Bedømmelser 12/13
Kampens flop: Ronaldo. Han var bare for dårlig, men fantastisk og se ham score et mål på Old Trafford.
Kampens detalje: Modric. Han var fantastisk, og al hvad han rørte ved idag, var kampens detalje :).
Kampens klaphat: Mourinho. Jeg siger det gerne igen. Ufatteligt, at Mourinho ikke vil dominere en kamp, og han vælger og indskifte Pepé med Özil. United skabte langt flere chancer med Pepé på banen, end med Özil på banen. Ikke på grund af Pepé, men taktikken da han kom ind.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev: Kampens spiller: DIego Lopez. Alle ved hvorfor.
Kampens flop: Ronaldo. Han var bare for dårlig, men fantastisk og se ham score et mål på Old Trafford.
Kampens detalje: Modric. Han var fantastisk, og al hvad han rørte ved idag, var kampens detalje :).
Kampens klaphat: Mourinho. Jeg siger det gerne igen. Ufatteligt, at Mourinho ikke vil dominere en kamp, og han vælger og indskifte Pepé med Özil. United skabte langt flere chancer med Pepé på banen, end med Özil på banen. Ikke på grund af Pepé, men taktikken da han kom ind.
Byt "kampens flop" ud med Ramos, og jeg er enig.
Inden kampen håbede jeg på 1-2, og det fik vi. Alligevel er jeg næsten sur.
Hvorfor?
Jeg så kampen med en med-madridista, som ved Pepe indskiftning sagde: "Perfekt. Så holder vi den hjem!"
Jeg, derimod, sagde: "Idiotisk! Vi har totalt momentum, og kan score til 1-3 - lad os da gøre det!!!"
Dog skal det siges, at dette ikke var Mourinhos skyld. Jo, han skifter Pepe ind. Men kun for at genoprette ballancen. Men selvom enkelte spillere var gode, er det generelle billede det samme: Næsten alle skal oppe sig!
Det er totalt arrogant at sige, efter man netop har slået United på Old Trafford. Men Bayern slår os 3-0 med dette niveau. Så vi kan jo starte med at øve afleveringer over 1,5 meter, samt det defensive arbejde. I aften kunne jeg i hvert fald ikke huske, hvorfor jeg normalt kalder Ramos, for den bedste MF i verden....
Nå, men tillykke til os alle:)
PS.
Til dem som måtte være i tvivl, så skulle Rafael have modtaget rødt+straffe, fire minutter efter Nani's røde kort. Så nej, kortet var ikke afgørende.
PPS.
Jeg brokker mig meget, så lad mig lige sige:
1: Vendepunkt for Modric!
2: Begge mål = WAAAAAAOUUUW!:)
Kampens spiller Modric
kampens klaphat/flop. Arbeloa
Kampens detalje. Pipita. Godt at se ham få scoret
Har valgt at takke af på forum!
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Hugol skrev: Real Madrid Mallorca- 5-2
Kampens spiller Modric
kampens klaphat/flop. Arbeloa
Kampens detalje. Pipita. Godt at se ham få scoret
Samme her, men detalje var afleveringen til Pepe. Modric fik mig til at stå med munden åben :-)
Kampens spiller. Diego Lopez
Kampens skvatmikkel Arbeloa
Kampens tosse. Mourinho
Kampens detalje. Må næsten være Cristianos afbrænder, Marcelos tonz på stolpen lige bagefter, fulgt op af Essiens skud som endte længere ude mod hjørneflaget end mod det halvfrie mål.
Hugol skrev: Zaragoza Real Madrid
Kampens tosse. Mourinho
Kampens detalje. Må næsten være Cristianos afbrænder, Marcelos tonz på stolpen lige bagefter, fulgt op af Essiens skud som endte længere ude mod hjørneflaget end mod det halvfrie mål.
Kampens tosse Mourinho? Jeg håber han bliver i Real madrid indtil hans kontrakt udløber. Bare så jeg kan høre på din tuderi hele tiden.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
ZizouMo skrev:
Hugol skrev: Zaragoza Real Madrid
Kampens tosse. Mourinho
Kampens tosse Mourinho? Jeg håber han bliver i Real madrid indtil hans kontrakt udløber. Bare så jeg kan høre på din tuderi hele tiden.
Når Mourinho forlader Real Madrid til sommer, så er det som at fejre et mesterskab. Det kan kun blive bedre, 24 år som madridista, så er de her år under Mourinho spillemæssigt det grimmeste jeg har set på med så dygtige spilere.
Kampens flop: Arbeloa
Kampens skvatmikkel: Arbeloa
Kampens tosse: Arbeloa
Kampens dårligste spiller: Arbeloa
Kampens klaphat: Arbeloa
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
På forhånd tak
- Realmadrid94
-
- Platin bruger
-
Kampens Spiller: Varane. Efter Drogba lige vender væk fra ham, fik jeg et chok. Men efter den situation, er hans coolness ekstrem. En anden spiller som spillede godt, var Özil.
Kampens Flop (Badebold): Puha. Der er mange. En ting overskinner dog de andre ting. At både Benzema og Higuain scorer. I dag scorer Benzema, men så scorer Higuain også. WTF!
Kampens Detalje: Essien laver tunnel ude på backen, han gør det jo helt bevidst, den frække fyr :D
Kampens Klaphat: Ramos og Alonso. Alonso' gult var mærkværdigt, mens Ramos' episode ikke er en kaptajn værdigt.
Kampens flop özil
Kampens detalje at vi er i semi
Kampens klaphat Na
Hugol skrev: Kampens flop özil
Jeg tror, at du stavede Sneijder forkert..
No soy sólo perfecto, soy Madridista también