Truppen 16/17
- Kassow-Rossing
-
Emne forfatter
- Bruger er blokkeret
-
Álvaro Arbeloa er fra og med i dag officielt ikke længere Real Madrid spiller. Tak for din indsats igennem syv flotte sæsoner, hvor mindst en enkelt skulle have ført en Balon d'Or titel med sig.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Kassow-Rossing skrev: Álvaro Arbeloa er fra og med i dag officielt ikke længere Real Madrid spiller. Tak for din indsats igennem syv flotte sæsoner, hvor mindst en enkelt skulle have ført en Balon d'Or titel med sig.
Han har skaffet Ronaldo 2 (3) ;-)
Det må alt andet lige betyde, at Madrid skal på markedet efter en angriber, der skal agere backup for Benzema medmindre, at man vælger at holde fast i Morata.
Hvad bør man gå efter? En stjerneangriber, en erfaren spiller der ikke bør kunne forvente startplads eller en ung spiller, der kan vokse i rollen?
Af mulige emner kunne være Lewandowski fra den første kategori, Llorente fra anden kategori eller vores egen Morata eller Gabigol fra den sidste.
Gåser skrev: Mayoral skulle eftersigende være på vej til Wolfsburg på lån.
Det må alt andet lige betyde, at Madrid skal på markedet efter en angriber, der skal agere backup for Benzema medmindre, at man vælger at holde fast i Morata.
Hvad bør man gå efter? En stjerneangriber, en erfaren spiller der ikke bør kunne forvente startplads eller en ung spiller, der kan vokse i rollen?
Af mulige emner kunne være Lewandowski fra den første kategori, Llorente fra anden kategori eller vores egen Morata eller Gabigol fra den sidste.
Det begynder i høj grad at lyde som om, at man beholder Morata.
Hvis det er sandt, græder jeg tørre tårer. Madrid kan for samme beløb eller mindre forstærke sig med en ekstra DM som fx. Kanté, en god backup til Marcelo samt en ekstra angriber. Ja, hvis Morata bliver, er det jo ligefrem et meget billigt transfervindue, hvilket jo også kan lyde skørt i et EM år.
Men med små justeringer i en trup, der vandt CL og sluttede 1 point efter Barcelona, burde det heller ikke være nødvendigt med en paladsrevolution, når træneren ydermere for første gang får mulighed for at arbejde mere dybtgående med sin trup.
- Siempre fiel
- Platin bruger
-
Chamartin skrev: Ifølge Sky Sports og Marca trækker Madrid sig fra Pogba ræset.
Hvis det er sandt, græder jeg tørre tårer. Madrid kan for samme beløb eller mindre forstærke sig med en ekstra DM som fx. Kanté, en god backup til Marcelo samt en ekstra angriber. Ja, hvis Morata bliver, er det jo ligefrem et meget billigt transfervindue, hvilket jo også kan lyde skørt i et EM år.
Men med små justeringer i en trup, der vandt CL og sluttede 1 point efter Barcelona, burde det heller ikke være nødvendigt med en paladsrevolution, når træneren ydermere for første gang får mulighed for at arbejde mere dybtgående med sin trup.
Ja vi ska bare sørge for samme lodtrækningsheld, så ska det nok gå med den nuværende trup og et par udskiftninger på bænken ;-)
Hver eneste gang vi har vundet noget og man så har ladet stå til og tænkt "ih hvor var vi oz gode" (som vi VIRKELIG ik var i den netop overståede sæson), så er det gået grueligt galt. Ydermere får vi også en transferkarantæne, så der ska ses 2 år frem i tiden i dette vindue. Fair nok hvis man ik køber Pogba, selv om jeg mener han med længder er den spiller der vil ku forstærke truppen og start-11'eren, men hvis man ik opgraderer truppen i dette vindue, så skyder man sig selv i foden. Nuvel, kontinuitet er fint, og Zidane sluttede godt - og med den heldigste lodtrækning i CL nogensinde, så fik vi oz hentet et trofæ - men hvis man ik ka se hvordan vi haltede oz igennem strengt taget hver kamp i Cl og hver eneste udekamp i ligaen, så beder man selv om det.
