Sæsonen 2016/17

9 år 4 måneder siden #457 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Sæsonen 2016/17
Doc.juego
Hvordan kan du give Gareth Bale 2 for mange fejl
Altså så vi den samme kamp eller?

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 4 måneder siden #458 af Indkast
Besvaret af Indkast på emne Sæsonen 2016/17
Det var bestemt godkendt i dag!

Jeg fokuserede meget på vores midtbane i dag, den var fyldt med Espanyol spillere i perioder. Vi var virkelig i undertal. Vi formåede alligevel at komme frem til en del chancer.
Sidste redigering: 9 år 4 måneder siden ved Indkast.

9 år 4 måneder siden #459 af malchris0401
Besvaret af malchris0401 på emne Sæsonen 2016/17
Dejligt med Bale tilbage, han ligner ikke en der har været væk. Godt vi stadig kan slå til på kontra, og indlæg er vores farligste våben.

9 år 4 måneder siden #460 af Forever-madrisimo
Besvaret af Forever-madrisimo på emne Sæsonen 2016/17
Hej, hvorfor tog Zidane Morata ud, ville det ikke ha passet bedre med Lucas Vazquez?

9 år 4 måneder siden #461 af RGBlanco
Besvaret af RGBlanco på emne Sæsonen 2016/17
Bale understreger virkelig med sit mål, hvilket aspekt han tilføjer vores offensiv. Så godt at se ham tilbage. Isco også fænomenal i store dele af kampen!

9 år 4 måneder siden #462 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2016/17

RJ skrev: Jeg kan simpelthen ikke begribe, at Zidane ikke kan sætte spillerne op mod de mindre hold. Det er altså et problem. Der går alt for lang tid, inden vi kommer i omdrejninger - det er bare et spørgsmål om tid, før det kommer til at koste.

Espanyol spillede en rigtig solid kamp defensivt. Men det var så også kun det aspekt af fodboldspillet, de havde forberedt sig på. Jeg vil derfor ikke sige at det handlede om Zidane eller spillerne. Espanyol var bare svære at nedbryde.

Min eneste anke i dag er, at Cristiano og Kroos brugte for mange kræfter. Men sådan er det jo, når den kun står 1-0 på tavlen.

Derudover havde jeg i hvert fald helt glemt, hvor god Pepe egenligt er. Absurd at sætte ham foran Varane lige nu, men man forstår, hvis det sker.

9 år 4 måneder siden #463 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Sæsonen 2016/17

MadridistaPorVida skrev: Doc.juego

Jeg skulle meget gerne have givet 3. Hvis der står/stod 2 er det en fejl.

Jeg synes han har problemer med at placere sig, og lavet mange fejlafleveringer direkte til modspilleren. Han skal selvfølgelig lige igang igen, men jeg synes ikke han gør det bedre end 3 i dag.

9 år 4 måneder siden #464 af Gray
Besvaret af Gray på emne Sæsonen 2016/17
Ronaldo leverer desværre igen en pauver indsats, hvor succesfulde indgreb er blandt de få. Jeg kom til at tænke på, hvor grænsen for hans selvskrevne plads i startopstillingen egentlig bør være? Hans kvaliteter og stjernestatus skal der ikke herskes tvivl om, men måske bør han til tider få et par minutter på bænken som resultat af manglende præstationer (ligesom Benzema i øvrigt).

Jeg ved ikke, om formdykket skyldes manglende blod på tanden eller udmattethed efter at have spillet omtrent samtlige kampe de sidste mange sæsoner, men en tur på bænken i ny og næ kunne måske afhjælpe begge.

EDIT: Jeg kan så på dagens kampbedømmelser, at jeg er lidt ene i kritikken af Ronaldos anonyme præstation. Jeg mener dog ikke,at han magtede det store foruden en skøn dribling.
Sidste redigering: 9 år 4 måneder siden ved Gray.

9 år 4 måneder siden #465 af AmorMadrid
Besvaret af AmorMadrid på emne Sæsonen 2016/17

Gray skrev: Ronaldo leverer desværre igen en pauver indsats, hvor succesfulde indgreb er blandt de få. Jeg kom til at tænke på, hvor grænsen for hans selvskrevne plads i startopstillingen egentlig bør være? Hans kvaliteter og stjernestatus skal der ikke herskes tvivl om, men måske bør han til tider få et par minutter på bænken som resultat af manglende præstationer (ligesom Benzema i øvrigt).

Jeg ved ikke, om formdykket skyldes manglende blod på tanden eller udmattethed efter at have spillet omtrent samtlige kampe de sidste mange sæsoner, men en tur på bænken i ny og næ kunne måske afhjælpe begge.

