Bedømmelser 12/13

13 år 6 måneder siden #217 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Bedømmelser 12/13

Daniel skrev:

M_linding skrev:

Lars1991 skrev: Helt enig NDR, jeg er bare stoppet med at kommentere på det. Men der er åbenbart nogle herinde der mener at alt hvad Mourinho gør og nogensinde har gjort er forkert. Det er jeg helt uenig i, men er dog enig i at han skal ud til sommer :)

Der vel ikke nogen som siger, at alt hvad han har gjort, har været forkert?

Men der er nogen, som med rette, påpeger at det meste han gør nu er forkert / mangelfuldt...

Pointen er: Mourinho var ikke kampens flop. Han udviste intiativ og en smule appetit ved at lave den tredobbelte udskiftning, som i sidste ende gav Real Madrid sejren. Det lover godt frem mod de kommende opgaver.

Kampens spiller: Kaka
Kampens klaphat: Marchena - han er bare afskyelig i sin generelle attitude!
Kampens skuffelse: Di Maria
Kampens flop: Modric

Det er ganske OK at være på nakken af Mourinho, men det er ligeledes ganske irationelt ikke at anerkende, når portugiseren hiver esserne op ad ærmerne.

Vi er enige i at sætte Cristiano på banen i en kamp hvor meget går af helveds til, ikke er at hive et es ud af ærmet ikke ?
Vi er vel også enig i, at havde Real Madrid stillet stærkeste, så ville kampen ha forløbet sig anderledes.
Selvf er Mourinho kampens flop, når man simpelthen spiller så en afskyelig kamp mod ligaens svageste modstander. Når man spiller en kamp, hvor intet fungerer og man ingen forbedringer ser over en sæson.
Mourinho har ikke formået at løfte noget som helst i år på banen. Så skal han også ha kritikken, selvom Modric var banens dårligste. Mourinho har levet på en sovepude ligesom mange fans også har. Man har levet i en tro om at Mourinho ville genskabe Real Madrid og gøre dem til verdens stærkeste hold. Sidste år fik jeg stor kritik, for at kritiserer Mourinho, selvom vi vandt kampene stort, i år får jeg også kritik for at kritiserer ham nu hvor vi taber.
En ting er dog helt sikkert, Real Madrids spil har altid været for svagt under Mourinho, og vi lever stort set på enkeltmands præstationerne. Nu hvor disse svigter, svigter resultaterne også og derfor vinder vi ikke med Mourinho, og derfor ser vi også fatale kampe som dem mod Deportivo.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Hugol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

13 år 6 måneder siden #218 af NDR
Besvaret af NDR på emne Bedømmelser 12/13
Til Hugo.....Plejer Real Madrid og vinde La Liga, plejer Real Madrid at vinde Champion League, plejer Real Madrid at vinde Copa Del Rea??? Sidste år vandt vi La Liga, og iår er vi stadigvæk med i kampen om Copa og Champion.
En fan er ikke en person som konstant er på nakken af dem der yder mest, og træneren er med i alle kampe, også imellem kampene, så derfor mener jeg det må være på sin plads at gøre opmærksom på at det for nogle fans er grænseoverskridende at skulle læse svinsk omtale om træner og spillere i et forum som er for fans. De negative bølger du hele tiden holder i live via din konstant negative fremtoning på træneren er værre end den som man kan finde i alle verdens aviser, og det er sku ikke noget du kan forlange at alle Real Madrid fans skal kunne stille sig tilpas med.
Det er muligt at det ville være fint med en anden træner efter sommerferien, men lige nu gælder det nogle vigtige kampe, og så skal man bakke op hvis man er fan, også selvom man bor i Madrid. der er iøvrigt omkring halvdelen af de spurgte som ikke ønsker ny træner, så måske skulle man lade dette emne hvile indtil videre og koncentrere sig om det vigtigste...SAMMENHOLD, SUPPORT, og så give folk den ros de retmæssigt fortjener, og Mourinho skal have ros for at der er ved at komme ro på holdet, og at man har været istand til at nå så langt i 2 ud af 3 turneringer indtil nu med et halvejs kvæstet hold af skader i mere end et halvt år....og det er vel ikke så ringe endda!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Gribben

13 år 6 måneder siden #219 af Realmadrid94
Besvaret af Realmadrid94 på emne Bedømmelser 12/13

