Truppen 16/17
-#7- skrev: Puha, Morata ligner ikke en spiller der har rykket sig en centimeter siden sidst han var i Real Madrid. Nu ved jeg ikke om Mariano spillede mod PSG og i så fald, hvordan.
Men baseret ud fra hvad jeg så idag og hvad jeg ellers har læst om, og set af Mariano, så kunne han være en spændende spiller at beholde, såfremt man stadig kan afhænde Morata til de fyrstelige priser der i pressen har været oppe at vende.
Mariano? Hold nu op
En spiller uden erfaring med en god halvleg i en venskabskamp, gør ham ikke aktuel
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Han virker som en spiller med en god fysik og en acceptabel teknik. Morata derimod, ja han virker som sagt som den ubehjælpelige Crouch-kopi vi så første gang han kom op i 1.holdstruppen.
DC19
-#7- skrev: Netop også derfor jeg skriver "...Og hvad jeg ellers har læst og set med ham".
Han virker som en spiller med en god fysik og en acceptabel teknik. Morata derimod, ja han virker som sagt som den ubehjælpelige Crouch-kopi vi så første gang han kom op i 1.holdstruppen.
Er også på linje med dig omkring Morata ;)
Tænk vi kunne have fået 70 mio for en spiller i Morata's klasse.
- Madridabel
- Forum begynder
-
- Kassow-Rossing
-
Emne forfatter
- Bruger er blokkeret
-
Kampen startede som de fleste Bayern kampe: 65 % boldbesiddelse, temmelig kedeligt og få skud på mål. Real Madrid kom bedre ind i kampen efter et kvarters tid. Hele første halvleg igennem synes jeg at begge angreb har været bedre spillende end begge forsvar. Varane har dog været en klippe. Intet kom forbi ham i den højre side af det centrale midterforsvar. Utrolig sjældent at se en central forsvarsspiller med sådan en speed. Jeg synes bestemt man kan se potentialet i Morata. Den dreng er stærk! Han synes klart bedre til at holde på bolden end Benzema, der for ofte fumler den fra sig. Isco spiller i vanlig stil som en kunstner, man ikke kan tage bolden fra og som ikke kommer frem til noget alligevel. Modric har haft en dårlig kamp indtil videre, men det er forståeligt eftersom det er hans første denne pre-season.
Anden halvleg sluttede lidt som den startede. De sidste fem minutter rørte Real Madrid næsten ikke bolden.
Ellers er det rart at få en gensyn med Ancelotti og Alonso!
Pausestilling 0-0.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- Raúl 7
- Gæst
-
Kassow-Rossing skrev: FC Bayern München - Real Madrid CF
Kampen startede som de fleste Bayern kampe: 65 % boldbesiddelse, temmelig kedeligt og få skud på mål. Real Madrid kom bedre ind i kampen efter et kvarters tid. Hele første halvleg igennem synes jeg at begge angreb har været bedre spillende end begge forsvar. Varane har dog været en klippe. Intet kom forbi ham i den højre side af det centrale midterforsvar. Utrolig sjældent at se en central forsvarsspiller med sådan en speed. Jeg synes bestemt man kan se potentialet i Morata. Den dreng er stærk! Han synes klart bedre til at holde på bolden end Benzema, der for ofte fumler den fra sig. Isco spiller i vanlig stil som en kunstner, man ikke kan tage bolden fra og som ikke kommer frem til noget alligevel. Modric har haft en dårlig kamp indtil videre, men det er forståeligt eftersom det er hans første denne pre-season.
Anden halvleg sluttede lidt som den startede. De sidste fem minutter rørte Real Madrid næsten ikke bolden.
Ellers er det rart at få en gensyn med Ancelotti og Alonso!
Pausestilling 0-0.
Morata har intet vist i tre kampe nu. Han er god til at holde i bolden, men udover det kan han intet. Isco og James har heller ikke vist nok i forhold til, at de begge kan se frem til en sæson mere på bænken.
Til gengæld synes jeg meget af de unge imponerer. Asensio dribler godt, Ødegaard har gjort et godt indhop. Mariano burde blive backup istedet for Morata.
