Transferdrømme 2017

9 år 6 måneder siden #25 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Transferdrømme 2017

Taxii89 skrev:

El Siete skrev: Det kan virke lidt som om mange gerne vil have Kanté mere pga. spilleren end af behov. Jeg så i sidste eller forrige uge en sammenligning (som jeg ikke lige kan finde igen pt. selvfølgelig) mellem Casemiro, Kanté, N´Zonzi og vidst nok også Busquets, hvor Casemiro lå øverst ifht. pasningsprocent, tacklinger, interceptions, osv. for sæsonen indtil videre. Jeg siger ikke stats er alt, langt fra, jeg betvivler bare hvor meget mere værdi vi vil få ved at kaste en €40€M+ efter Kanté. Hvis vi skulle have have købt ham, var det vidst sidste sæson. Men en rigtig god spiller, uden tvivl.

Derfor er jeg enig med andre omkring at hente Marcos Llorente tilbage, få noget spansk hjem og lade Casemiro fortsætte sin udvikling. Og midtbanen mener jeg desuden heller ikke er stedet hvor vi desperat har brug for forstærkning, men nærmere nogle offensive kræfter og på vores back-pladser, hvor andre har nævnt masser af gode muligheder.

Følgende lå på Real Madrid Support DK på Facebook. Kender ikke kilden.

CASEMIRO HAR IMPONERET I DENNE SÆSON!

Casemiro har imponeret i denne sæson på den defensive midtbane, hvor han har fungeret som skraldemanden og skabt balance på midtbanen i Real Madrid. Vi har sammenlignet ham med nogle andre spillere på hans position.

Casemiro (Real Madrid)

- Tacklinger vundet pr. kamp: 4,70.
- Chancer skabt pr. kamp: 0,50.
- Succesfulde dueller: 61 %.
- Afleveringsprocent: 86 %.
- Luftdueller: 63 %.

Sergio Busquets (FC Barcelona)

- Tacklinger vundet pr. kamp: 2,20.
- Chancer skabt pr. kamp: 0,28.
- Succesfulde dueller: 55 %.
- Afleveringsprocent: 90 %.
- Luftdueller: 44 %.

Steven N'Zonzi (Sevilla)

- Tacklinger vunder pr. kamp: 1,6.
- Chancer skabt pr. kamp: 0,44.
- Succesfulde dueller: 63 %.
- Afleveringsprocent: 89 %.
- Luftdueller: 75 %.

N'Golo Kanté (Chelsea)

- Tacklinger vundet pr. kamp: 1,86.
- Chancer skabt pr. kamp: 0,64.
- Succesfulde dueller: 53 %.
- Afleveringsprocent: 88 %.
- Luftdueller: 39 %.

Der var den jo, tak for hjælpen :)
Det ser bestemt godt ud for ham denne sæson indtil videre, håber de laver en opfølgning til sommer.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 6 måneder siden #26 af R7CR7GB11
Besvaret af R7CR7GB11 på emne Transferdrømme 2017

El Siete skrev:

Taxii89 skrev:

El Siete skrev: Det kan virke lidt som om mange gerne vil have Kanté mere pga. spilleren end af behov. Jeg så i sidste eller forrige uge en sammenligning (som jeg ikke lige kan finde igen pt. selvfølgelig) mellem Casemiro, Kanté, N´Zonzi og vidst nok også Busquets, hvor Casemiro lå øverst ifht. pasningsprocent, tacklinger, interceptions, osv. for sæsonen indtil videre. Jeg siger ikke stats er alt, langt fra, jeg betvivler bare hvor meget mere værdi vi vil få ved at kaste en €40€M+ efter Kanté. Hvis vi skulle have have købt ham, var det vidst sidste sæson. Men en rigtig god spiller, uden tvivl.

Derfor er jeg enig med andre omkring at hente Marcos Llorente tilbage, få noget spansk hjem og lade Casemiro fortsætte sin udvikling. Og midtbanen mener jeg desuden heller ikke er stedet hvor vi desperat har brug for forstærkning, men nærmere nogle offensive kræfter og på vores back-pladser, hvor andre har nævnt masser af gode muligheder.

Følgende lå på Real Madrid Support DK på Facebook. Kender ikke kilden.

CASEMIRO HAR IMPONERET I DENNE SÆSON!

Casemiro har imponeret i denne sæson på den defensive midtbane, hvor han har fungeret som skraldemanden og skabt balance på midtbanen i Real Madrid. Vi har sammenlignet ham med nogle andre spillere på hans position.

Casemiro (Real Madrid)

- Tacklinger vundet pr. kamp: 4,70.
- Chancer skabt pr. kamp: 0,50.
- Succesfulde dueller: 61 %.
- Afleveringsprocent: 86 %.
- Luftdueller: 63 %.