NDR skrev: Til Hugo.....Plejer Real Madrid og vinde La Liga, plejer Real Madrid at vinde Champion League, plejer Real Madrid at vinde Copa Del Rea??? Sidste år vandt vi La Liga, og iår er vi stadigvæk med i kampen om Copa og Champion.
En fan er ikke en person som konstant er på nakken af dem der yder mest, og træneren er med i alle kampe, også imellem kampene, så derfor mener jeg det må være på sin plads at gøre opmærksom på at det for nogle fans er grænseoverskridende at skulle læse svinsk omtale om træner og spillere i et forum som er for fans. De negative bølger du hele tiden holder i live via din konstant negative fremtoning på træneren er værre end den som man kan finde i alle verdens aviser, og det er sku ikke noget du kan forlange at alle Real Madrid fans skal kunne stille sig tilpas med.
Det er muligt at det ville være fint med en anden træner efter sommerferien, men lige nu gælder det nogle vigtige kampe, og så skal man bakke op hvis man er fan, også selvom man bor i Madrid. der er iøvrigt omkring halvdelen af de spurgte som ikke ønsker ny træner, så måske skulle man lade dette emne hvile indtil videre og koncentrere sig om det vigtigste...SAMMENHOLD, SUPPORT, og så give folk den ros de retmæssigt fortjener, og Mourinho skal have ros for at der er ved at komme ro på holdet, og at man har været istand til at nå så langt i 2 ud af 3 turneringer indtil nu med et halvejs kvæstet hold af skader i mere end et halvt år....og det er vel ikke så ringe endda!!!

Næsten pinligt, at du prøver at angribe Hugol på den måde. Jeg er ikke personligt ude efter dig. MEN. Real Madrid har fået skader, ja. Det får alle andre hold da også? Vi har en bænk der er en smule dårligere end de 11 startende, vi BURDE vinde alle kampe. Hvorfor gør vi ikke det?
Tja.. Det ved jeg ikke, men Mourinho har helt sikkert en del at gøre her. Han forstår ikke de madrilenske værdier, som en vis Vicente gjorde dengang. Mourinho angriber pressen, dommerstanden og alle andre, i stedet for at indrømme modstanderen overtrumferede hans mandskab. Mourinho prøvede at omvende ALLE Real fans til det onde - altså samme scenarie som i hans tidligere klubber: alle mod os. Hvorfor kom der sådan en hadsk stemning mod FCB, lige pludselig? Casillas og den spanske trio valgte at gå imod Mourinho, ikke fordi de hadede ham som person, men fordi de kunne se hvor meget han ødelagde klubben. Hvor mange gode indkøb har han egentlig foretaget sig? No offence. Ronaldo blev købt før ham. Det blev mange af dem som spiller i dag. :) Han har den bedste Real Madrid trup i flere årtier, jaja Galacticos-tiderne var for vilde, men vi mistede en spiller også gik det hele fra hinanden (Makelele). Truppen nu, er stærkere, hvis du måler 25 mand vs 25 mand. Er du sindssyg jeg roder rundt i en milliard ting. Sandheden er jeg selv var en af dem der forsvarede Mourinho. Jeg synes det var ''sejt''(hehe), at han løb rundt på Camp Nou og jublede da Inter vandt. Han parkerede bussen, på Camp Nou. Hvorfor troede folk det ville være anderledes når han kom til verdens største klub? Jeg forsvarede ham da han prikkede en rivaliserende assistenttræner i øjet (psykopat)?
Sandheden er at Mourinho er fremragende til at behandle ''næsten topstjerner'' som stjerner. Alle de hold han har haft har været de bedste, ifølge ham selv. Drogba er verdens bedste, Sneijder er verdens bedste.. See my point? Mourinho er god til at få spillerne til at yde for HAM, ikke klubben men HAM.
Lidt idrætspsykologi ville mene, at han ville få det optimale ud af et hold, men så snart de fandt ud af hvad de gjorde for at opnå deres mål, ville det hele krakelere. Det sker lige nu. At spillerne står sammen, viser mere om dem end deres træner.
Mourinho er IKKE Real Madrids fremtid. Det håber jeg ikke.

Sammenhold, SUPPORT. Tja, hvad skal jeg sige til det.. Vi er ikke Lyngby i 1.Divisonen. Selvfølgelig er det vigtigt med support, men manden skal ikke sætte Pepe på midtbanen for decideret at skade andre spillere. Real Madrids træner skal ikke prikke andre i øjet. Han skal ikke hovere foran modstanderens bænk.
Derfor tror jeg folk hælder til en Michael L. type. Rolig, elsket og ved hvordan fodbold skal spilles.

