Sæsonen 2016/17

9 år 5 måneder siden #493 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2016/17

Dios skrev: Kratmus skrev:

Jeg er spændt på kampen i morgen og håber, du har ret. Hvis spillet kommer til at køre med flow, skal vi vel fremadrettet smide Ronaldo på toppen, så han kan tappe boldene ind, mens vi spiller med en midtbane i markant overtal. 5 midtbanespillere, hvor 2 eventuelt er lidt trukket ud mod kanten, men ikke deciderede kanter. Er det afprøvet før?? Anyone?

Da vi slog Sevilla 3-0 i CdR der var det uden BBC, hvor Asensio og James spillede på "kanterne". Netop den kamp var fremragende, hvor der var masser af flow og bevægelse i spillet.

Det er vel nok også den eneste kamp, jeg ikke har set i denne sæson - desværre. En overtalsmidtbane i form af fx "4-mands" midtbane er ellers noget, jeg har været fortaler for længe. Kantspillere er unødvendige hvis man bruger 2 angribere(for angribere søger alligevel altid kanten), hvorfor vi kan bruge 4 "centrale" midtbanespillere. Med 1 angriber, kan vi bruge 3 centrale, samt 2 som er trukket lidt mod siderne, men som ikke er deciderede kanter - der har vi alligevel Marcelo og Carvajal i overlap. Kanterne har på vores hold faktisk ikke bruge for fart som sådan, for vi spiller altid med overlap på backsne.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 5 måneder siden #494 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Sæsonen 2016/17
Jeg ved, det er taget ud af sammenhæng, men overvej hvis vi bare ÉN gang kunne se sådan noget her fra Benzema:

streamable.com/68x91
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska

9 år 5 måneder siden #495 af Mathiaska
Besvaret af Mathiaska på emne Sæsonen 2016/17

Sebberg skrev: Jeg ved, det er taget ud af sammenhæng, men overvej hvis vi bare ÉN gang kunne se sådan noget her fra Benzema:

streamable.com/68x91

Det har vi Morata til, fra tid til anden ;-)

Til gengæld har vi noget, som alle andre ville ønske de havde: Verdens bedste Ramos

Of Sergio Ramos' 21 goals since the 2014 Champions League final, 18 have come when Real Madrid are losing or tied.
Kilde ESPN

9 år 4 måneder siden #496 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2016/17
Bayern i kvartfinalen.. avavavav

9 år 4 måneder siden #497 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Sæsonen 2016/17
Fedt, kan vi slå Bayern, kan vi slå dem alle.

Og den tager Juventus da lige - nemt :)

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

9 år 4 måneder siden #498 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2016/17
Vi har dem hjemme i 2. kamp, skal sku nok blive nervepirende.

9 år 4 måneder siden #499 af Vinícius
Barca trak den svære modstander ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

9 år 4 måneder siden #500 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2016/17

Kratmus skrev: Barca trak den svære modstander ;)

Juve kommer i hvert fald aldrig - ALDRIG - til at blive udstillet rent defensivt, som PSG på mystisk vis gjorde på Campen. Tror ikke Barca-fansene er glade heller.

Real er ikke favoritter for en gangs skyld, så måske påvirker det spillerne godt? Vinder vi mod Bayern, så er det kun uheld, der kan afholde os fra at gå hele vejen.

Dortmund-Monaco bliver årtiets mest målrige kvartfinale. Det bliver som at se en tenniskamp, hvor man konstant drejer hovedet fra venstre mod højre, mod venstre og til højre...

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 4 måneder siden #501 af Vinícius
Det bliver 2X Bayern og 1X Barca inden for ca. 2 uger så vidt jeg har forstået. Det er mindre godt, men så bør vi simpelthen prioritere CHL! En liga fra eller til, eller chancen for at være første klub til at genvinde CHL? Jeg tager option 2!

9 år 4 måneder siden #502 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2016/17

Kratmus skrev: Det bliver 2X Bayern og 1X Barca inden for ca. 2 uger så vidt jeg har forstået. Det er mindre godt, men så bør vi simpelthen prioritere CHL! En liga fra eller til, eller chancen for at være første klub til at genvinde CHL? Jeg tager option 2!

Hvis man absolut SKAL vælge, så hælder jeg mere til ligaen. Barca vinder ikke CHL i år, det nægter jeg at tro på, og ligaen hungrer jeg som fan mest efter. Meeeen vi kan jo også bare tage begge to.

I øvrigt næsten nostalgisk at skulle se Ancelotti og Zidane give hinanden hånden igen. Lærer og elev. Vi ved vi jo allesammen godt, hvordan dét match-up ender i samtlige eventyr.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 4 måneder siden #503 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2016/17

El Siete skrev: Fedt, kan vi slå Bayern, kan vi slå dem alle.

Og den tager Juventus da lige - nemt :)

Jeg synes, Juventus generelt er ret overvurderet - og ikke kun af Preben Elkjær.
De kom videre fra en pulje med Lyon, Sevilla og Dinamo Zagreb og imponerede vel egentligt kun ved at vinde 3-1 ude over Sevilla. Hjemme spillede de uafgjort mod både Sevilla og Lyon.

Jeg ser dem slet ikke stå chancen over to kampe mod Barcelona.

9 år 4 måneder siden #504 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Sæsonen 2016/17
Det bliver vidst gode gamle Ancelotti der giver os sparket dette år (-;

Florentino Pérez

Leveret af Kunena Forum