-tråden at de graver sig ned som en gravhund år de ellers laver et mål.
Sjovt er det ikke at se på.

Jo, hvis jeg må bidrage med endnu et ord, så skulle vi måske oprette en "Tragisk og kedelig-tråden" til alt, der omhandler Atletico Madrid.
Barca kan vi jo tilmelde luksusfælden :)

​HA HA HA, "Pimp You'r club and still sucks" for PSG...

8 måneder 6 dage siden #2739 af JesperThomsen
Besvaret af JesperThomsen på emne Sjov og spas-tråden II
​Næste år kommer der Lego Estadio Santiago Bernabeu. Pris 350$ Sæt nummer 10299. 
Det bliver fedt! :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Kratmus

5 måneder 4 uger siden #2740 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sjov og spas-tråden II
GODT NYTÅR til alle danske Madridista’s (også de dertilhørende Jovic fans ;)

Og et stor tak til redaktionen for et flot arbejde i 2021!

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Daniel, Real HWL, Brylle, JimmyBroe, andreashn, Chamartin, Kiwes, Kimbo, Ramos4

5 måneder 4 uger siden #2741 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sjov og spas-tråden II
Er det bare spam på min tlf eller oplever I også at madridista dk er gørt annonce amok

Nå men

Tic Tac

Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!

• Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
5 måneder 4 uger siden #2742 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Sjov og spas-tråden II

DeLaRed post=144387 skrev: GODT NYTÅR til alle danske Madridista’s (også de dertilhørende Jovic fans ;)

​Godt nytår til dig også, og må minde dig om, hvordan du, unuanceret, sablede Militao ned, men nu er blevet stille. Håber det samme sker omkring Jovic også:)

- Også stort tak til redaktionen fra mit vedkommende såvel. Tror jeg var gået neden om og hjem uden Madridista.dk.

5 måneder 4 uger siden #2743 af DeLaRed
Besvaret af DeLaRed på emne Sjov og spas-tråden II

Madridista02 post=144389 skrev:

DeLaRed post=144387 skrev: GODT NYTÅR til alle danske Madridista’s (også de dertilhørende Jovic fans ;)

​Godt nytår til dig også, og må minde dig om, hvordan du, unuanceret, sablede Militao ned, men nu er blevet stille. Håber det samme sker omkring Jovic også:)

- Også stort tak til redaktionen fra mit vedkommende såvel. Tror jeg var gået neden om og hjem uden Madridista.dk.

​Haha, jeg tror du skal kigge mine indlaeg igennem endnu engang. Jeg har efter hans 1. season i Real hele tiden holdt fast ved at Militao har kvaliteterne til at blive den nye Pepe i Madrid (og her mener jeg Pepe's kvaliteter paa banen og ikke hans personlighed), det jeg har klandret Militao for var at han i sine foerste 2 seasoner har begaaet et utrolig stort antal unoedvendige fejl, du vil sagtens kunne flere indlaeg fra mig hvor jeg skriver om Militao "han spiller fremragende i 89 minutter, men det ene minut han ikke goer koster maal", og paa den baggrund har jeg holdt fast i at hvis han ikke kunne ryste de dumme fejl af sig, saa vil han paa sigt aldrig kunne blive fast mand hos Real. (Uanset om vi er enige eller ej, kan vi ikke se bort fra at Militao har kostet en del maal i hans foerste 2 seasoner). Det positive er dog nu at de seneste 3-4 maaneder har vi set Militao vokse med opgaven og stort set ikke begaa en eneste fejl, og paa den baggrund saa har han netop rystet de problemer fra sig jeg tidligere har highlightet, og derved er han blevet den spiller jeg hele tiden har sagt han havde "muligheden" for at blive Haaber vi er enige i at Militao fra denne season er en bedre spiller en Militao fra sidste season). Saa mine kommentarer omkring Militao og Jovic er meget forskellige, og kan paa ingen maade sammenlignes, fordi min holdning til de to spillere har vaeret helt forskellige fra starten.

