Sæsonen 2016/17

9 år 4 måneder siden #505 af Neye
Besvaret af Neye på emne Sæsonen 2016/17
Bayern! Av, av og atter av :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 4 måneder siden #506 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2016/17
Vi har været uheldige i år. I efteråret havde vi afgørrende CHL-kampe(pga. vores egen uduelighed mod de mindre hold i gruppen) samtidigt med El Derbi og El Classico. I foråret bliver det præcis det samme. Sikke et lodtrækningsheld vi har....

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 4 måneder siden #507 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2016/17
Real Madrid:
April 8: Real Madrid-Atletico
April 12: Bayern-Real Madrid
April 15: Sporting-Real Madrid
April 18: Real Madrid-Bayern
April 23: Real Madrid-Barcelona

Barcelona:
April 8: Malaga-Barcelona
April 11: Juventus-Barcelona
April 15: Barcelona-Real Sociedad
April 19: Barcelona-Juventus

Jeg vil faktisk sige, at Barca har det sværeste program

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 9 år 4 måneder siden ved ChrillRM14.

9 år 4 måneder siden #508 af Vinícius

ChrillRM14 skrev: Real Madrid:
April 8: Real Madrid-Atletico
April 12: Bayern-Real Madrid
April 15: Sporting-Real Madrid
April 18: Real Madrid-Bayern

Barcelona:
April 8: Malaga-Barcelona
April 11: Juventus-Barcelona
April 15: Barcelona-Real Sociedad
April 19: Barcelona-Juventus

Jeg vil faktisk sige, at Barca har det sværeste program

Jeg vil mene, at vi har det sværeste program. Vi skal møde 3 af de 4 bedste hold i verden(da vi jo ikke kan møde os selv). Jeg ville hellere møde Malaga og Sociadad end Atletico og Gijon. Og så ville jeg hellere møde Juve end Bayern. Vedrørende el Derby og Classico er det tilsyneladende ligegyldigt, om man spiller hjemme eller ude i disse kampe. Derfor står vi tilbage med 2X Juve vs 2X Bayern? Jeg ville foretrække den første. Vi står tilbage med Sporting og Atletico eller Malaga og Sociadad? Jeg ville foretrække den sidste, da jeg i enhver sammenhæng vil undgå Atletico - disse kampe indebærer opslidende lange kampe, hårdt spil med skader til følge - det er ikke en optimal måde at indlede de 2 hårde uger. Vmvendt kunne vi have den fordel, at Atletico sparer spillere da de skal spille CHL. Det er ikke fordi, jeg er farvet og gerne ville have det til at se ud som om, at vi har det sværeste program, men det er faktisk bare min helt egen subjektive holdning. Atletico er min hademodstander.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: RJ

9 år 4 måneder siden #509 af Dios
Besvaret af Dios på emne Sæsonen 2016/17
Dem der mener de hellere vil møde Juve end Bayern, er de ikke søde at skrive hvorfor? :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

9 år 4 måneder siden #510 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2016/17

Dios skrev: Dem der mener de hellere vil møde Juve end Bayern, er de ikke søde at skrive hvorfor? :)

Jeg vil personligt holde mig neutral. Allegri over to kampe kan dog være sværere end Ancelotti over to kampe. Også er der også det psykologiske spil. Hvis det bliver et sløvt resultat til Bayern i første kamp, vil de tænke på de sidste tre sæsonener (samt deres kamp i Madrid i efteråret), hvor de har fået tæv.

9 år 4 måneder siden #511 af Vinícius

Dios skrev: Dem der mener de hellere vil møde Juve end Bayern, er de ikke søde at skrive hvorfor? :)

Fordi Juventus er 1. overvurderede, 2. ikke ligger til vores spillestil. Mener nogen da, helt seriøst, at Juve er en bedre modstander end Bayern? I så fald ville jeg gerne høre hvorfor?

9 år 4 måneder siden #512 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Sæsonen 2016/17
Vi burde kunne slå Bayern.
Self er de rigtig gode, men jeg mener ikke de er de stærkeste hold i CHL. Det hold jeg allerhelst ikke ville møde var Atl. Madrid.
Bayern er alt for hypede efter de ydmygede elendige Arsenal med 10-2, men før det formåede Lillesøster faktisk at blive 1'er i gruppen og være bedre end Bayern over 2 kampe.

9 år 4 måneder siden #513 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Sæsonen 2016/17

Kratmus skrev:

Fordi Juventus er 1. overvurderede, 2. ikke ligger til vores spillestil. Mener nogen da, helt seriøst, at Juve er en bedre modstander end Bayern? I så fald ville jeg gerne høre hvorfor?