Sergio Busquets (FC Barcelona)

- Tacklinger vundet pr. kamp: 2,20.
- Chancer skabt pr. kamp: 0,28.
- Succesfulde dueller: 55 %.
- Afleveringsprocent: 90 %.
- Luftdueller: 44 %.

Steven N'Zonzi (Sevilla)

- Tacklinger vunder pr. kamp: 1,6.
- Chancer skabt pr. kamp: 0,44.
- Succesfulde dueller: 63 %.
- Afleveringsprocent: 89 %.
- Luftdueller: 75 %.

N'Golo Kanté (Chelsea)

- Tacklinger vundet pr. kamp: 1,86.
- Chancer skabt pr. kamp: 0,64.
- Succesfulde dueller: 53 %.
- Afleveringsprocent: 88 %.
- Luftdueller: 39 %.

Der var den jo, tak for hjælpen :)
Det ser bestemt godt ud for ham denne sæson indtil videre, håber de laver en opfølgning til sommer.

N'Zonzi er saa godt nok lige en smule foran paa dueller og luftdueller, men man maa sige, at det er paene stats hele vejen rundt fra vores brasilianske CDM
Sidste redigering: 9 år 6 måneder siden ved R7CR7GB11.

9 år 5 måneder siden #27 af Indkast
Besvaret af Indkast på emne Transferdrømme 2017
Tak fordi jeg må være med i debatten.

Synes det ville være spændende at se, hvilke spillere vi får udover dem der er sikret. Den fornyelse det kan give og det løft kan styrke os i konkurrencen om La liga.

Personligt mener jeg vi skal have en ny spiller på flere pladser. Målmand, venstre back, center forsvar, defensiv midt og angriber. Den defensive midt og center forsvar er jo så hentet.

9 år 5 måneder siden #28 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Transferdrømme 2017
Jeg er simpelthen nød til at nævne Paulo Dybala, man kan ikke komme uden om ham, han har ikke scoret så mange mål som han gjorde i sidste sæson. han har spillet 1330 minutter og scoret 7 mål og lavet fire assist. Dybala igår var klasse mod Palermo , et klasse frispark som var skruet op i hjørnet uden nogen chance for målmanden, derefter et assist til Higuain. Og til sidst placerede Dybala med sit andet mål den ned i højre hjørne, igen uden chance for målmanden. Han bliver dyr hvis han skal hentes til sommer. Hvis Perez vil have ham kommer det ham til at koste omkring 100mil euro. Dybala er en lovende spiller stort talent , men meget dyr til prisen og jeg er heller ikke helt sikker på om det er Dybala RealMadrid lige går og mangler.
Hvad synes i?
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved Madrid777.

9 år 5 måneder siden #29 af dumdidadum
Besvaret af dumdidadum på emne Transferdrømme 2017
Ud: Navas, Pepe, Coentrao, James, Ronaldo, 2 af Benzema/Mariano/Morata - (lej Vallejo ud)

MM: Casilla, De Gea
Backs: Carvajal, Danilo, Marcelo, Moreno
CBs: Varane, Ramos, Nacho, D. Llorente
DM/CM/OMC: Casemiro, Kroos, Casemiro, Isco, Kovacic, M. Llorente
Kanter/Angribere: Bale, Vazquez, Asensio, Mariano/Morata/Benzema, Hazard, Dybala

Personligt håber jeg, at man begynder at satse mere på Isco og en 4231/4411 formation - fra næste sæson.
Ser dog værdien i, at kunne stille op i/ændre til en 433/4141 formation, i visse kampe, og det burde være ligetil når man beholder Casemiro og samtidig får Llorente hjem.Offensivt har man også masser af muligheder (med spillere der kan dække flere pladser), og der kan derfor hurtigt garderes for skader.

De Gea
Carvajal Varane Ramos Marcelo
Modric Kroos
Bale Isco Hazard
Dybala

Truppen ville have (på skrivende tidspunkt) en gennemsnitlig alder på 25 - hvor kun Modric, Casilla og Ramos har rundet de 30.
Tænker at Casilla kan tage reserve tjansen nogle år endnu.
Ramos har også et par år eller 3, og til den tid kan man håbe Vallejo er klar.
Kovacic kan forhåbentligt forsætte sin udvikling og tage overfor Modric - og ellers kunne man passende hive Verratti til klubben :)

9 år 5 måneder siden #30 af MadridistaPorVida
Navas
Carvajal Pepe Ramos Bale
Modric Casemiro
Ronaldo Isco Hazard
Dybala

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

9 år 5 måneder siden #31 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Transferdrømme 2017
Ind: De Gea, M. Lorente, Dybala, Otamendi, Marcos Alonso, Mbappé (Monaco)

Ud: Navas, Pepe, Coentrao, Vallejo udlån, Morata, Mariano udlån, Måske Isco hvis han ikke vil forlænge

Trup:
MM: Casilla, De Gea
Backs: Danilo, Carvaral, Marcelo, Marcos Alonso
CB: Ramos, Varane, Nacho, Otamendi
DM/CM/OMC: Casemiro, M. Lorente, Kroos, Kovacic, Modric, James
Kanter: Ronaldo, Bale, Vazquez, Asensio
Angriber: Dybala, Benzema, Mbappé

De Gea
Modric Casemiro Kroos
Bale Dybala Ronaldo
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved Real HWL.

