Bedømmelser 12/13
Dios skrev: Pepé virker som en utrolig glad person på træningsbanen, og i omklædningsrummet. Det bliver nok savnet, men han mindede godt nok på mange måder om Adebayor's rolle i El Classico forrige år. Begge blev sat ind, og det gjaldt bare om, og få lavet så meget rav i den, på så kort tid som muligt.
Og netop derfor blev den sidste del af kampen så underholdende. Nerven var lidt væk, det var på cruise-control med 3-0, og så sørger Mourinho lige for noget ekstra drama ved at smide Pepe ind :D
Jeg kiggede situationen igennem et par gange, men jeg blev aldrig nogensinde sikker på hvorfor Barca fik frispark i situationen. Var det fordi Pepe bare trampede rundt, og ramte ved siden af de ben han nok prøvede at brække? Under alle omstændigheder var jeg underholdt, og det så ikke ud til at nogen kom til skade i situationen.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
BBB skrev:
Dios skrev: Pepé virker som en utrolig glad person på træningsbanen, og i omklædningsrummet. Det bliver nok savnet, men han mindede godt nok på mange måder om Adebayor's rolle i El Classico forrige år. Begge blev sat ind, og det gjaldt bare om, og få lavet så meget rav i den, på så kort tid som muligt.
Og netop derfor blev den sidste del af kampen så underholdende. Nerven var lidt væk, det var på cruise-control med 3-0, og så sørger Mourinho lige for noget ekstra drama ved at smide Pepe ind :D
Jeg kiggede situationen igennem et par gange, men jeg blev aldrig nogensinde sikker på hvorfor Barca fik frispark i situationen. Var det fordi Pepe bare trampede rundt, og ramte ved siden af de ben han nok prøvede at brække? Under alle omstændigheder var jeg underholdt, og det så ikke ud til at nogen kom til skade i situationen.
Nerverne var vel væk, fordi vi førte med 0-3 med 20 minutter igen?. Har man stadig nerver på som fan, så er man godt nok bange for modstanderne? :).
Og er man ikke underholdt af, man føre 0-3 på en af de sværeste baner i verden, imod et af de bedste hold i verden, og vores absolut største rivaler, så ved jeg snart ikke hehe :D.
Så du mener ikke den arm Busquets får svinget i "hovedet", er til frispark?.
Men ja der findes da sikkert stadig nogle, som stadig vil forsvare Pepé, fordi han er dybt dybt passioneret Madrid mand, og altid kæmper for trøjen, eller?.
Men helt fair, hvis du er en af dem der føler dig underholdt af en fængselsfange på en fodboldbane :D. Tag det sidste med et gran salt, men jeg er bagstiv, og synes selv det var fantastisk sjovt :).
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Nerverne var vel væk, fordi vi førte med 0-3 med 20 minutter igen?. Har man stadig nerver på som fan, så er man godt nok bange for modstanderne? :).
Præcis, og når man smider Pepe ind, så kommer der lidt nerve igen ;-)
Dios skrev: Og er man ikke underholdt af, man føre 0-3 på en af de sværeste baner i verden, imod et af de bedste hold i verden, og vores absolut største rivaler, så ved jeg snart ikke hehe :D.
Jeg var underholdt, men det blev bare lidt sjovere af det drama som Pepe bringer med sig. Det startede så snart han viste sit ansigt, og fortsatte så.
Dios skrev: Så du mener ikke den arm Busquets får svinget i "hovedet", er til frispark?.
Jeg så det egentlig som at Busquets trak i Pepes arm, og han så svinger armen og på den måde kommer fri, men det kan være jeg har været forudindtaget.
Tja, jeg kunne godt lide Mean Machine, så måske har du ret ;-)Dios skrev: Men helt fair, hvis du er en af dem der føler dig underholdt af en fængselsfange på en fodboldbane :D. Tag det sidste med et gran salt, men jeg er bagstiv, og synes selv det var fantastisk sjovt :).
