Transferdrømme 2017
ChrillRM14 skrev:
Hugol skrev: Chrill.
Morata scorede to mål i går hvor det ene fejlagtigt blev dømt offside og lavede en assist. Hans afbrænder er selvfølgelig noget hø, men man kan altså ikke forvente at en angriber der kun for en kamp, hver anden uge kan scorer på alle sine chancer. Han er ikke spillet varm, men det ville han blive i andre klubber, aldrig i Madrid for der er det regel nummer 1 at BBC skal spille uanset om de har krykker på eller vejer 8 kilo for meget og ikke scorer i 15 kampe i træk.
Det er selvfølgelig rigtig - omend jeg stadig mener, at gårsdagens kamp ikke for mig nødvendigvis taler til moratas fordel :) Jeg er ikke modstander af at beholde Morata. Han gør det godt, og ideelt set kunne jeg sagtens se Morata og Ronaldo deles om spilletiden oppe foran. I mine øjne er RM med Ronaldo bedre rustet de næste par sæsoner. Men det kræver en ordenligt snak om, hvordan man skal få det til at fungere.
Men fred nu være med det. Som sagt er det hverken Morata eller Ronaldo, der er problembørnene for mig.
Det er svært at se hvad der sker til sommer. Jeg håber at Morata bliver fordi han skaber noget i offensiven vi sjældent ser med BBC. Det er dybde løb og med Isco på banen kunne man altså sagtens se den type fodbold vi spillede under del Bosque. det synes jeg der var meget af omendt det var på en lidt billig baggrund i går.
Den type offensiv fodbold vi spillede igår blev jeg meget glad for at se.
Nu er det transfer drømme så ønskerne lægger på at vi beholder Kovacic, Morata og Isco.
Har valgt at takke af på forum!
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev: Jeg tror friheden i spillet, fordi man ikke skal behage en person bliver negligeret godt og grundigt. Jeg kan ihvertfald ikke se for mig, at Ronaldo ikke skulle være pisse hamrende fornærmet over ikke, at modtage bolden som den eneste i feltet, eller ihvertfald være afslutteren på 2/3 dele af alle angrebene. Igår var en af de få kampe, hvor chancerne konstant blev spillet større, fordi vi ikke havde en skydegal tosse med på banen, som kun har øjne på mål.
Der blev trykket på mål, når medspillerne ikke stod i en bedre position, ellers blev den pænt spillet til siden.
Jeg husker ihvertfald ikke mange andre kampe, hvor vi har scoret eller kommet frem til så mange chancer helt inde i det lille felt, som ikke er en repost fra et langtskud eller indlæg.
Chancerne blev konstant spillet til sit max, og det var virkelig befriende at se på.
Ingen sure miner over mistbrugte chancer, og ingen sure miner for at det ikke var en enkelt som altid skal afslutte. Derudover mindes jeg faktisk ikke en kamp, hvor så mange offensive spillere er blevet spillet fri til at få en stor chance, eller bare muligheden for at scorer. Vi taler jo om Asensio, Isco, James, Lucas og Morata.
Jeg ser meget gerne Bale og Ronaldo blive solgt, og faktisk også James og Morata, hvor de til sammen vil give en kæmpe sum penge. Med et salg af dem, så skal der selvfølgelig tilføjes med noget individualistisk kvalitet, og det vil Hazard specielt hjælpe på. Så også meget gerne Griezmann i klubben, men tror desværre ikke på et køb af ham grundet rivaliseringen, selvom han er nr. 2 på min liste af offensive spillere som jeg gerne så vi købte. Dybala er en anden som jeg gerne så i truppen, og kan man, så skal han købes og dele tiden med Benzema, så han kan få en rolig opstart.
Synes vi har enorm meget kvalitet i truppen, og specielt Asensio er jeg begyndt at få øjnene op for. Ser virkelig en stor fremtid for Kovacic, Isco og Asensio, hvis klubben tillader det.
Synes det kunne være rigtig interessant med noget der minder om en 4-3-2-1 opstilling. Kunne virkelig godt tænke mig, at se Casemiro, Kroos, Kovacic som de 3 centrale spillere med Isco og Hazard foran sig og Benzema som forreste angriber. Jeg har valgt Kroos, fordi han er den eneste som er god til at spille os ud af presset, og er den eneste af vores midtbanespillere, som kan vende spillet med en lang aflevering. Det gør egentlig ondt, da det går udover min yndlings, men når man ikke levere i flere måneder som Modric ikke har gjort, så må de formstærke komme til, og Kovacic kommer med en dynamik som ingen andre kan tilføre holdet.
Igår synes jeg vi så meget af det jeg egentlig har efterlyst rigtig meget. Spillere som er gode med bolden, og som alle bevæger sig centralt i banen, hvor man endelig fik udnyttet vores backs til fulde, da man kan spille dem bagom forsvaret i løb. Specielt Marcelo kom i flere favorable positioner, hvor det var lidt sværere for Danilo, da Lucas oftest går til baglinjen selv.
Det er netop lige det jeg elsker mest, hvor der bliver kombineret centralt og åbnet op på kanterne, så vores backs ikke modtager bolden stillestående, som altid ender ud i et ligegyldigt indlæg.
Salg: Navas, Coentrao, Danilo, James, Ronaldo, Bale og Morata.
Indkøb: De Gea, Vallejo, vb, Llorente, Hazard og Dybala. Måske endnu en kvalitets offensiv spiller, så det ikke kun er Asensio og Lucas som skal stå for bredden.
Ingen indvendinger her og er efterhånden også kommet frem til, at 4-2-3-1 er den bedste løsning ud fra truppens kvaliteter.
