Sæsonen 2016/17

9 år 5 måneder siden #433 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Sæsonen 2016/17
................Navas........
Carvajal Varane Ramos Marcelo
Modric...Kovacic.....Kroos
.............James...............
.......Bale......................
................Ronaldo

Minder en del om Portugals opstilling under EM. Bare med bedre spillere.
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved Matamoro.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 5 måneder siden #434 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2016/17
EDIT: Rykkede indlægget, som oprindeligt var skrevet i nyheden om Aubameyang, da det blev lidt for meget off topic :D

Dejlig nyhed! :)

Efterfølgeren af Benzema bliver nødt til at have bare nogenlunde samme styrker som ham. Specielt med Ronaldo og Bale ved sin side.

Som jeg skrev, da Lucas blev skadet, så var det forholdsvis positivt, selvom det aldrig er sjovt med skadet spillere. Jeg er kæmpe fan af Lucas, men han bliver bare aldrig god nok til at gå i start 11'eren, hvis ikke der er tale om en ustabil Bale, eller rotationer etc..

Selvom det er tidligt, så synes jeg allerede nu, at Isco og James har sat sit præg på holdet. Der er kommet mere flow i spillet, fordi de mere eller mindre kan søge hen hvor de vil uden hele tiden at tænke på balancen på holdet, fordi de ikke skal agere 8'er.
De har bare en anden kreativitet end Bale og Lucas, og det er hvad jeg har efterlyst siden Bale's ankomst, som jeg synes er alt for stationær i sit spil.

Derudover er jeg vild med ideen med en "4" mands midtbane, hvor vi har 6'eren i Casemiro, 8'eren i Modric og Kroos og 10'eren med Isco og James. Diamanten om man vil, som jo er en gammel kending fra start 00'erne i Real Madrid, hvor det dengang godt nok var en del mere offensivt end nu :)

Det er første gang siden Zidane's første par kampe, hvor jeg vitterligt har kunne se fremskridt i spillet.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Chamartin, Neye

9 år 4 måneder siden #435 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Sæsonen 2016/17

100% tillid til Danilo
Fiorentino blander sig mere for tiden end tidligere (da de gik "godt")
Benz bliver ikke forfordelt, ifht. de Morata og Mariano, han har det fint, men kan selvfølgelig give mere
Coentrao er på vej tilbage stille og roligt
James genoptager træningen med holdet

Zidane går i forsvar for sine spillere, bliver stødt over kritikken og forbeholder pressen ret til deres holdninger (men giver ellers ikke en fuck).

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 9 år 4 måneder siden ved Zyconith.

9 år 4 måneder siden #436 af PearlieD
Besvaret af PearlieD på emne Sæsonen 2016/17
Jeg må sige at Danilo, endnu engang viser svag form. Skøjter rundt på banen...

9 år 4 måneder siden #437 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2016/17
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2704e41468b45cd.html

Bale er "ahead of schedule"... Jeg ved ikke, om jeg skal grine eller græde. Kan det ikke bare betyde, at han kommer for hurtigt tilbage på holdet og pådrager sig en ny skade, fordi man var ekstatiske over hans tidlige tilbagevenden?

Men hvor bliver det egentlig rart med Bale. Man savner ham sgu, når Ronaldo og Benzema konsekvent nægter at ville orkestrere nogle ordentlige kontrastød. Bale har lige lidt mere fart og gå-på-mod. Eller hvad? Så er det måske slut med Vazquez og Asensio i startopstillingen... Den dynamiske tilgang til holdopstillingen har været en af Zidanes facetter, men bliver det status quo med BBC, så er det måske ikke at foretrække.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

9 år 4 måneder siden #438 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Sæsonen 2016/17

ChrillRM14 skrev: www.marca.com/en/football/real-madrid/20...2704e41468b45cd.html

Bale er "ahead of schedule"... Jeg ved ikke, om jeg skal grine eller græde. Kan det ikke bare betyde, at han kommer for hurtigt tilbage på holdet og pådrager sig en ny skade, fordi man var ekstatiske over hans tidlige tilbagevenden?