Til sidst: Hugol har jo, selv da det gik godt, ment at Mourinho ikke var den rette. Det er ikke nyt? :)
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Real HWL, Steen, Hugol

13 år 6 måneder siden #220 af Jaken
Besvaret af Jaken på emne Bedømmelser 12/13
Hvad er årsagen til, at der lige pludseligt er lavet om på bedømmelseskriterierne? :)
Nu er ”Kampens detalje” røget helt ud og i stedet er der to af de samme ”Kampens skuffelse” og ”Kampens flop”.
Så… siden ingen har skrevet noget endnu, siger jeg ”Kampens detalje: Cristianos fine dribletur forbi 2 mand i en meget spidsvinkel ved kanten af straffesparksfeltet” ;)

Sidenote @Realmadrid94: Pepes defensive præstation på den centralemidtbane i CHL var en af de mest dominerende og imponerende siden Cannavaro i VM 2006, den mindede meget om Varanes mod Barcelona i Copaen. Ellers komplet enig ;)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

13 år 6 måneder siden #221 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Bedømmelser 12/13
Realmadrid94
Tak for bidraget, hertil kan man også nævne hans elendige mandskabs behandling af de spillere som han ikke ser som værdi fulde for truppen.

Har valgt at takke af på forum!

13 år 6 måneder siden #222 af Realmadrid94
Kampens Spiller: Varane eller Ronaldo. En i hver ende. Diego Lopez er tæt på.
Kampens Flop (Badebold): Messi?
Kampens Detalje: Øzil ude på kanten.. Hahahaha Busquets gør egentlig det rigtige, men kan ikke få bolden alligevel :D
Kampens klaphat: Pepe. Tja.. Folk overdriver det som skete, Pepe har et dårligt ry. Han dummer sig dog stadig, man kan se Arbeloa gå hen og hive ham op, han ved allerede at han filmer :-D pinligt..

Edit: så kun fra min. 39 :)
Sidste redigering: 13 år 6 måneder siden ved Realmadrid94.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

• Brylle
  • Gæst
  • Gæst
13 år 6 måneder siden #223 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Bedømmelser 12/13
Kampens Spiller: Varane, Ronaldo, Di Maria, Øzil... Der er mange valgmuligheder. Det mest indlysende er jo Ronaldo eller Varane, men Coentrao bør også fremhæves i dag. Sikkert forsvarsspil, god med bolden og holder hovedet koldt i de pressede situationer.

Kampens Flop (Badebold): Den er svær at uddele hvis vi snakker Real Madrid, så jeg må over og pege på Messi eller Pique. Piques mangler er tydelige i dag :)

Kampens Detalje: Varane, der ganske simpelt erobrer bolden fra Messi for derefter at smutte stille og roligt forbi ham ;) Ellers Øzil en masse små berøringer :)

Kampens klaphat: Pepe. godt nok trak jeg selv på smilebåndet, da det så ud til kun at være en ekstra lille provokation til Barcelona spillerne, men det er der ingen grund til i en kamp, der er så velspillet og diciplineret fra vores side.

13 år 6 måneder siden #224 af Dios
Besvaret af Dios på emne Bedømmelser 12/13
Kampens Spiller: Varane eller Ronaldo.

Kampens Flop (Badebold): Det er for nemt og nævne en Barca spiller, så derfor er det åbenlyse valg enkelt. Higuain. Ikke nok med han er gået i stå, så er han også gået i bak gear. Sløj sløj indsats igen igen. Han fik en 800 % chance, dog var han offside (surprise?), men den vælger han og sparke 1 meter forbi mål. Wtf?.

Kampens Detalje: Der var mange små fine detaljer, men vil alligevel fremhæve holdets spil, som den bedste detalje. Mange gange spillede vi fodbold med førstegangsafleveringer, også i presset situationer, og det var rigtig befriende for mig, og se den slags.

