Sæsonen 2016/17
JimmyBroe skrev: Han er nok gået et par skridt tilbage ihvertfald og set hvilke muligheder der er, samt hvor realistisk det er at forøge spilletiden i Real. Jeg tror at alle vil have bedst af, at Isco forlader Real Madrid til som. Det er ikke en faliterklæring for nogen af parterne. Men en god realitetssans af Isco.
Meget enig. Ren win-win
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Isco er god, meen der mangler slutprodukt på detaljerne og de smarte finesser.
asp3200 skrev: Tja klubben sælger vel kun hvis enten hazard eller dybala hentes.
.
Hvis ikke de sælger til sommer, så går de glip af en masse penge, da hans kontrakt udløber i 2018. Så de kan ikke bare gøre som det passer dem......
Neye skrev:
asp3200 skrev: Tja klubben sælger vel kun hvis enten hazard eller dybala hentes.
.
Hvis ikke de sælger til sommer, så går de glip af en masse penge, da hans kontrakt udløber i 2018. Så de kan ikke bare gøre som det passer dem......
De køber jo også til sommer... hvis rygterne er sande så james, benzema og isco gone. Så skal der fornys.
asp3200 skrev:
Neye skrev:
.
De køber jo også til sommer... hvis rygterne er sande så james, benzema og isco gone. Så skal der fornys.
....men pointen var, at et salg af Isco er bestemt ikke betinget af om Hazard eller Dybala kommer. Det eneste "måske" der er, er at Isco siger ja til at blive - ellers er han væk, hvis altså Real Madrid nå at få penge ud af ham.
Vi praler af at vi køber ungt, men sælger dem når de når den alder, hvor de nu skal vise sig virkelig frem.
Vi gjorde det også med Özil og Di Maria.
Når man køber en ung spiller så er det for også at skabe et fundament, men det har man i flere år tydeligvis ikke kunne lykkedes med. Forhåbentlig vil man med Zidane i roret vælge spillere efter en bestemt spillestil og ikke smide ham ud, når han endelig er udviklet, fordi man alligevel ikke bruger denne type spiller.
Ellers må man bare indse, at Real ikke er konsistente nok på det område og nøjedes med kun at købe spillere, der allerede er modnet.
Hvorfor? Hvorfor ikke?
Daniel skrev: Frygter I kampen mod Dortmund?
Hvorfor? Hvorfor ikke?
Mod Dortmund? Nej, men jeg er nervøs over vores kamp mod Napoli ;-)
De er ubesejret i 17 kampe, og deres offensiv gør det fremragende. Deres defensiv ser derimod ikke vanvittig ud. Det bliver nok desværre tættere, end vi lige gav udtryk for på lodtrækningsdagen.
- malchris0401
- Forum begynder
-
Det er tydeligt at se Pogba ville have været et forkert indkøb, ser man på det system og den trup vi har. Casemiro har virkelig blomstret, mens Kroos har været en meget vigtig brik for os på den centrale midtbane. Jeg kan ikke se at vi har manglet nogle indkøb, vi har derimod haft spillere der ikke har spillet helt op til deres bedste. På trods af, at spillet ikke altid har hængt sammen, så har vi vundet kampene og vores nærmeste rivaler har fejlet med underlige point tab. Barcelona har jo nok deres største krise siden 2004.
Der er desværre langt til fiasko heller fra vores side, fordi mange af kampene har vi vundet på små marginaler og mål i overtiden. Det kendetegner Madrid, at vi aldrig giver op før det sidste slutfløjt, bekymrende er dog, at når det virkelig gælder, så kunne vi ikke slå Celta Vigo over to kampe.
Det eneste der bekymrer mig om Zidane er, at han holder spillere hjemme i klubben, for ikke at give dem spilletid. Mariano eksempelvis og Morata. Det kunne være rart for en gangs skyld, at se ansvaret ligge hos nogle andre spillere.
RJ skrev: Jeg kan simpelthen ikke begribe, at Zidane ikke kan sætte spillerne op mod de mindre hold. Det er altså et problem. Der går alt for lang tid, inden vi kommer i omdrejninger - det er bare et spørgsmål om tid, før det kommer til at koste.
Nu er dette indlæg formegentlig skrevet i starten af kampen, men jeg synes faktisk vi spiller en ganske habil kamp efter de første 15 min. Så fra 15. Til 45. Minut spiller vi flot. Her var især Isco og Ronaldo rigtig stærke, dog går gassen lidt af balonen i 2. Halvleg, dog uden at vi mister kontrollen .
AlT i alt en fin kamp, men så gerne at vi holde intensiteten lidt længere.