Siempre fiel skrev:
Ja vi ska bare sørge for samme lodtrækningsheld, så ska det nok gå med den nuværende trup og et par udskiftninger på bænken ;-)
Hver eneste gang vi har vundet noget og man så har ladet stå til og tænkt "ih hvor var vi oz gode" (som vi VIRKELIG ik var i den netop overståede sæson), så er det gået grueligt galt. Ydermere får vi også en transferkarantæne, så der ska ses 2 år frem i tiden i dette vindue. Fair nok hvis man ik køber Pogba, selv om jeg mener han med længder er den spiller der vil ku forstærke truppen og start-11'eren, men hvis man ik opgraderer truppen i dette vindue, så skyder man sig selv i foden. Nuvel, kontinuitet er fint, og Zidane sluttede godt - og med den heldigste lodtrækning i CL nogensinde, så fik vi oz hentet et trofæ - men hvis man ik ka se hvordan vi haltede oz igennem strengt taget hver kamp i Cl og hver eneste udekamp i ligaen, så beder man selv om det.
Jeg er slet ikke fortaler for fuldstændig status quo i truppen, for en trup har altid godt at små udskiftninger for at opretholde en vis dynamik.
Jeg ser selv behovet for en god venstreback i stedet for Coéntrao, der nu igen kommer skadet tilbage og er ude indtil november. Derudover en god defensiv midtbanespiller som alternativ til Casemiro - gerne en, der er bedre.
Endelig en angriber som alternativ for Benzema, hvis da ikke klubben vælger at satse på Morata. Jeg ser selv gerne en anden end Morata til pladsen, men accepterer også Morata som manden, det kan ende med.
Jeg anser det selv for meget sandsynligt, at Kroos smutter til City, hvis Pogba skulle lande i Madrid, og det ønsker jeg mindst af alt. Hans betydning sammen med Modric i at binde det offensive flow i spillet sammen, når hans defensive mangler kompenseres af en DM, kan kan simpelthen ikke undervurderes.
Jeg har - indrømmet - ikke set et hav af kampe med Juventus, men jeg mangler bare at nogen kan overbevise mig om, hvilke kompetencer Pogba indeholder, der skulle være 120 mill. € værd.
I aftes viste han tværtimod en rigtig grim egenskab, da han flere gange trods sin egen middelmådige indsats gik og pegede fingre ad sine medspillere - Sissoko og Koscielny for at have ladet Eder bryde igennem og score og Gignac for at have sendt sit skud på inderstolpen. Det er han bare ikke i en position til at kunne tillade sig.
- Raúl 7
- Gæst
-
Forstærk holdet der hvor der er mangler. Venstrebacken, en backup for Benzema og en backup for Casemiro. Selvfølgelig skal der nye friske kræfter til, men vel for helvede på de pladser der trænger?
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Siempre fiel skrev:
Et trofæ er et trofæ - Vi vandt CHL-finalen mod det hold i verden, vi i de seneste par år har haft sværest ved at slå - men hvis du virkelig vil tale "held", så er det Barca, der skal prise sig lykkelige for, at vi blev smidt ud af cuppen, og at vi fik cirka 117 muskelskader undervejs i ligaen. Men det er jo en del af gamet ligesom en lukrativ lodtrækning i CHL kvarfinalen osv :) Vores hold kan sagtens matche Barcas, som det er.
Når det er sagt, så SKAL der forstærkninger til, men det er udelukkende grundet de mørke udsigter med transferban... Der skal tænkes langsigtet, men der skal ikke ødsles med pengene efter en som Pogba, som jeg helt seriøst aldrig har forstået nogen fidus ved.
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
SR4 skrev: Hvis Morata bliver, mangler vi egentlig kun en erstatning for Coentrao og Kovacic. Kovacic's erstatning må meget gerne være mere defensiv.
Men er Isco, James og evt. Kante tilstrækkeligt, som afløsere for Kroos, Modric og Casemiro?
I min optik burde vi sælge enten James eller Isco og beholde Kovacic, der jo netop er ung og centralt midtbanespiller, hvilket hverken Isco eller James er.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Real Madrid skrev: I min optik burde vi sælge enten James eller Isco og beholde Kovacic, der jo netop er ung og centralt midtbanespiller, hvilket hverken Isco eller James er.
Isco og James er 24. Kovacic er 22. Hvor meget regner du med, at Kovacic udvikler sig?