Kampens klaphat: Pepe. Hvem ellers? Han skulle kun bruge 2 min. til sine hjerneblødninger. Man har siddet og råbt og skreget af de forpulede Barca spillere i 70 min. med al deres klamme film, og så kommer Pepé ind, og får den ene hjerneblødning efter den anden. Han burde modtage 2 hurtige gule kort i træk. Det ene for hans takedown imod Busquets, og det andet for hans film.
Han er seriøst den eneste Real Madrid spiller jeg nogensinde har hadet fra hjertet af. Jeg kan ikke fordrage hans klamme ansigt, når han spiller uskyldig altid. Han lister stille væk med et smil på læben, men burde få frataget hans spillerlicens for flere år siden. Usmageligt!.
Ikke at det på nogen måde redder Pepé, men Alba burde blive udvist for et direkte spark på læggen, hvor det er tydeligt han kun gik efter manden i samme situation.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, rezamadridista

13 år 6 måneder siden #225 af Realmadrid94

Dios skrev: Kampens Spiller: Varane eller Ronaldo.

Kampens Flop (Badebold): Det er for nemt og nævne en Barca spiller, så derfor er det åbenlyse valg enkelt. Higuain. Ikke nok med han er gået i stå, så er han også gået i bak gear. Sløj sløj indsats igen igen. Han fik en 800 % chance, dog var han offside (surprise?), men den vælger han og sparke 1 meter forbi mål. Wtf?.

Kampens Detalje: Der var mange små fine detaljer, men vil alligevel fremhæve holdets spil, som den bedste detalje. Mange gange spillede vi fodbold med førstegangsafleveringer, også i presset situationer, og det var rigtig befriende for mig, og se den slags.

Kampens klaphat: Pepe. Hvem ellers? Han skulle kun bruge 2 min. til sine hjerneblødninger. Man har siddet og råbt og skreget af de forpulede Barca spillere i 70 min. med al deres klamme film, og så kommer Pepé ind, og får den ene hjerneblødning efter den anden. Han burde modtage 2 hurtige gule kort i træk. Det ene for hans takedown imod Busquets, og det andet for hans film.
Han er seriøst den eneste Real Madrid spiller jeg nogensinde har hadet fra hjertet af. Jeg kan ikke fordrage hans klamme ansigt, når han spiller uskyldig altid. Han lister stille væk med et smil på læben, men burde få frataget hans spillerlicens for flere år siden. Usmageligt!.
Ikke at det på nogen måde redder Pepé, men Alba burde blive udvist for et direkte spark på læggen, hvor det er tydeligt han kun gik efter manden i samme situation.

Haha kom nu giv manden lidt credit han havde ikke engang brug for 5 min for at komme op og slås med 90.000 det er fandme imponerende :D

13 år 6 måneder siden #226 af Dios

Realmadrid94 skrev:

Haha kom nu giv manden lidt credit han havde ikke engang brug for 5 min for at komme op og slås med 90.000 det er fandme imponerende :D

Det eneste han kan få, det er en thumbs down :). Og så har jeg også været gavmild :D

Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen

13 år 6 måneder siden #227 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Bedømmelser 12/13

Dios skrev:

Realmadrid94 skrev:

Det eneste han kan få, det er en thumbs down :). Og så har jeg også været gavmild :D

Men i det mindste kan vi glæde os over, at alle i og omkring klubben, virker til at have forstået virkeligheden: Varane skulle ikke bruge 8 måneder på at blive bedre end Pepe (som jeg havde forudsagt) - Han skulle bruge 8 kampe...;)

Så måske slipper vi snart for Pepe, som på nogle punkter vil blive savnet..

13 år 6 måneder siden #228 af Dios

M_linding skrev:

Dios skrev:

Realmadrid94 skrev:

Men i det mindste kan vi glæde os over, at alle i og omkring klubben, virker til at have forstået virkeligheden: Varane skulle ikke bruge 8 måneder på at blive bedre end Pepe (som jeg havde forudsagt) - Han skulle bruge 8 kampe...;)

Så måske slipper vi snart for Pepe, som på nogle punkter vil blive savnet..

Ja det er egentlig helt vildt. Det er godt nok noget af en komet karriere han har gang i. Og gå fra og være et Arsenal emne, til og blive regnet for en af de bedste midterforsvare på 2-3 år. Vi må ikke glemme jordforbindelsen, men for satan det er svært når han altid spiller som han gør :).

Pepé virker som en utrolig glad person på træningsbanen, og i omklædningsrummet. Det bliver nok savnet, men han mindede godt nok på mange måder om Adebayor's rolle i El Classico forrige år. Begge blev sat ind, og det gjaldt bare om, og få lavet så meget rav i den, på så kort tid som muligt.

Leveret af Kunena Forum