Transferdrømme 2017
Dios skrev: Nu når vi er i transferdrømme tråden, så ville min drømme trio oppe foran hedde Hazard, Griezmann og Dybala/Benzema. Ellers helt enig i det meste der bliver skrevet. Hazard er efterhånden et must, eller generelt hvilken som helst anden offensiv spiller, som bare giver lidt liv, og den sidste der skal skiftes ud oppe foran er Benzema!
Benzema skal ud ligemeget hvad. Han er den mest intetsigende angriber uden killer instinct og mål i støvlerne. Real Madrid skal skifte system og det koster for meget at have en spiller som Benzema gående rundt på banen.
Der er bare for langt imellem de gode kampe og Morata er sesværre kun en supersub. Der skal handles angribere til sommer tak !
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
RJ skrev:
El Siete skrev:
RJ skrev:
Dios skrev:
RJ skrev:
Dios skrev: Nu spørger jeg dumt, men alle råber om et køb af Hazard, men ingen nævner hvem der skal sælges, og det skræmmer mig faktisk en del.
Først Ronaldo. Så Bale (selv om det sidste knuser mit hjerte!)
Jeg tillod mig, at tage den her, så den forstyrre de andre tråde mindst muligt :)
Jeg forstår ikke helt. Mener du begge skal sælges for Hazard? Og hvad har fået dig til at ændre mening med Bale?
Tror jeg skrev det i en anden tråd, men kan ikke huske hvilken. Måske denne? Jeg vil gerne have solgt både CR og Bale for Hazard og Dybala. Kan stadig ikke beslutte mig omkring Benzema, men der er ingen tvivl om, at han vil blomstre mere med de to sidstnævnte. Griezmann vil være fantastisk, men det er utopi at tro, at det er en mulighed :-)
Vi to har haft mange diskussioner om Bale. Jeg mener stadig, at han er toneangivende og giver vores offensiv en ekstra dimension. Men det kontraspil, vi kunne praktisere for 4-5 år siden, er blevet læst af modstanderne. De står ikke længere og glaner i vores felt efter et angreb - de er lynhurtigt tilbage. Samtidig forsvarer langt de fleste virkelig dybt - mere end jeg kan mindes at have oplevet før. Der kommer Bale - og for den sags skyld også Ronaldo - ikke til deres ret.
Bale er genial mod eksempelvis Barcelona, men jeg har behov for mere.
Vi dominerer ganske enkelt ikke spillet længere, og det piner mig. Jeg vil se magtdemonstrationer - og det tror jeg, at vi vil få med en ny offensiv.
Helt enig, Dybala, Hazard og De Gea ville være magisk, eller i hvert fald bare Hazard og De Gea, men jeg tror simpelthen ikke på det bliver for Ronaldo og Bale eller bare den ene. Ronaldo, som den mest scorende Real Madrid-spiller gennem tiden, bliver ikke lige sådan leflet ud af bagdøren lige foreløbigt, ej heller Bale.
Det må være mod James og Isco vi kigger, selvom det jo nærmest skal være dem begge for at der er spilletid nok, så meget polymik omkring de to's spilletid der har været taget i betragtning. Og så måske mod Benzema og en breddespiller (Vasquez)
Men for dælen jeg gad godt se Hazard i klubben - og de to andre for den sags skyld.
Du har helt ret, jeg tror heller ikke på det. Det er ren ønsketænkning fra min side. Jeg håber virkelig, at Isco bliver, for jeg synes, han har løftet sit niveau helt enormt i denne sæson. Han tilbyder sig altid i rummet mellem modstanderens forsvar og midtbane - det giver os nogle helt andre muligheder i forhold til at skabe chancer. Det evner hverken Modric eller Kroos, de befinder sig altid mellem modstanderens midtbane og angreb. Det er virkelig snart på tide, at vi prøver med både en 6'er, 8'er og 10'er (Isco) på samme tid.
Det var et sidespring - beklager. Jeg er helt på linje med dig, El Siete. Selv om det er sørgeligt, at det må blive ved drømmen :-/
Der går nok et par sæsoner endnu før du får dit ønske opfyldt :)
Helt sikkert, håber bestemt også Isco bliver, og jeg synes han efterhånden har bevist hvor vigtig han er/kan være, senest mod Villareal, men også mod Atletico i denne og sæson og mod Barcelona tidligere.
Men nogen skal ud af vagten hvis vi skal have vores Hazard og Dybala drømme opfyldt :) James er ikke nok.
