Truppen 16/17
- eksperten
- Gæst
-
BBB skrev:
Lars1991 skrev: Jeg fortrækker helt klart at sælge James fremfor Isco. James var da pivringe da han kom ind imod Sevilla og så tyk og ekstra langsom ud.
Meldingerne gik da ellers på, at han havde imponeret ved opstarten med hans form.
Er den da blevet rundere ?
James har mildest talt været kedelig, at følge i en meget lang periode. Det er bestemt ikke blevet bedre og han har ikke engang udrettet halvdelen af, hvad Asensio har efter sin ferie.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lars1991 skrev: Jeg fortrækker helt klart at sælge James fremfor Isco. James var da pivringe da han kom ind imod Sevilla og så tyk og ekstra langsom ud.
Så vi samme kamp, Lars? :-)
Jeg synes netop, at James bragte noget farlighed og uforudsigelighed med sig, da han kom på banen. Han er ikle den hurtigste, men det er Isco i den grad heller ikke. Men James kom dog frem til chancer og lagde en gude-aflevering til Lucas, som gav ham en friløber. Generelt synes jeg faktisk, at James spillede en hæderlig kamp mod Sevilla.
Isco derimod. Det eneste, han bragte, var genpres. Men manden er så enormt langsom, at modstanderen simpelthen overløber ham, selv når de har bolden ved fødderne. Kan slet ikke tælle hvor mange gange en modstander bare luntede forbi ham, fordi Isco er så ualmindelig sløv.
@Dios: Det er fuldstændig ligegyldigt om det er i en 8'er position eller på Bales plads. Han er bedre end Isco begge steder. Nu ved jeg også godt, at det naturligvis er både James', de andre spillere, Perez, Guti, Hierro, Roberto Carlos' og Dronning Ingrids skyld, at Isco ikke performer i Real Madrid. Og det er naturligvis også for dårligt, at vi ikke bare begynder at spille med en 10'er - og smadrer hele vores setup - fordi det vil give Isco en berettigelse :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Isco derimod. Det eneste, han bragte, var genpres.
Kan slet ikke tælle hvor mange gange en modstander bare luntede forbi ham, fordi Isco er så ualmindelig sløv.
Åhh, hvor jeg dog nyder dine indlæg :D
Isco - den eneste fodboldspiller i verden, som bringer et godt genpres, men på en sløv måde :D Og du taler om, at jeg går efter manden?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Pelle skrev:
Kan slet ikke tælle hvor mange gange en modstander bare luntede forbi ham, fordi Isco er så ualmindelig sløv.
Isco - den eneste fodboldspiller i verden, som bringer et godt genpres, men på en sløv måde :D
Spiller du dum, eller er stillads-arbejdere bare ikke klogere? :-)
Jeg skærer det lige ud i pap, så selv du kan være med, Dios.
Isco skal have ros for at forsøge at lave et genpres. Det nytter bare intet, når han er så sindssygt langsom, (læs: SLØV!) at han aldrig fanger modstanderen og bryder angrebet.
Jeg var i øvrigt ikke bekendt med, at man skulle have en topfart på 28km/t for at kunne lave et genpres - det er naturligvis min fejl.
Pelle skrev: Spiller du dum, eller er stillads-arbejdere bare ikke klogere? :-)
Ro på.
Pelle skrev:
Isco - den eneste fodboldspiller i verden, som bringer et godt genpres, men på en sløv måde :D
Isco skal have ros for at forsøge at lave et genpres. Det nytter bare intet, når han er så sindssygt langsom, (læs: SLØV!) at han aldrig fanger modstanderen og bryder angrebet.
Jeg var i øvrigt ikke bekendt med, at man skulle have en topfart på 28km/t for at kunne lave et genpres - det er naturligvis min fejl.
Og vi var sikre på, at det kun var Siempre fiel som skulle stramme op ik?
Jeg ved ikke hvor dumme stillads-arbejdere er, for kender ikke nogle? Jeg har til gengæld set mange af dem knokle derud af.