Farvel og tak til 4-3-3 og velkommen til 4-2-3-1
Ind med De Gea - og ud med Navas
Ind med Hazard og farvel og tak til Bale
Bernat og Bellerin ind og farvel til Danillo og Coentrão
Hvis Pepe smutter, tror jeg der er mulighed for at få Benatia ret prisgunstigt
Lej James ud. Det er synd at spilde sådan et kæmpetalent
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Vi sælger Keylor Navas til underpris. Det er et nødvendigt onde for at få DDG til klubben.
Vi køber David de Gea til overpris. 80 Mio Euro. Perez er enig i at det er klubbens ansvar at skaffe den spanske landsholdsmålmand.
Vi beholder Francisco Casilla Cortés og Rubén Yáñez.
Så er vi dækket godt ind på målmandspositionen de næste mange sæsoner.
Vi giver Coentrao gratis væk til en tyrkisk klub.
Vi forlænger Pepes kontrakt med 2 år, giver ham den lønforhøjelse han har fortjent og sælger ham til næste sommer for en lille sjat.
Vi henter Jesús Vallejo hjem fra Eintracht Frankfurt. Han får tre år i klubben til at bevise sit værd.
Vi beholder Marcelo, Nacho, Ramos, Varane, Carvajal og Danilo. Danilo får to sæsoner mere til at bevise sit værd.
Så er vi dækket godt ind i forsvaret de næste mange sæsoner.
Vi sælger James. Han kommer til at præstere på et højt niveau i sin kommende klub. Han har fået chancen på den største scene og der er ikke mere tålmodighed tilbage, men Perez har fundet en engelsk klub, der vil betale kassen for ham, fordi de er desperate efter resultater nu og her.
Vi udlejer Lukas Vasquez for en sæson til et tysk midterhold.
Vi henter Marcos Llorente hjem fra Alavés. Han får tre år i klubben til at bevise sit værd.
Vi beholder Casemiro, Kroos, Modric, Isco, Asensio,
Så er vi dækket godt ind på midtbanen de næste mange sæsoner.
Vi sælger Bale. Når han ikke er skadet kommer han til at præstere på et højt niveau i sin kommende klub. Han har fået chancen på den største scene og der er ikke mere tålmodighed tilbage, men Perez har fundet en engelsk klub, der vil betale kassen for ham, fordi de er desperate efter resultater nu og her.
Vi køber Hazard.
Vi beholder Ronaldo, Benzema og Morata. Næste sommer vil vi forsøge at sælge Ronaldo og købe Mbappe der på utrolig vis stadig er i Monaco.
Så er vi dækket godt ind i angrebet de næste mange sæsoner.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Det fungerer ikke engang med Benzema og Morata.
I min optik skal Benzema væk, og Ronaldo skal på toppen, så Hazard kan få hans plads. Isco som rendyrket 10'er.
Så har vi en udfordring med højrekanten, men der har jeg fuld tillid til Asensio.
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Pelle, Patrick og Perez er enige.
Kassow-Rossing skrev: Jeg ringer lige tilbage til Perez og beder ham om at sælge Benzema sammen med Bale. Ronaldo skal på toppen i rotation med Morata.
Pelle, Patrick og Perez er enige.
Vil du ikke besvare spørgsmålet? :)
"Maybe they hate me because I'm too good."
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
1. Jeg skrev at Bale skulle sælges og Hazard skulle købes.
2. Du spurgte om jeg så ville have Ronaldo og Hazard på samme plads.
3. Jeg svarede med at du havde ret: Vi sætter Ronaldo op på Benzemas plads og smider Benzema ud af klubben.
Du fik ret. Jeg tog fejl. Jeg blev overbevist at dit spørgsmål :) Så kan det vidst ikke skrives på flere måder.
- ChrillRM14
-
- Platin bruger
-
Hvis RM formår at vinde mesterskabet, så vil det være et argument hele sommeren, at man vandt grundet bredden - også i angrebet... :/
Hvis Hazard hentes, kan jeg kun se én ting ske efterfølgende. Benz eller Morata sælges, og Ronaldo rykkes endelig op på 9'eren. Spørgsmålet er, om klubben er parat til det (jeg er ;)).
The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
ChrillRM14 skrev: Det sjove er, at selvom de fleste herinde i forskellige tempi er igang med at sælge enten Benz eller Morata, så frygter jeg, at man er tilfreds med situationen, som den er nu på ledelsesgangene.
Hvis RM formår at vinde mesterskabet, så vil det være et argument hele sommeren, at man vandt grundet bredden - også i angrebet... :/
Hvis Hazard hentes, kan jeg kun se én ting ske efterfølgende. Benz eller Morata sælges, og Ronaldo rykkes endelig op på 9'eren. Spørgsmålet er, om klubben er parat til det (jeg er ;)).
Man må for guds skyld ikke sælge Morata. Han scorer jo i alle de kampe han spiller for tiden modsat Benzema der slet ik bidrager med det store!
Jeg håber Raùl kan stikke lidt til Zidane
Har valgt at takke af på forum!
- Kassow-Rossing
-
- Bruger er blokkeret
-
Måske han er vores nye Guti?
Og måske det er korrekt at (fortsætte med at) lade ham starte på bænken og sætte ham ind mod et træt forsvar midtvejs i anden halvleg?
Kassow-Rossing skrev: I øvrigt pudsigt at Morata næsten altid scorer, når han bliver skiftet ind og aldrig scorer, når han starter.
Måske han er vores nye Guti?
Og måske det er korrekt at (fortsætte med at) lade ham starte på bænken og sætte ham ind mod et træt forsvar midtvejs i anden halvleg?
Guti? Mener du Morientes? :)