Truppen 16/17
- eksperten
- Gæst
-
Real Madrid skrev: Mariano har fået nummer 18 i truppen. Og hvis en mand med hans talent, og tal fra sidste sæson, ikke kan rykke op i førsteholdstruppen, så havde det også været kritisk for talentafdelingen. Han virker dog som en utrolig spændende spiller, omend det ikke ligner han kan forvente særlig meget spilletid. Men spændende med Morata, Asensio og Mariano. Det er nye tider i kongeklubben.
Angreb: Ronaldo, Benzema, Bale, Lucas, Morata, Mariano
Midtbane: Modric, Kroos, Casemiro, James, Isco, Asensio, Kovacic
Forsvar: Ramos, Pepe, Varane, Nacho, Carvajal, Danilo, Marcelo, Coentrao
Målmænd: Navas, Casilla, Yanez
Men bliver man ikke snart nød til at sælge Isco og/eller James for at gøre plads til lige netop de tre nye?
Talent afdelingen virker bedre end aldrig før og på nuværende tidspunkt, er vi flere skridt foran la masia. Sådan havde det også været uden Mariano
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Det er starten af sæsonen, men jeg er stadig målløs over vi ikke kan ramme hinanden på 4. aflevering, hvis det går lidt stærkere end 8 sekunder på bolden.
Jeg er vild med vi nok vinder, men jeg røv keder mig virkelig.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Synes holdet virker til at være i langt bedre balance indbyrdes ift. at der ikke er en spiller, som der skal tages særligt hensyn til.
Alle spillerne bidrager til fællesskabet.
Bortset fra nogle tåbelige boldtab og fejl i det defensive, så er jeg ret godt tilfreds med præstationen
Dios skrev: Helt seriøst. Er jeg virkelig den eneste som røv keder mig? Jeg kan slet ikke forstå hvorfor vi i Real Madrid altid vil dræbe tempoet i kampen. Ja ja, så virker vi til at være i kontrol, men vi har stadig Ramos og Marcelo på holdet, som altid dummer sig når tempoet er højere på træningsbanen.
Det er starten af sæsonen, men jeg er stadig målløs over vi ikke kan ramme hinanden på 4. aflevering, hvis det går lidt stærkere end 8 sekunder på bolden.
Jeg har også kedet mig i 2. halvleg. Forsvarsspillerne er de mest underholdende i øjeblikket, men kun fordi der bliver spillet så dårligt.
- eksperten
- Gæst
-
En kamp der bliver vist 100% gejst i, gode mål, 3 points på Anoeta, fart i spillet og masser af gennembrud og chancer. Der er enkelte fejl i 1 kamp og der restere 37 kampe endnu til at rette op på det.
- Raúl 7
- Gæst
-
mohbar skrev: Morata...ordinær angriber og for nem at pille bolden fra. Tvivler på om han overhovedet vil have real-faktor i de store kampe.
What? Han afdriblede da folk left and right i 1. halvleg. Noget som BBC ikke just er kendte for. Morata er måske ikke lige så målfarlig som man kunne ønske sig, men hans evne til at holde i bolden og sætte folk af er da god. Han spillede en fin kamp, meget bedre end i optakten. Jeg var positivt overrasket.
- Raul7-2880
- Platin bruger
-
mohbar skrev: Morata...ordinær angriber og for nem at pille bolden fra. Tvivler på om han overhovedet vil have real-faktor i de store kampe.
Tvivler på om du overhovedet så 1. Halvleg...
- DarioGomez
-
- Eduardo
-
Dios skrev: Helt seriøst. Er jeg virkelig den eneste som røv keder mig? Jeg kan slet ikke forstå hvorfor vi i Real Madrid altid vil dræbe tempoet i kampen. Ja ja, så virker vi til at være i kontrol, men vi har stadig Ramos og Marcelo på holdet, som altid dummer sig når tempoet er højere på træningsbanen.
Du slår mig som sådan en: "hvis der ikke er noget hår i suppen, så smider jeg sgu selv et i, så jeg har noget at brokke mig over" - type...
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
DarioGomez skrev:
Du slår mig som sådan en: "hvis der ikke er noget hår i suppen, så smider jeg sgu selv et i, så jeg har noget at brokke mig over" - type...
Glasset halvtomt-typen!
Det bliver også afspejlet i hans evige lave karakterer til spillerne hver sæson. Ingen Madridista i verden har det ligeså hårdt som Dios, uge efter uge, år efter år og aldrig nogensinde tilfreds. Jeg har lidt ondt af, at Dios i sine unge dage blev Real Madrid fan, så lidt glæde det tydeligvis giver ham her i livet ;-)
Du piner dig selv, Dios! :-D
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- MadridistaPorVida
-
- Platin bruger
-
- Mr Fanboy
HALA MADRID Y NADA MAS!!!