Truppen 16/17
- Raúl 7
- Gæst
-
Isco og Carvajal udgik af træningen med småskader. Åååh jeg glæder mig så meget til endnu en sæson med halvdelen af holdet ude på alle tidspunkter. Skyd mig...
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Raúl 7 skrev: www.marca.com/en/football/real-madrid/20...6163f765f8b45fc.html
Isco og Carvajal udgik af træningen med småskader. Åååh jeg glæder mig så meget til endnu en sæson med halvdelen af holdet ude på alle tidspunkter. Skyd mig...
De fleste brugere herinde vil vidst forklare det med at Zidane ikke har roteret nok her i sommerpausen? :D
- Raúl 7
- Gæst
-
SR4 skrev:
Raúl 7 skrev: www.marca.com/en/football/real-madrid/20...6163f765f8b45fc.html
De fleste brugere herinde vil vidst forklare det med at Zidane ikke har roteret nok her i sommerpausen? :D
Altså Carvajal blev skadet i CL finalen, så at han allerede har fået et tilbagefald må vel falde tilbage på enten at Zidane har rushet ham eller at lægestaben er en flok aber ved skrivemaskiner.
- Kassow-Rossing
-
Emne forfatter
- Bruger er blokkeret
-
asp3200 skrev: James sat til salg, nu sker der endelig noget. Bare ikke Sissoko please..
Er det officielt? Eller bare AS?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Kassow-Rossing skrev:
asp3200 skrev: James sat til salg, nu sker der endelig noget. Bare ikke Sissoko please..
Er det officielt? Eller bare AS?
Tror ikke det er officielt, men det florerer bare på diverse spanske sider og aviser nu. Arsenal skulle være interesseret efter de fik nej fra mahrez.
Begge har skuffet, men James fungerer trods alt langt bedre i en 4-3-3 end Isco.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev: Hvor vildt at man sætter James til salg istedet for Isco.
Begge har skuffet, men James fungerer trods alt langt bedre i en 4-3-3 end Isco.
Hvilken rolle er det James passer bedre ind i? Er det i vores flade centrale midtbane, eller hos de 3 forreste?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Lars1991 skrev: Jeg fortrækker helt klart at sælge James fremfor Isco. James var da pivringe da han kom ind imod Sevilla og så tyk og ekstra langsom ud.
Meldingerne gik da ellers på, at han havde imponeret ved opstarten med hans form.