Transferdrømme 2017
asp3200 skrev:
Madrid777 skrev: Mange gange undskyld jeg nævner ham. Alexis Sanchez - 15 mål og 8 assists i 24 kampe. Sanchez kan både spille angriber og Left Wing og er hurtig og energisk. Han er 28 år, måske lidt for gammel. Jeg tror han er lidt ligesom Hazard. Jeg ved ikke hvad i synes, vil meget gerne høre hvad i tænker.
Slet ikke god nok. Dybala eller hazard.
Du kan ikke sige "Slet ikke god nok" og så nævne Hazard. Fair nok at fortrække Hazard, det gør jeg også. Men ikke på grund af nuværende niveau, der er andre ting der spiller ind. Såsom fortid, alder og spillestil
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Det er fjollet at snakke om angribere, der ikke er på niveau med Benzema, eller som stadig er talenter. Fordi så længe Benzema er i truppen, vil de være ligeså langt fra spilletid som Morata.
Af mangel af bedre, foretrækker jeg Benzema endnu en sæson.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Han er et monster, og demonstrerer gang på gang sin klasse for et OK Premier League-mandskab!
- Real Madrid
-
- Platin bruger
-
Godt overblik over, hvem de overall-varmeste angribere er i denne sæson.
Ps. den siger for mange links, når jeg prøver at skrive så mange tal direkte.
No solo soy perfecto, también soy Madridista
- mat_hattrick
- Ekspert bruger
-
- Nå, men hvad tænker folk om Nainggolan? Udfra hvad jeg ser, så er han da en rimelig komplet fodboldspiller, med meget fysik og et fantastisk skud. Jeg har som sagt ikke se kampe med ham, så kan ikke kommentere på hans placeringsevne og evne til de nemme og simple pasninger, men kunne han være et bud på en 6'er i Real Madrid? Jeg ved godt, at han som regel spiller længere fremme på banen i Roma, men måske?
Ramos/Casemiro I rotation, samme med Modric Isco Kroos, Kovacic og Bale, Ronaldo og Aguero (kan maaske stjaeles billigt hvis Pep ikke vil bruge ham??).
4-1-3-2
Hala
Her en ret frisk artikel om emnet: www.sportskeeda.com/football/reports-rea...-isco-going-to-italy
Neye skrev: Rygter siger at der er indgående forhandlinger mellem Juventus og Real Madrid i forbindelse med en byttehandel, hvor Isco skulle gå til Juventus og Dybala skulle gå til Real. Det bliver spændende og se hvor meget der er i de rygter.
Her en ret frisk artikel om emnet: www.sportskeeda.com/football/reports-rea...-isco-going-to-italy
Forhåbentligt intet! Ønsker mig en sæson til uden de store udsving på transferfronten. Midt til slut 00'ernes købemania ligger stadig dybt begravet i mig på traumatisk vis.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev:
Neye skrev: Rygter siger at der er indgående forhandlinger mellem Juventus og Real Madrid i forbindelse med en byttehandel, hvor Isco skulle gå til Juventus og Dybala skulle gå til Real. Det bliver spændende og se hvor meget der er i de rygter.
Forhåbentligt intet! Ønsker mig en sæson til uden de store udsving på transferfronten. Midt til slut 00'ernes købemania ligger stadig dybt begravet i mig på traumatisk vis.
Der er da ikke sket så meget de seneste mange år?
Hele stammen på holdet har været nogenlunde den samme i mange år.
Jeg mener, måske modsat dig, at vi har brug for fornyelse fremme i angrebet. Et nyt omdrejningspunkt.
Edit: Ethvert transfer-rygte om Isco gør sku lidt ondt. Uanset erstatning.
En front-trio med Hazard, Benzema og Dybala
Det er præcis samme trio som mit største ønske er. Jeg havde nok valgt Griezmann i stedet for Benzema, hvis jeg kunne vælge frit. Juletræet med Casemiro, Modric og Isco som den centrale midtbane. Hazard og Griezmann som de 2 offensive midtbanespillere og Dybala som frontangriberen.
Jeg rykkede indlægget herover, da det passede bedre synes :)
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: RJ skrev:
En front-trio med Hazard, Benzema og Dybala
Det er præcis samme trio som mit største ønske er. Jeg havde nok valgt Griezmann i stedet for Benzema, hvis jeg kunne vælge frit. Juletræet med Casemiro, Modric og Isco som den centrale midtbane. Hazard og Griezmann som de 2 offensive midtbanespillere og Dybala som frontangriberen.
Jeg rykkede indlægget herover, da det passede bedre synes :)
Det kunne være fantastisk. Jeg tror dog desværre, at Griezmann hellere vil gå tilbage til sin hæslige, afblegede frisure end spille for Real Madrid. Men han kunne være fantastisk!