Sæsonen 2016/17
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Mon en udlejning kan komme på tale igen? Eller er der nok af risikovillige klubber der gerne betaler transferfee'en og hans høje lønning, på trods af at hans fysiske tilstand er tvivlsom?
Skal man ikke splashe en masse euros efter det nye spanske supertalent, så har jeg ingen problemer med eksempelvis en Durmizi som backup til Marcelo.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Ledelsen tog en beslutning om at unbanne alle bannede brugere, og som konsekvens af dette fik jeg også min straf ned fra 6 måneder til 3.
Lidt historie og nogle få tanker jeg gerne vil ud med fra min periode på sidelinjen:
Ærlig talt er jeg ikke klar over hvorfor jeg blev bannet sidste gang. Jeg havde ikke brudt nogle af sidens 'gamle' husregler. Til gengæld var der kommet et højt antal anmeldelser på mine indlæg, og dermed havde ledelsen fået nok. Jeg håber på at jeg ikke fornærmer brugere her på siden i samme stil i fremtiden. Hvis der er nogle, der føler sig ramt, er de mere end velkomne til at skrive en privat besked til mig. Faktisk vil jeg opfordre til dette. På forhånd tak <3
I min bannede periode har jeg ikke oprettet en ny bruger, da dette altid har været imod reglerne. Også selvom en enkelt bruger antydede dette i forrige uge. Det støder mig helt når nogle antyder, at jeg bryder reglerne.
Jeg har naturligvis stemt på Madridista.dk som Danmarks bedste sportshjemmeside!
Personligt glæder jeg mig enormt meget til at høre detaljerne på den nye Telefónica-aftale.
Bayern kampene ser frygtelige ud men udover at vi mødte Sevilla i Copa del Rey, så har vi været over middel heldige. Det manglede bare at trække det bedste hold. Det er nu spillerne skal vise (Benzema jeg kigger på dig) at I har kvaliteterne til at blive i Real Madrid.
Mvh og god sæson til jer alle!
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Zyconith skrev: Coentrao melder nu ud, at han efter sit skadesperiode ikke er i en tilstand hvor han kan spille for en klub af Real Madrids niveau på nuværende tidspunkt. Jeg tolker det som at et sommerskifte kan være i støbeskeen.
Mon en udlejning kan komme på tale igen? Eller er der nok af risikovillige klubber der gerne betaler transferfee'en og hans høje lønning, på trods af at hans fysiske tilstand er tvivlsom?
Skal man ikke splashe en masse euros efter det nye spanske supertalent, så har jeg ingen problemer med eksempelvis en Durmizi som backup til Marcelo.
Jeg tror ikke på, at Real Madrid er villige til at leje ham ud igen. Jeg tror, at klubben ønsker at afhænde ham og afslutte dét kapitel. Og lur mig om ikke han smutter til ingen penge til sommer.
Uanset hvem Real Madrid henter som erstatning for Coentrão, så vil det være opgradering - portugiseren har jo intet bidraget med denne sæson, og har selv været ude at forklare hvorfor. Om det bliver en talentfuld spanier, Tejero eller endda Durmizi er for mig et fedt. Der er trods alt fremtidsperspektiver i alle alternativerne :-)
Verdens bedste Nacho er målt til en topfart på 34.63 km/t.
Endnu et skud ud herfra til en spiller, som jeg personligt ikke kan stoppe med at hype.
På midtbanen kommer Isco og Kovacic forhåbentligt til at vise, at de fra næste sæson skal være startere. I forsvaret kan Pepe overbevise ledelsen om, at en 2 års kontrakt er det værd. Min største frygt er en skade til en af backsne. Der er ingen erstatning udover Nacho, og vi er allerede tyndt besat i forsvaret med Varane ude med skade og Coentrao og Danilo ude i kulden. 5 mand til 4 pladser, hvor der reelt kun er Nacho som fuldgod backup på alle pladser. Danilo må forventes at være 2. valg. Månedens fodbold kommer til at foregå på Canal9 og TV3+. Dem, der mangler nogle af disse, bør få bestilt ny tv-pakke allerede nu!
Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Steen skrev: Jeg tror desværre ikke at han bliver fyret, uanset hvor galt det ender.. Champions League bliver svær, men ligaen bør være vores!
Korrekt, Steen!
Perez ELSKER Zidane, og har ALLE dage ELSKET Zidane, og vil ALTID ELSKE Zidane. Undskyld for versalerne ;-)
Men der er trods alt også en OK ro i og omkring klubben, og det er da prisværdigt.
- Brylle
- Gæst
-
Men lur mig ikke om den ro ender i et kæmpe kaos, hvis den her måned sætter os ud af kampen om de to sidste titler. Så tror jeg, at folk i klubben ryger lige så hurtigt ud af klubben, som brugerne ryger ud af dette forum ;)Daniel skrev:
Steen skrev: Jeg tror desværre ikke at han bliver fyret, uanset hvor galt det ender.. Champions League bliver svær, men ligaen bør være vores!
Korrekt, Steen!
Perez ELSKER Zidane, og har ALLE dage ELSKET Zidane, og vil ALTID ELSKE Zidane. Undskyld for versalerne ;-)
Men der er trods alt også en OK ro i og omkring klubben, og det er da prisværdigt.
Det bliver en spændende måned. Irriterende skade til Varane, selvom jeg ser ham som vores pt dårligste centerback. Som Kratmus skriver, så er der 5 mand dernede, som er til at stole på. Danilo kan ene mand sende holdet ud af samtlige turneringer, hvis han føler for det, og Coentrao har ganske vist et højt topniveau, men det kommer vi nok ikke til at se. Mon ikke vi får hele truppen at se den næste måned (udover Coentrao), for alle kræfter skal bruges og alle skal holdes klar i tilfælde af skader. Det hjælper ikke at skulle spille med spillere, der ikke har rørt en fodboldbane i laaaaaang tid, så få nu holdt hele truppen i gang!
- Pejs
- Gæst
-
"Bale, by comparison, is more similar to an athlete like Usain Bolt, for example, as he takes a longer period of time to reach his maximum speed, although his average speed is higher than any other Real player.In a 100m race, it is unlikely that any of his Los Blancos teammates would be able to overcome the Welshman."
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Måske i England.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)