Jeg tænker: Juventus kunne være rigtig svære at møde, da jeg seriøst ikke kan se, hvordan vi skal kunne score mod dem, da man må formode, at de kommer til at spille forpasseligt med deres meget solide forsvar. Jeg forestiller mig et scenarie, hvor vi vil slå mange blinde indlæg, da der ikke bliver bedre alternativer. At score på dødbold er nok den bedst mulige måde for Real Madrid at få ramt på Juventus.

Bayern har åbenlyst mere kvalitet, men langt mere sårbare i forhold til kontraangreb.

Hvis vores defensiv kan holde, som den gjorde for tre år siden, tror jeg vi går videre.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

9 år 4 måneder siden #514 af Vinícius

Fondo_Sur skrev:

Kratmus skrev:

Jeg tænker: Juventus kunne være rigtig svære at møde, da jeg seriøst ikke kan se, hvordan vi skal kunne score mod dem, da man må formode, at de kommer til at spille forpasseligt med deres meget solide forsvar. Jeg forestiller mig et scenarie, hvor vi vil slå mange blinde indlæg, da der ikke bliver bedre alternativer. At score på dødbold er nok den bedst mulige måde for Real Madrid at få ramt på Juventus.

Bayern har åbenlyst mere kvalitet, men langt mere sårbare i forhold til kontraangreb.

Hvis vores defensiv kan holde, som den gjorde for tre år siden, tror jeg vi går videre.

Jeg er da enig i, at de ikke ligger til vores spillestil, hvorfor det er et lidt svært valg. Men Bayern er i min optik bare meget bedre i næsten alle af spillets facetter, og de er bedre mand for mand på nærmest samtlige positioner end Juve, og de har en træner, som har oplært vores træner(det er kun i eventyr, at lærlingen er overlegen). Bayern har lige vundet 10-2 over Arsenal, og uanset hvad er det et urimeligt flot resultat. Arsenal er ikke noget tegneseriehold - de har spillet uafgjort med PSG af to omgange(jeg så kun den ene kamp, så om det var fortjent eller held er svært at sige for mig), hvilket ikke er meget mere, end vi leverede sidste sæson mod PSG, hvor vi gik hen og vandt. Sådanne sammenligninger er omsonst, men jeg synes nu alligevel, at Arsenal er et godt hold, og det er Bayerns fortjeneste, at de vinder så stort.

Jeg er sikker på, at vi kan slå Bayern, men Bayern kan også slå os. Den er 50/50. Men jeg håber det bedste.

Tænk sig et scenario, hvor vi slår Bayern, så Barca i næste runde, og så taber vi til Atletico i finalen på et mål i overtiden af Godin efter Ronaldo har brændt et straffe. Alle ville lovprise Atletico, men det er ikke meget anderledes scenario, end sidste år, hvor vi tilsyneladende kun vandt fordi vi aldrig mødte modstand ;).

Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

9 år 4 måneder siden #515 af Dios

Kratmus skrev:

Hvad mener du med, at de ikke ligger til vores spillestil? Har jeg forstået det rigtigt, så er det netop den eneste grund til jeg altid vil frygte Juve langt højere end alle andre hold. Deres defensiv og løbearbejde er ekstremt og i særklasse. Jeg vil gå så langt og sige, at det er den bedst sammensatte trup i hele verden! I mange år har de lige manglet det sidste i form af spillere som selv kan afgøre kampene, men det vil jeg i den grad mene de har fået i Dybala og Higuain, som er storspillende.

Hvad er Real Madrid dårligst til? I mine øjne er det, at lukke forsvaret op. Hvad er Real Madrid bedst til? I mine øjne er vi bedst når modstanderne hellere vil have bolden end os, så vores kæder kan stå kompakt og angribe og forsvarer som en enhed.
Det er lige det modsatte af hvad Juve står for. De skal ikke ud og spille underholdene. De skal vinde, og det starter ved hårdt arbejde og en stærk defensiv mur, og nu er det kombineret med verdensklasse oppe foran.

Jeg synes som sådan ikke Juve er et bedre hold end Bayern. Jeg ser bare klart størst chance imod et oftest naivt Bayern mandskab, som blotter sig bagude ligesom Barca også har til vane at gøre, hvis vi vælger at spille dem som vi gjorde sidst. For jeg tror ikke på vores defensiv, hvis vi vælger at spille vores eget spil. Her hænger vores kæder simpelthen for dårligt sammen.

9 år 4 måneder siden #516 af Dios
Kratmus skrev:

og de har en træner, som har oplært vores træner(det er kun i eventyr, at lærlingen er overlegen).

Nu ved jeg ikke om du ser Ufc, men her er det langt oftere omvendt, hvor lærlingen er dominerende og vinder :)

Leveret af Kunena Forum