Kampens flop: Kaka. Jeg havde forventet mig noget mere, dog var spillet også gabende kedsommeligt indtil hans udskiftning. Benzema var heller ikke imponerende, trods målet.
Kampens detalje: Indskiftningen af Cristiano. Det gav kampen tændingen tilbage og Real Madrid gnisten igen.
Kampens klaphat: Tilskuerne for deres uhumske tilråb. Dog deler jeg prisen med dommeren for det manglende straffespark til Barcelona i overtiden.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también
Kampens flop. Kaká, der var masser af intensitet at spore men intet lykkes for ham idag.
kampens detalje; Pepes aflevering til Morata, og Cristianos smil til Pique da han får gult kort. Også at dommeren korrekt undlader at dømme straffe til slut.
Kampens klaphat. Valdes.. Store klods
Har valgt at takke af på forum!
- Rubæk
- Gæst
-
Kampens flop: Var det ikke for hans mål ville jeg sige Ronaldo. Men Özil var der ikke helt i dag, men han blev også ramt af en omrokering da Di Maria udgik.
Kampens detalje: Higuain har været under meget kritik, men manden kan lave nogle indlæg der batter. Det første lå perfekt, men ingen gad løbe efter det. Det andet resulterer i vores andet mål.
Kampens klaphat: Ashley Young. Primært fordi han er Ashley Young.
Kampens detalje: Meget tydeligt chant Modric, Modric, Modric efter hans rigtig flotte mål
Kampens flop: Mou efter hans "kylling" udskiftning af Özil for Pepe. Vi kunne have kørt dem helt i bund men Mou valgte at fedtspille.
Da jeg ikke så og kender reglerne 100% ved jeg ikke helt om badebolden skal gå til dommeren for det røde kort til Nani.
- Brylle
- Gæst
-
Kampens flop: Arbeloa. Dumt gult kort i starten og det var konstant i hans side de smed den ned ad kanten og blev farlige. Offensivt havde han flere muligheder med tid for at slå indlæg, men vælger en dum bold ned ad linjen, som går tabt eller en aflevering tilbage i banen.
Kampens detalje: Målet til 1-1. både fordi det satte det hele i gang, men samtidig er det et fantastisk spark og en skudfinte, der blev udført til perfektion, hvilket gav ham et rigtig godt udgangspunkt for afslutningen.
Kampens klaphat: Jeg fristes til at vælge dommeren :D Udover det, så forstår jeg ikke hvordan Ramos får prikket den i nettet. Det var lige før der var tid til at tæmme den :)
Welbeck snitter den lige inden, det er meget svært at klandre Ramos for den.Brylle skrev: Kampens klaphat: Jeg fristes til at vælge dommeren :D Udover det, så forstår jeg ikke hvordan Ramos får prikket den i nettet. Det var lige før der var tid til at tæmme den :)
Kampens flop: Ronaldo. Ja sorry, men med de forvetninger der var til ham inden, så synes jeg altså han floppede. Han blev aldrig rigtig farlig 11mod11 og brændte store chancer 11mod10.
Kampens detalje: Det korrekte røde til Nani.
Kampens klaphat: Holdets indsats efter de kommer foran 2-1. Kan det gå til Mourinho af den grund? Sikkert.
Kampens flop: Ronaldo. Enig.. Han scorer men det er ikke godt nok det han leverer idag.
Kampens detalje: Det manglende straffespark til real, og man us offside mål.
Kampens klaphat: Vores indstilling i første halvleg og efter 1-2 føringen.
Har valgt at takke af på forum!
- Brylle
- Gæst
-
Tja det er meget muligt, at den når at snyde Ramos lidt, men det så godt nok klodset ud. I min verden bør den være til at klare på en bedre måde.JesperA skrev:
Welbeck snitter den lige inden, det er meget svært at klandre Ramos for den.Brylle skrev: Kampens klaphat: Jeg fristes til at vælge dommeren :D Udover det, så forstår jeg ikke hvordan Ramos får prikket den i nettet. Det var lige før der var tid til at tæmme den :)