Edit: Nå ja, så har Marcelo været fremragende igen, igen. Han er virkelig trådt ud af Roberto Carlos skygge og ind som en af de bedste backs i verden.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Kassow-Rossing
-
Emne forfatter
- Bruger er blokkeret
-
Danilo scorer et stærkt drøn af et mål, hvor keeper ikke så for godt ud. Ja Marcelo er Marcelo, som vi har kendt ham i snart fire sæsoner. Absolut verdensklasse uden sammenligning. Tjek endelig hans lop af en assist og hans forsvarsscirkus ud i det 63. minut.
Dejligt at se de unge spillere tage ansvar og vise sig frem. Er vi klar til Super Cuppen?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
- eksperten
- Gæst
-
Kassow-Rossing skrev: Real Madrid vinder fortjent anden halvleg og dermed kampen.
Danilo scorer et stærkt drøn af et mål, hvor keeper ikke så for godt ud. Ja Marcelo er Marcelo, som vi har kendt ham i snart fire sæsoner. Absolut verdensklasse uden sammenligning. Tjek endelig hans lop af en assist og hans forsvarsscirkus ud i det 63. minut.
Dejligt at se de unge spillere tage ansvar og vise sig frem. Er vi klar til Super Cuppen?
Uden Jese, Bale, Cristiano, Benzema, Kroos, Pepe og hvem ved jeg. Morata er ik kommet i gang, hverken James eller Isco har spillet godt i optakten. Jeg tror ik på holdet er klart overhovedet til Supercup
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
eksperten skrev:
Kassow-Rossing skrev: Real Madrid vinder fortjent anden halvleg og dermed kampen.
Uden Jese, Bale, Cristiano, Benzema, Kroos, Pepe og hvem ved jeg. Morata er ik kommet i gang, hverken James eller Isco har spillet godt i optakten. Jeg tror ik på holdet er klart overhovedet til Supercup
Med omtanke på, at vi har spillet med en decimeret trup hele pre-season, så er der mange, der har taget deres chance af de unge, hvilket er utrolig positivt. Vi har ikke spillet med førsteholdet endnu, og det er et ganske andet hold, der træder ud på plænen til super-Cuppen. Måske er det i virkeligheden en god ting, at vi ikke har haft halvdelen af de store spillere til rådighed, så andre kunne komme til?
Hvis dette er den uerfarne og "dårlige" del af truppen, så er der sgu rigeligt med håb til en lille finale mod Sevilla :)
Man skal ikke koge suppe på et alt for tyndt ben, og vi aner jo praktisk talt ikke, hvor truppen står om tre ugers tid, når sæsonen for alvor går igang - og det på godt og ondt.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
eksperten skrev:
Uden at jeg generelt vil gå ud i et hardcore forsvar af James, så var det altså hans første minutter i kamp efter sommerpausen, så jeg ville nok ikke konkludere så bastant, at han ikke har spillet godt i opstarten.
I øvrigt har Sevilla jo været igennem en åreladning af de større med både Krychowiak, Gameiro, Banega, Suarez, Immobile og Coke skibet afsted, så det er bestemt to vingeskudte mandskaber, der mødes i UEFA Super Cupen.
I øvrigt håber jeg, at Madrid vil gå helhjertet og benhårdt efter David Alaba - næsten uanset prisen, som vist går op til 80 mill €.. En på alle områder fremragende spiller og stadig kun 24 år, der kan dække både Marcelos og Casemiros pladser. I langt de fleste kampe vil han kunne spille Casemiros plads i midten af tremands midtbanen, og skulle der være kampe med behov for en bedre tackler med større fysik, må han så vige pladsen til Casemiro. Derudover ville han kunne tage Marcelos plads i tilfælde af skader til den lille brasilianske troldmand.
Der ville nok opstå kø ved bolden ved frispark i højre side af banen, for han sparker frispark lige så godt som Bale og James, men derudover har han jo også et godt langskud i åbent spil, hvilket aldrig kan være til ulempe.
!Illa, Illa, Illa, Juanito Maravilla¡ !Hala Madrid¡!