Men hvor bliver det egentlig rart med Bale. Man savner ham sgu, når Ronaldo og Benzema konsekvent nægter at ville orkestrere nogle ordentlige kontrastød. Bale har lige lidt mere fart og gå-på-mod. Eller hvad? Så er det måske slut med Vazquez og Asensio i startopstillingen... Den dynamiske tilgang til holdopstillingen har været en af Zidanes facetter, men bliver det status quo med BBC, så er det måske ikke at foretrække.

Forventede tilbagekomster er jo bare antagelser på baggrund af tidligere data man har om lignende skader. Som tiden skrider frem vil man kunne vurdere hvorvidt de tidligere antagelser fra for tidlige eller sene. Ikke 2 skader er 100% ens ligesom ikke 2 kroppe reagere ens.

Derfor vil man aldrig ramme rigtigt og de her "tidlige tilbagekomster" er helt naturlige og noget man burde forvente. Så kan man selvfølgelig være bagklog hvis Bale kommer tilbage tidligere end forventet og efterfølgende bliver skadet. Men nu har han jo vist at han ikke kan holde sig kørende i mere end en halv sæson og derfor kun når topniveau i 2-3 måneder på et år.

9 år 4 måneder siden #439 af Neye
Besvaret af Neye på emne Sæsonen 2016/17
Spændende nyt om Isco. Rygterne siger han har besluttet sig for at forlader Real Madrid til sommer. Godt for hans karrierer og spændende bliver det, hvem der løber med ham.

9 år 4 måneder siden #440 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2016/17

Neye skrev: Spændende nyt om Isco. Rygterne siger han har besluttet sig for at forlader Real Madrid til sommer. Godt for hans karrierer og spændende bliver det, hvem der løber med ham.

Ser man det? Det lyder bekendt. Haha

Mem jeg tror du har ret Neye. Han er om nogen manden der vil ha godt af et skifte bæk fra klubben. Han er kørt lidt fast i Real Madrid og trænger til noget mere tillid og en fast plads på et af topholdene i Europa.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

9 år 4 måneder siden #441 af Neye
Besvaret af Neye på emne Sæsonen 2016/17

JimmyBroe skrev:

Neye skrev: Spændende nyt om Isco. Rygterne siger han har besluttet sig for at forlader Real Madrid til sommer. Godt for hans karrierer og spændende bliver det, hvem der løber med ham.

Ser man det? Det lyder bekendt. Haha

Mem jeg tror du har ret Neye. Han er om nogen manden der vil ha godt af et skifte bæk fra klubben. Han er kørt lidt fast i Real Madrid og trænger til noget mere tillid og en fast plads på et af topholdene i Europa.

Tror han har haft svært ved at træffe det valg men Real Madrid satser ret åbenlyst på at spille uden en 10´er og skal han beholde sin landsholdsplads, så skal han et sted hen, hvor man værdsætter hans evner
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

9 år 4 måneder siden #442 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2016/17
Han kan åbenbart ikke klare sig i Madrid, og derfor stikker han halen mellem benene.

Er det ikke den retorik, som vi normalt bruger, når en spiller vælger at skifte væk?

9 år 4 måneder siden #443 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2016/17

BBB skrev: Han kan åbenbart ikke klare sig i Madrid, og derfor stikker han halen mellem benene.

Er det ikke den retorik, som vi normalt bruger, når en spiller vælger at skifte væk?

Men det er vel heller ikke helt skudt ved siden af i dette tilfælde?

9 år 4 måneder siden #444 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Sæsonen 2016/17

Daniel skrev:

BBB skrev: Han kan åbenbart ikke klare sig i Madrid, og derfor stikker han halen mellem benene.

Men det er vel heller ikke helt skudt ved siden af i dette tilfælde?

Han er nok gået et par skridt tilbage ihvertfald og set hvilke muligheder der er, samt hvor realistisk det er at forøge spilletiden i Real. Jeg tror at alle vil have bedst af, at Isco forlader Real Madrid til som. Det er ikke en faliterklæring for nogen af parterne. Men en god realitetssans af Isco.

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

Leveret af Kunena Forum