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Jeg synes godt nok det begynder at se svaert ud at hente Hazard. Chelsea goer det fremragende i oejeblikket, og vil velsagtens tilbyde ham samme loen som vi vil.
Alt tyder desvaerre paa at han efterhaanden er godt tilfreds i Chelsea igen. Vi skulle have hentet ham sidste sommer. Jeg tror desvaerre vi har forpasset muligheden for at hente Hazard.
Paa maalmandsposten er der nu pludselig snak om Leno igen. Der maa jeg aerklaere mig uinteresseret.
Jeg synes, at vores muligheder for at hente De Gea ser fine ud. Misser Man Utd Champions League igen, hvilket helt bestemt er en sandsynlighed, tror jeg ikke, at det bliver et problem, omend han selvfoelglig bliver dyr. Jeg kan simpelthen bare ikke se idéen i at spare 20 mio Euro paa en saa vigtig position. Specielt naar vi snakker om en spiller der kan blive uhyre vigtig for Real de kommende 10 aar. Han er spansk, han er ung, og han kandiderer velsagtens til titlen som verdens bedste maalmand i oejeblikket. Smid nu bare de 50 mio efter ham for f*nden i h*lvede.
Alternativerne til Hazard er desvaerre meget begraensede, men noget skal der ske oppe foran. Jeg tror det ender med Dybala.
Derudover kunne Griezmann simpelthen vaere en droem. Det er maaske lidt et "long shot", men jeg synes aerligt talt ikke det virke saa usandsynligt som mange faar det til at lyde. Godt nok er han hos lillesoester, men han har trods alt "kun" vaeret der i 3 aar, og kan de, som i aar, ikke kandidere til titlen (de ryger formentlig ogsaa ud af CHL saa snart de traekker os, Barca eller Bayern) saa kunne jeg godt forestille mig, at han grundigt ville overveje et tilbud fra Real.
Danilo og Coentrao skal naturligvis ud. Jeg tror personligt godt, at vi kan klare os med Castilla spillere som eksempelvis Achraf. Ville dog ikke klage hvis vi hentede en relativt billig, versatil forsvar/ back a la Nacho.
Den anden er Álvaro Tejero. Nuvel, han bliver aldrig fast mand. Det tror jeg ikke på. Men han kan sagtens begå sig på Real Madrids hold a la Nacho, da han ikke spillede ret mange kampe og på den måde modne sig. Og så er han en Zidane-favorit fra Castilla-tiden pga. sin alsidighed på begge backs.
I min verden skal Real Madrid slet ikke ud og handle ind til defensiven. Vallejo vender hjem. Og hvis Pepe smutter, kan Real Madrid måske overveje også at hente Diego Llorente hjem igen. Jo, en målmand. Men det giver sig selv. Her er DDG den foretrukne, men vil ikke hulke mig selv i søvn i fosterstillingen, hvis det ender ud med at blive Courtois. Jeg tror - nej vent, jeg håber ikke, at Real Madrid har andre målmænd på radaren. Det ville være useriøst.
Jeg har ikke set Dybala nok til at vurdere, om han ville være et godt køb. Men Hazard ville være et fremragende køb. Så kan man smide Ronaldo på toppen eller afhænde Bale eller Benzema. Bare et eller andet. Offensiven er simpelthen for tam og idérig på nuværende tidspunkt i Real Madrid og det er helt tydeligt, at der skal en lille revolution til. Så må vi se, om det er Monchi eller Perez der skal stå for den :-)
Daniel skrev: Offensiven er simpelthen for tam og idérig på nuværende tidspunkt i Real Madrid og det er helt tydeligt, at der skal en lille revolution til.
Haaber godt nok du mener idéloes og ikke idérig :-D ha ha
Idérig er vel nok det sidste ord der kan beskrive vores offensiv i oejeblikket.
Jeg er godt nok kommet i tvivl om det overhovedet kan lade sig goere at hente Hazard. Hvad er dine tanker Daniel?
Der er vist ingen tvivl om at mere eller mindre samtlige Real Madrid fans gerne saa ham i klubben. Spoergsmaalet er vel more om han er klar til at forlade Chelsea.
TILFOEJELSE: Efter Monaco kampen: All in paa Mbappé og Lemar.. LOL
Men alvorligt, Mbappé kunne godt nok vaere interessant i en Real madrid troeje, som vores angreb haenger med naebet for tiden.
mohbar skrev: Ham ZIyech fra Ajax skulle man nok spejde lidt på... Vild teknik og virkelig god til at spille i de små rum. Derudover sætter han sine spillere op og ikke egoistisk.