Hvis jeg bare lige hurtig tænker på Isco og presspil, så er min første tanke et mål imod Barcelona. Det er nu bare ikke mig som nævner, at Isco's presspil intet nytter, fordi han er så sløv. Det er også kun dig selv som nævner noget med hastighed.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- Administrationen
-
- Administrator
-
Dios skrev:
Pelle skrev:
Og vi var sikre på, at det kun var Siempre fiel som skulle stramme op ik?
Jeg ved ikke hvor dumme stillads-arbejdere er, for kender ikke nogle? Jeg har til gengæld set mange af dem knokle derud af.
Hvis jeg bare lige hurtig tænker på Isco og presspil, så er min første tanke et mål imod Barcelona. Det er nu bare ikke mig som nævner, at Isco's presspil intet nytter, fordi han er så sløv. Det er også kun dig selv som nævner noget med hastighed.
Selvom det er skønt med lidt sommerflirteri i den manglende solskin, så må I gerne holde jeres intriger privat. I kan passende få renset ud over en række PB'er og skåne os andre. I er begge to for gode til det pjat. På forhånd tak, gutter.
Og nej, selvfølgelig er det ikke dig, der nævner, at det intet nytter - det står jo ret klart ud for mig, så det er da mig, der skriver det?? Og det står jeg da naturligvis også ved - men hvor vil du hen med det?
Du må jo mene, at der er noget forkert i at smide ord som "sløv" og "presspil" i samme argument, så jeg er da meget spændt på at høre, hvad det er, du ikke forstår ved det? :-)
Jeg synes ellers, at jeg har forsøgt at forklare det, så alle kan være med.
- eksperten
- Gæst
-
Pelle skrev: Det er fint at finde et eksempel på, at Iscos presspil har båret frugt. Jeg kunne finde de første 200 eksempler på, at det ikke har.
Og nej, selvfølgelig er det ikke dig, der nævner, at det intet nytter - det står jo ret klart ud for mig, så det er da mig, der skriver det?? Og det står jeg da naturligvis også ved - men hvor vil du hen med det?
Du må jo mene, at der er noget forkert i at smide ord som "sløv" og "presspil" i samme argument, så jeg er da meget spændt på at høre, hvad det er, du ikke forstår ved det? :-)
Jeg synes ellers, at jeg har forsøgt at forklare det, så alle kan være med.
Det er lidt synd at sige, at Iscos prespil ikke lykkedes når holdet som en fælles enhed, sørgede for at Asensio kunne sparke den i kassen. Isco er endda den der har sidste fod på inden Asensio scorer.
Og det er da lækkert, at nogle andre spilleres presspil fungerede, men nu drøftede vi jo Isco, så det ville være rigtig fint, hvis du lige vil adskille tingene.
- eksperten
- Gæst
-
Pelle skrev: Et indkast hvor vi vinder hovedstødsduellen, bolden ryger tilfældigt over til Isco, som rammer den heldigt, hvorpå den ryger videre til Asensio. Er du seriøs omkring at bruge det her som eksempel? Wow.
Og det er da lækkert, at nogle andre spilleres presspil fungerede, men nu drøftede vi jo Isco, så det ville være rigtig fint, hvis du lige vil adskille tingene.
Prespillet er et fælles ansvar og i fodbold er der mange anden bolde der skal vindes og det gjorde Isco. Det var klart at se for mig at Real Madrid stod helt korrekt ved indkastet, inklusiv Isco. Isco er ingen defensiv midt, men han arbejder utrolig godt for at lægge et højt pres.
Det er du så alene om ikke at se.
eksperten skrev:
Pelle skrev: Et indkast hvor vi vinder hovedstødsduellen, bolden ryger tilfældigt over til Isco, som rammer den heldigt, hvorpå den ryger videre til Asensio. Er du seriøs omkring at bruge det her som eksempel? Wow.
Prespillet er et fælles ansvar og i fodbold er der mange anden bolde der skal vindes og det gjorde Isco. Det var klart at se for mig at Real Madrid stod helt korrekt ved indkastet, inklusiv Isco. Isco er ingen defensiv midt, men han arbejder utrolig godt for at lægge et højt pres.
Det er du så alene om ikke at se.
Alene om ikke at se? Er nu ret sikker på, at mange ser nøjagtig det samme som jeg selv, når det kommer til Isco.
Men vi to bliver vist ikke enige - så jeg lader den ligge.