EDIT: Jeg kan så på dagens kampbedømmelser, at jeg er lidt ene i kritikken af Ronaldos anonyme præstation. Jeg mener dog ikke,at han magtede det store foruden en skøn dribling.

Det her indlæg havde passet rigtig godt ind efter nærmest hver enste kamp i den her sæson. Men lige efter den her og de sidste par kampe har jeg svært ved at gennemskue, hvordan du ser det som et formdyk? Det er nærmere modsat. Ja, han får ikke scoret, hvilket er uheldigt, men synes dog heller ikke, at han havde mange store chancer, udover det straffespark han blev snydt for til sidst.
Lidt atypisk har det jo været ham, der har kreeret de største chancer de sidste par kampe, og den her form må han for min skyld meget gerne fortsætte med. Især hvis han også lige kunne begynde at sparke et par kasser ind.
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14, Fondo_Sur

9 år 4 måneder siden #466 af elle44
Besvaret af elle44 på emne Sæsonen 2016/17

AmorMadrid skrev:

Gray skrev: Ronaldo leverer desværre igen en pauver indsats, hvor succesfulde indgreb er blandt de få. Jeg kom til at tænke på, hvor grænsen for hans selvskrevne plads i startopstillingen egentlig bør være? Hans kvaliteter og stjernestatus skal der ikke herskes tvivl om, men måske bør han til tider få et par minutter på bænken som resultat af manglende præstationer (ligesom Benzema i øvrigt).

Det her indlæg havde passet rigtig godt ind efter nærmest hver enste kamp i den her sæson. Men lige efter den her og de sidste par kampe har jeg svært ved at gennemskue, hvordan du ser det som et formdyk? Det er nærmere modsat. Ja, han får ikke scoret, hvilket er uheldigt, men synes dog heller ikke, at han havde mange store chancer, udover det straffespark han blev snydt for til sidst.
Lidt atypisk har det jo været ham, der har kreeret de største chancer de sidste par kampe, og den her form må han for min skyld meget gerne fortsætte med. Især hvis han også lige kunne begynde at sparke et par kasser ind.

Han bruger vel internet explorer høhø. Får jeg en ban nu?

9 år 4 måneder siden #467 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Sæsonen 2016/17

Doc.juego skrev:

Jeg synes han har problemer med at placere sig, og lavet mange fejlafleveringer direkte til modspilleren. Han skal selvfølgelig lige igang igen, men jeg synes ikke han gør det bedre end 3 i dag.

Jeg kan give dig ret i problemerne med at placere sig, men hvor er det du ser de mange fejlafleveringer

Han mister den faktisk kun 2 gange
et halv dårligt indlæg og en halv dum tunnel som ikke var en aflevering, men en dårlig dribling.
HALA MADRID

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

9 år 4 måneder siden #468 af Doc.juego
Besvaret af Doc.juego på emne Sæsonen 2016/17

MadridistaPorVida skrev:

Doc.juego skrev:

Jeg kan give dig ret i problemerne med at placere sig, men hvor er det du ser de mange fejlafleveringer

Han mister den faktisk kun 2 gange
et halv dårligt indlæg og en halv dum tunnel som ikke var en aflevering, men en dårlig dribling.
HALA MADRID

Nu er din video ikke at finde på youtube længere, de plejer at fjerne dem hurtigt. Jeg prøvede selv at finde en "Bale video" men disse Youtube videoer er bare sjællendt repræsentative. Dem jeg kunne finde, viste kun hans defensive aktion i starten og målet (altså de positive ting) dette gør sådan nogle youtube videoer ofte, så man ser nok ikke de spilninger jeg snakker om i disse videoer. Men jeg kan fortælle at hans afleverings % i kampen i fælge Whoscored var 69% så han har jo haft nogle fejlafleveringer ;)

Anyhow, jeg var inde og se på mine karakterer, og jeg har nu givet Bale 3, og ikke 2. Og jeg synes stadig det er en passende karakter, han havde fået et 4 hvis han havde været bedre i andre dele af spillet, Han var heller ikke helt oppe på hans sædvanlige fart, an tabte en 2-3 løbedueller, og ved målet kom forsvaret tættere på end de plejer når han får sådan en bold.
Han havde lidt en "Ronaldo kamp" altså han scorede et mål, men spillede ikke særligt godt. Men som sagt, så har han været ude i 3 måneders tid,, så jeg er slet ikke ude på at køre en hetz mod ham. Jeg er sikker på at han nok skal komme op i niveau over de næste kampe.
Hvis det kan trøste så er han tættere på 4 end 2 i min optik ;)

Leveret af Kunena Forum