9 år 5 måneder siden #32 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Transferdrømme 2017
Ind:
De Gea (Verdensklasse, spansk, landsholdsmålmand, og har et årti på top-niveau endnu)
Vallejo (Viser gode takter i Frankfurt, men er han klar til at træde til i La Liga)
Venstre- og højreback (Måske en Alaba eller Rodriguez, som har været oppe at vende før, måske nogle canteranos )
Marcos Llorente (Ung, spansk canterano der gør det godt i Alaves og vil være god som back-up til Casemiro, der skal fortsætte sin udvikling)
Paulo Dybala (Kæmpe potentiale og med andre spillere omkring sig kan der tilføjes 20 mål på hans statistik)
Eden Hazard (Gennembruds- og driblestærk, verdensklasse og ung. Men dyr og så længe Ronaldo/James/Isco er i klubben, er han nok ikke sandsynlig. Men en transferdrøm :) )

Alternativer:
Edinson Cavani (25 mål pt. i Ligue 1. Ikke den bedste liga, men alligevel. Han er dog lige fyldt 30, men har stadig et vildt killer-instinkt)
Alexandre Lacazette (21 mål i Ligue 1 og kun 25 år)
Pierre-Emerick Aubameyang (17 mål i en god liga, hurtig, og vil Real Madrid rigtig meget)
Nicolas Otamendi (Såfremt man vælger at udleje Vallejo igen. Backup til Varane/Ramos)
David Alaba (Fantastisk spiller, der kan dække LB, CB og DM. Bliver nok voldsomt dyr)

Ud:
Navas (God, men De Gea er et niveau over)
Pepe (Kontraktudløb - desværre)
Mariano (Udlån. Stort potentiale og skal have spilletid)
Benzema (I top-ti over mest scorende Real Madrid-spillere, men specielt denne sæson har det set rigtig skidt ud)
Danilo (Historiens dyreste forsvarsspiller i Real Madrid, men lider desværre af Illarramendi-syndromet - en skrøbelig psyke)
Coentrao (Var en god backup til Marcelo, men for et par år siden, og spiller slet ikke nu, mest pga. skader og manglende form)
James/Isco (Jeg er vild med begge spillere, men noget er off omkring dem - specielt James. Vil helst beholde Isco)

A
De Gea
Modric Casemiro Kroos
Bale Dybala Hazard/Ronaldo

B
Kasilla
HB Vallejo Nacho LB
Kovacic Llorente Isco
Vasquez Morata Asensio

Helt realistisk, synes jeg at med relativt få opgraderinger, en top målmand og verdensklasse angriber, plus gode back-up spillere fra udlån, kan få et super slagkraftigt mandskab med masser af potentiale i de kommende år. Det har vi også nu, men problemet er at der altid er et område af truppen der underpræsterer, som gør at vi ikke når op i øverste niveau. Spillere som Benzema, Ronaldo, Danilo, Navas osv, har været mere eller mindre svingende.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved El Siete.

9 år 5 måneder siden #33 af Roden
Besvaret af Roden på emne Transferdrømme 2017
Jeg sidder og ser Man City - Monaco og jeg må da nok lige indrømme at den unge Mbappé er en spiller jeg helt klart godt kunne tænke mig at se i den flotteste hvide trøje! 18 år gamle og kører rundt med en City forsvar som var det børnehavenbørn!
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, Zyconith, El Rojo

9 år 5 måneder siden #34 af Langerup
Besvaret af Langerup på emne Transferdrømme 2017
Transfers?

Først og fremmest skal der ryddes op, ud med alle der ikke kæmper for logoet og ind med nogle sultne spillere der kan skabe en god stemning og sult på holdet hvilket sommetider mangler efter min mening - noget arbejds raseri!

Hvis jeg havde kontrol over transfers i RM så havde jeg smidt følgende spillere ud:
Benzema:
Har mistet en del skarphed, han skal virkelig bruge mange store chancer for at score de få mål som det er blevet til for Real Madrids angriber altså ikke en position man kan komme slaskende til, men kræver passion og en vilje af stål!

James:
Har aldrig forstået at man købte ham, giver ikke meget til holdet udover gode hjørnespark/indlæg og har et okay langskud. Vi har alt for mange af de samme typer i Real.