Jeg har ikke set alverden med Ziyech, mest af alt fordi hollandsk fodbold ikke siger mig ret meget. Men jeg så kampen i går, og der sad jeg og tænkte på, at han mindende en del om Di Maria, da Angelito dominerede midteraksen i Real Madrid i sin bedste professionelle sæson til dato!
Dog med tyk streg under mindede. For jeg ser ham kun som en light-udgave af Di Maria - han mangler et større løbepensum, og et større arbejdsraseri for at kunne hamle op med argentineren. Endvidere var/er argentinerens spidskompetencer en my bedre end marokkanerens.
Min konklusion: Han er ikke dygtig nok til Real Madrid. Jo, hvis han vil overtage Isco eller James' reservetjans. Men det er nu ikke derfor, at Real Madrid skal købe spillere....
De Gea
Cavajal - Varane - Ramos - Marcelo
Modric - Kroos
Isco
Bale - Ronaldo - Hazard
Vi kan ikke komme udenom vi mangler en verdensklasse målmand, og her er De Gea 100% den bedste mulighed. Han er ung, Spansk og verdensklasse. (måske verdens bedste til tider). Endvidere kunne det være rigtig spændende med Hazard, da han vil give vores offensiv en masse ny energi, hvor man kan rykke ronaldo op på toppen hvor han i forvejen er mest efterhånden. Endvidere vil jeg gerne have Casemiro ud i de fleste kamp så man kan få sat isco ind som bindeleddet mellem angreb og midtbanen, da vi har set hvor godt dette kan virke i situationer hvor modstanderen pakker sig.
Daniel skrev:
mohbar skrev: Ham ZIyech fra Ajax skulle man nok spejde lidt på... Vild teknik og virkelig god til at spille i de små rum. Derudover sætter han sine spillere op og ikke egoistisk.
Jeg har ikke set alverden med Ziyech, mest af alt fordi hollandsk fodbold ikke siger mig ret meget. Men jeg så kampen i går, og der sad jeg og tænkte på, at han mindende en del om Di Maria, da Angelito dominerede midteraksen i Real Madrid i sin bedste professionelle sæson til dato!
Dog med tyk streg under mindede. For jeg ser ham kun som en light-udgave af Di Maria - han mangler et større løbepensum, og et større arbejdsraseri for at kunne hamle op med argentineren. Endvidere var/er argentinerens spidskompetencer en my bedre end marokkanerens.
Min konklusion: Han er ikke dygtig nok til Real Madrid. Jo, hvis han vil overtage Isco eller James' reservetjans. Men det er nu ikke derfor, at Real Madrid skal købe spillere....
Er rimelig enig, jeg skrev også/mente at han virker som en der bør være indenfor synsfeltet. Han var vist en a´h Hollands bedste spillere sidste sæson og denne en af Ajax. Og AJax har det med at udvikle spillere.
Han og den anden (Yunes) var dem der satte især Dolberg i scene med flere lækkerier (som han så brændte) og hvis han fortsætter den takt..
Vi mangler virkelig kreativitet en gang i mellem, så Hazard og Isco ville skabe en god balance!
Synes folk ikke det er en hyklerisk tilgang, at købe ét af de største spanske talenter, for så ikke at give ham muligheden, fremfor blot at hente endnu flere nye? Jeg er med på, at hvis en af de helt store profiler ryger (Ronaldo/Bale/Benz) så er Hazard/Dybala muligheder, men så længe BBC spiller i klubben og der hentes flere spillere til offensiven, vil Asensio blot komme længere fra spilletid.
Et salg af James og Pepe der smutter til United eller Kina kan være nok til næste sæson, såfremt man stoler på planen klubben har lagt, da Asensio og Vallejo blev købt.
Danilo, Dani, Varane, Vallejo, Ramos, Nacho, Marcelo (og Coentrao eller ej. Who gives).
D. Llorente har også muligheden for at imponere under opstarten, og kan måske blive afløseren for Coentrao.
Kova, Modric, M. Llorente, Casemiro, Kroos, Isco. (Asensio).
Bale, Lucas, Benzema, Morata, Ronaldo, Asensio.
Oplagt, billigt, spansk, talentfuldt, erfarent og masser af nylig succes, såfremt vi vinder ligaen.