Truppen 16/17

9 år 11 måneder siden #229 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Truppen 16/17

Kassow-Rossing skrev: Sjældent har jeg glædet mig så meget til at se et ungt talent få chancen! Sjældent har man set et ungt talent få chancen direkte uden en tur rundt i Europa først.

Hvad er den generelle stemning om Ascensios chancer i truppen? Tror I han stadig er her om tre år?

Jeg har det på samme måde. Asensio har et enormt talent og så virker han tilpas ærgerrig og ydmyg og det kan bringe ham langt.

Tre år er langt ud i fremtiden for en klub som Real Madrid, men jeg tror at han fortsat vil være i klubben om 3 år. Det virker til, at klubben har fået en ny strategi med at hente talenter til klubben og lade dem komme på græs og blive modnet i andre klubber, inden de vender tilbage og det er alt andet lige lettere at agere under de forhold end under forhold, hvor der pludselig bliver hentet gevaldigt dyre spillere, som skal spille på grund af prisskiltet.

Det udelukker ikke dyre indkøb i fremtiden, hvis muligheden byder sig, men jeg tror ikke, at man vil se Real Madrid sprænge banken og smadre transfer-rekorder. Den del tilhører vist de engelske klubber i det næste stykke tid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 11 måneder siden #230 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Truppen 16/17
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2601da3638b4612.html

Jeg er fodbold-forelsket! Asensio er ikke til at stå for...:-)

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #231 af eksperten
Besvaret af eksperten på emne Truppen 16/17
Mariano bliver i Real Madrid har Zidane bekræftet på pressemødet. Spændende angreb i år

9 år 11 måneder siden #232 af Mølbat
Besvaret af Mølbat på emne Truppen 16/17

eksperten skrev: Mariano bliver i Real Madrid har Zidane bekræftet på pressemødet. Spændende angreb i år

Jeg har også lige læst det. Meget interessant:

(Her er citatet fra pressemødet:
Mariano
“He will be in the squad. I hope he comes in and gives 100%. He is young and knows the players that are ahead of him. He is going to stay with us and fight to get some game time”.)

9 år 11 måneder siden #233 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Truppen 16/17

Mølbat skrev:

eksperten skrev: Mariano bliver i Real Madrid har Zidane bekræftet på pressemødet. Spændende angreb i år

Mariano
“He will be in the squad. I hope he comes in and gives 100%. He is young and knows the players that are ahead of him. He is going to stay with us and fight to get some game time”.)

Sgu lidt vildt at Perez kan holde tegnebogen i ro, når det ser ud til, at vi i mange kampe kommer til at spille med Morata fra start og med Mariano som reserve.

• eksperten
  • Gæst
  • Gæst
9 år 11 måneder siden #234 af eksperten
Besvaret af eksperten på emne Truppen 16/17

Chamartin skrev:

Mølbat skrev:

Mariano

Sgu lidt vildt at Perez kan holde tegnebogen i ro, når det ser ud til, at vi i mange kampe kommer til at spille med Morata fra start og med Mariano som reserve.

Bale, Cristiano, Morata, Lucas, Benzema og nu Mariano som angribere i en 4-3-3. 6 spillere om 3 pladser lyder meget fornuftigt og ingen grund til at kaste sig omkring med guld og grønne skove for at finde en backup, når vi allerede har en :)

9 år 11 måneder siden #235 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 16/17
Jeg glæder mig til at se Zidane få kabalen til at gå op. Han er ikke til for meget rotation, og han vil helst spille med de samme 11 hver kamp ifølge alle de udtalelser han kommer med.
Alligevel er vores trup på 24 mand nu. Der må da sidde et par reserver som krydser fingre for vores skadeshelvede fra sidste år fortsætter.

Selv kan jeg ikke helt se, hvordan man kan holde denne trup tilfreds med de udtalelser Zidane kommer med. Nuvel, så har han været ærlig fra starten af, men jeg ville godt nok frygte for min karriere, hvis jeg hed Kovacic f.eks.. Mange vil måske sige, at han bare skal præstere bedre, men det er jo ikke fordi Kroos og Modric bare lige sådan er til at slå af.
De bedste 11 fra start håber jeg på ikke betyder de samme 11 fra start.

Det bliver en virkelig spændende sæson vi går i møde :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 11 måneder siden #236 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Truppen 16/17

Dios skrev: Jeg glæder mig til at se Zidane få kabalen til at gå op. Han er ikke til for meget rotation, og han vil helst spille med de samme 11 hver kamp ifølge alle de udtalelser han kommer med.
Alligevel er vores trup på 24 mand nu. Der må da sidde et par reserver som krydser fingre for vores skadeshelvede fra sidste år fortsætter.

Selv kan jeg ikke helt se, hvordan man kan holde denne trup tilfreds med de udtalelser Zidane kommer med. Nuvel, så har han været ærlig fra starten af, men jeg ville godt nok frygte for min karriere, hvis jeg hed Kovacic f.eks.. Mange vil måske sige, at han bare skal præstere bedre, men det er jo ikke fordi Kroos og Modric bare lige sådan er til at slå af.
De bedste 11 fra start håber jeg på ikke betyder de samme 11 fra start.

Det bliver en virkelig spændende sæson vi går i møde :)

Ved ikke om jeger gået glip af noget, men de eneste som han har udtalt spiller hvergang,er BBC-trioen. Og selv de skal nok spares i ny og næ pånær Ronaldo. Dette er ikke anderledes fra hvad man gør i Barcelona med MSN.
Zidane var ikke bleg for at sætte Casamiro foran både Isco og James. Jeg synes ærligt ikke der indtil videre er grund til at frygte for at Zidane ikke roterer.
Jeg frygter overhoved

9 år 11 måneder siden #237 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Truppen 16/17
Mariano har fået nummer 18 i truppen. Og hvis en mand med hans talent, og tal fra sidste sæson, ikke kan rykke op i førsteholdstruppen, så havde det også været kritisk for talentafdelingen. Han virker dog som en utrolig spændende spiller, omend det ikke ligner han kan forvente særlig meget spilletid. Men spændende med Morata, Asensio og Mariano. Det er nye tider i kongeklubben.

Angreb: Ronaldo, Benzema, Bale, Lucas, Morata, Mariano
Midtbane: Modric, Kroos, Casemiro, James, Isco, Asensio, Kovacic
Forsvar: Ramos, Pepe, Varane, Nacho, Carvajal, Danilo, Marcelo, Coentrao
Målmænd: Navas, Casilla, Yanez

Men bliver man ikke snart nød til at sælge Isco og/eller James for at gøre plads til lige netop de tre nye?

No solo soy perfecto, también soy Madridista

9 år 11 måneder siden #238 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Truppen 16/17
Dios tænker du på udtalelserne fra Zidane angående at hvis man har BBC i truppen, så skal man altid spille med dem?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

9 år 11 måneder siden #239 af Dios
Besvaret af Dios på emne Truppen 16/17

Kassow-Rossing skrev: Dios tænker du på udtalelserne fra Zidane angående at hvis man har BBC i truppen, så skal man altid spille med dem?

BBC var jo det første han fredet, men tænker nu mere på hans udtalelse om, at han altid vil stille med det bedste hold, og alle spillere ved besked. Her håber jeg han hentyder til spillernes form, for ellers er det jo kun skader og karantæner som kan ændre start 11'eren.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 11 måneder siden #240 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Truppen 16/17
Marco Asensio <3 Jeg er fan!

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Leveret af Kunena Forum