Navas:
Navas er klasse målmand, men er han verdensklasse målmanden der laver mirakelredninger og målmanden man normalt ville tænke der stod mellem stængerne for selveste Real Madrid? Det synes jeg ikke, vi har også nogle dumme-fejl fra Navas på seneste som man forventer at Real Madrids målmand ikke engang kunne tænke på at lave.

Danilo:
Overraskende nok er jeg lidt i tvivl omkring Danilo, men hvis der dukker et bedre alternativ som ikke koster det hvide ud af øjnene så synes jeg godt man kan sende ham videre men...
Husker vi ikke alle sammen Modric' første sæson i Madrid? Ikke det store at råbe hurra for og se ham nu. Måske give Danilo 1 sæson og ikke mere til at bevise sit værd, det ville være ærgerligt hvis han et eller andet sted under alle fejlene og selvmål gemte sig en usleben diamant som Zidane kunne få til at skinne med 1 år mere.

Coentrao:
Han er ikke god nok, så simpelt er det. Sådan som Nacho har spillet i denne sæson er der ingen tvivl om hvem der er 2. valget på højre back. Ingen grund til at betale en spillers løn, der kun slider bænkene op.

Hvis alle ovenstående spillere bliver solgt, skal der selvfølgelig nogle erstatninger til:
Jeg er fan af Aubameyang, men ikke af Aubameyang til Real Madrid. Vi kommer til at få samme problem som på midtbanen, for mange ens spillertyper - Hurtig, godt skud, driblestærk... ligesom Bale og Ronaldo, men han er ikke spilleren jeg sætter i forbindelse med at sætte sine medspillere op ved geniale stikninger f.eks. - jeg tror der kommer for lidt kreativitet på den sidste tredjedel af banen, som Benzema faktisk står for af BBC trioen lige nu, hatten af for det.

Hazard:
Med min mening skrevet ovenfor, ville der ikke være en spiller der passer bedre ind i startopstillingen en Hazard. Han er en hurtigere version af Ozil, og en generelt bedre boldspiller en Benzema. Hvis man tænker tilbage på Ozil og Ronaldo's sammenspil, så kunne jeg godt forestille mig at Hazard og Ronaldo kunne få noget lignende op at køre med Hazards uselviske tilgang og gode overblik (En hurtigere og imodsætning til Ozil målfarlig playmaker ville være eminent)
Med dette, så ville jeg smide Ronaldo på toppen og Hazard på kanten.

De Gea:
Jeg håber personligt på De Gea over Courtois, hans nationalitet betyder også en del for mig. At få et spansk Real Madrid igen med de bedste spillere ville være perfekt - selvfølgelig må der gerne være udenlandske spillere, men at få spillere som er vokset op i Spanien og har fulgt de store (Real og Barca) er måske villige til at løbe den ekstra meter, træne det hårdere for at præstere optimalt / hjælpe holdet så meget som muligt. Og så er han lige efter Neuer som verdens bedste målmand.

En backup for Casemiro:
Livsvigtigt hvis han løber ind i skader.

Med Ronaldo på toppen og hvis man kan beholde på Morata og Isco ser jeg ingen grund til andre handler. Ronaldo bliver ældre og Morata vil få flere minutter end nu er jeg ret sikker på.

Min startellever ville være:

De Gea
Carvajal - Varane - Ramos - Marcelo
Modric - Kroos
Bale - Isco - Hazard
Ronaldo

Vi har tidligere set mod lillebror hvordan Isco skilte dem ad på Vicente Calderon på 10'er positionen og senest mod Espanyol hvor han leverede 2 assist og en fornem præstation, håber Zidane snart for øjnene op for ham.

9 år 5 måneder siden #35 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Transferdrømme 2017
Mange gange undskyld jeg nævner ham. Alexis Sanchez - 15 mål og 8 assists i 24 kampe. Sanchez kan både spille angriber og Left Wing og er hurtig og energisk. Han er 28 år, måske lidt for gammel. Jeg tror han er lidt ligesom Hazard. Jeg ved ikke hvad i synes, vil meget gerne høre hvad i tænker.
Sidste redigering: 9 år 5 måneder siden ved Madrid777.

9 år 5 måneder siden #36 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Transferdrømme 2017

Madrid777 skrev: Mange gange undskyld jeg nævner ham. Alexis Sanchez - 15 mål og 8 assists i 24 kampe. Sanchez kan både spille angriber og Left Wing og er hurtig og energisk. Han er 28 år, måske lidt for gammel. Jeg tror han er lidt ligesom Hazard. Jeg ved ikke hvad i synes, vil meget gerne høre hvad i tænker.

Slet ikke god nok. Dybala eller hazard.

Leveret af Kunena Forum