Jovic derimod er en helt anden historie, men tror problemet lige med vores uenighed her bunder i hvad vi hver isaer har af forventninger til en spiller der koster 60mio og hoere til en af de bedre betalte i truppen, og det drejer sig baade om forvetninger paa og uden for banen, og saa laenge vi to er uenige omkring de grundlaeggende forventninger saa bliver vi aldrig enige omkirng hvornaar Jovic har slaaet til eller ej.

For mit vedkomne ville det vaere utrolig synd hvis Jovic for lov til at fortsaette i truppen selvom han naar at scorer +10 maal i denne season, fordi det saa saette precedence for at fremtidige indkoeb kan underpraestere og vaere komplet ligyldige paa banen samt ikke respektere klubben i 3 seasoner men derefter stadig have klubbens opbakning, og det mener jeg grundlaeggende ikke er en klub som Madrid vaerdigt (maaske det fungere i Ajax). 

Nu er fodbold en verden for sig selv, men havde Jovic vaeret ansat i en hvilken som helst privat virksomhed, saa var han forlaengst blevet erstattet med en anden, og med den maalestok mener jeg heller ikke Jovic burde vaere i Real Madrid nu, selvom Fodbold naturligvis ikke fungere paa samme maade. Men kunne forstille mig at du og jeg er komplet uenige paa det punkt og derved nok heller aldrig kommer til at blive enige om noget der angaar Jovic, hvilket jeg personligt har det helt fint med ;-)

Donde está la biblioteca?
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

5 måneder 4 uger siden #2744 af Kiwes
Besvaret af Kiwes på emne Sjov og spas-tråden II
​Jeg vil også godt stå ved at jeg langt hen af vejen har råbt og skreget at Militao's elendighed. Han havde intet at gøre i klubben og begik den ene hovedløse fejl efter den anden. Havde Ramos og Varane ikke været ude så lang tid sidste sæson, så var han med stor sandsynlighed blevet solgt. På det tidpunkt skete der dog noget - hvad er svært at sige. Måske manglede han flere kampe af gangen, selvtillid, mindre konkurrence eller noget. Men tak gud for det, for mig er han den PT bedste forsvar i verdenen.
Sidste redigering: 5 måneder 4 uger siden ved Kiwes.

5 måneder 2 uger siden #2745 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sjov og spas-tråden II
En af mine favoritter blandt facts'ene der kører på forsiden:

"1980: Real Madrid får nej af de madrilenske myndigheder til at åbne en bingohal på Estadio Santiago Bernabéu"

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991, andreashn

5 måneder 5 dage siden #2746 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Sjov og spas-tråden II
Ved ikke om jeg ligefrem synes det er "sjovt", men det er lige gået op for mig, at Real Madrid har en spansk Super Cup for lidt i FM22 :/ Det er da en ganske graverende fejl.

(de er på 10 - mod 12 i virkeligheden)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

5 måneder 5 dage siden #2747 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Sjov og spas-tråden II
Altså FM er mine øjne det mest lame fodbold spil ever. Så det overrasker mig ikke !

Madridista desde 1989
Yo no cumplo años, cumplo temporadas!

4 måneder 4 uger siden #2748 af Dybbøl
Besvaret af Dybbøl på emne Sjov og spas-tråden II
Carlo Ancelotti skal åbenbart forny sit trænerlicens. En træner der har over 1200 kampe på cv’et som træner og har vundet alt (undtaget la liga). 

Jeg ved sgu ikke helt hvem det er mest pinligt for, Carlo for ikke at have styr på de her licenser eller UEFA som kommer til at se dumme ud med denne her sag mod Carlo. 

Men ifølge UEFA må Carlo ikke stå på sidelinjen igen før han har fået det fornyet. 

Grotesk!
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn, DeLaRed

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.