Transferdrømme 2017

9 år 4 måneder siden #73 af RGBlanco
Besvaret af RGBlanco på emne Transferdrømme 2017
Nogen der har bidt mærke i denne udtalelse fra Alexis? Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Det kan godt tolkes som et hint imod et Chelsea-skifte, hvilket jeg tænker kun forstærker vores forhåbning om Hazard i Madrid
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 4 måneder siden #74 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Transferdrømme 2017

RGBlanco skrev: Nogen der har bidt mærke i denne udtalelse fra Alexis? Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Det kan godt tolkes som et hint imod et Chelsea-skifte, hvilket jeg tænker kun forstærker vores forhåbning om Hazard i Madrid

Han flirter uden tvivl med den blå del af London, og jeg kan godt forstå ham. Arsenal er ikke relevante nu i nogen henseende, og bliver det heller ikke foreløbigt. Han er for god til at spille i en klub uden egentlige ambitioner. Chelsea ville klæde ham!

Det lugter lidt af, at der kommer til at ske et par store skift i det forestående transfervindue. Kæmpehandler vel sagtens....

9 år 4 måneder siden #75 af HHB65
Besvaret af HHB65 på emne Transferdrømme 2017

Daniel skrev:

RGBlanco skrev: Nogen der har bidt mærke i denne udtalelse fra Alexis? Forkert forbruger nøgle/hemmelighed i konfiguration

Han flirter uden tvivl med den blå del af London, og jeg kan godt forstå ham. Arsenal er ikke relevante nu i nogen henseende, og bliver det heller ikke foreløbigt. Han er for god til at spille i en klub uden egentlige ambitioner. Chelsea ville klæde ham!

Det lugter lidt af, at der kommer til at ske et par store skift i det forestående transfervindue. Kæmpehandler vel sagtens....

Denne sommer kom til at sætte helt nye standarder både for transfersummer og antallet af store handler. Der er så mange store klubber som aldrig før der vil forstærke sig på en del pladser. Gid jeg var agent i stedet for mit dødelige kontorjob.

9 år 4 måneder siden #76 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Transferdrømme 2017
Det var en ret stor drøm herfra at få Monchi fra Sevilla til klubben. Den drøm sluttede desværre i dag, da hans fremtid ligger i Roma. Det er officielt meldt ud og dermed er et håb om en fantastisk sportsdirektør slået totalt i jorden. Jeg havde håbet på en sportsdirektør, der i samarbejde med Zidane, ville skabe en mere komplet trup og en trup som ikke havde luksusproblemer eller mangler i form af skader. Eksempelvis, hvis Marcelo eller Casemiro går hen og bliver skadet, så har vi store mangler i det defensive og offensive spil.

Jeg har ellers nogenlunde de samme transferønsker som alle jer andre, men det vil nu glæde mig mest, at man skrev under på en fed kontrakt med Isco og begynder at bygge spillet op omkring ham. Dvs at systemet skal ændres fra en 4-3-3 til et system, hvor 10er rollen kommer i fokus.

Har valgt at takke af på forum!

9 år 4 måneder siden #77 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Transferdrømme 2017

Hugol skrev: Det var en ret stor drøm herfra at få Monchi fra Sevilla til klubben. Den drøm sluttede desværre i dag, da hans fremtid ligger i Roma. Det er officielt meldt ud og dermed er et håb om en fantastisk sportsdirektør slået totalt i jorden. Jeg havde håbet på en sportsdirektør, der i samarbejde med Zidane, ville skabe en mere komplet trup og en trup som ikke havde luksusproblemer eller mangler i form af skader. Eksempelvis, hvis Marcelo eller Casemiro går hen og bliver skadet, så har vi store mangler i det defensive og offensive spil.

Jeg har ellers nogenlunde de samme transferønsker som alle jer andre, men det vil nu glæde mig mest, at man skrev under på en fed kontrakt med Isco og begynder at bygge spillet op omkring ham. Dvs at systemet skal ændres fra en 4-3-3 til et system, hvor 10er rollen kommer i fokus.

Det var da satans med de rygter! Lige til at lukke op og skide i. Nå, men at Real Madrid skulle få en sportsdirektør under Florentino i succestider, er vist det rene drømmetænkning. Det skulle kun være for at pynte på tingenes tilstand i anledningen af et valg. Synes ikke Monchi rygtet gav mening, især ikke for ham selv, udover pengepungen og karrieren måske. Og hvordan skulle en sportsdirektør sikre en komplet trup, etc. når han øjensynligt ikke ville være sikret "tilstrækkelig autonomi" hvis man kan formulere det sådan?

Og den der drøm om, at 10'erne skal have en revitaliseret rolle i Real Madrid... Der skal vi ikke glemme hvad Mourinho indførte og arbejdede med, nemlig at få styr på defensiven før man begynder at fyre seks mand i angrebet, der så ellers står og sætter hår når de har mistet bolden.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 4 måneder siden #78 af Hugol

Zyconith skrev:

Hugol skrev: Det var en ret stor drøm herfra at få Monchi fra Sevilla til klubben. Den drøm sluttede desværre i dag, da hans fremtid ligger i Roma. Det er officielt meldt ud og dermed er et håb om en fantastisk sportsdirektør slået totalt i jorden. Jeg havde håbet på en sportsdirektør, der i samarbejde med Zidane, ville skabe en mere komplet trup og en trup som ikke havde luksusproblemer eller mangler i form af skader. Eksempelvis, hvis Marcelo eller Casemiro går hen og bliver skadet, så har vi store mangler i det defensive og offensive spil.

Det var da satans med de rygter! Lige til at lukke op og skide i. Nå, men at Real Madrid skulle få en sportsdirektør under Florentino i succestider, er vist det rene drømmetænkning. Det skulle kun være for at pynte på tingenes tilstand i anledningen af et valg. Synes ikke Monchi rygtet gav mening, især ikke for ham selv, udover pengepungen og karrieren måske. Og hvordan skulle en sportsdirektør sikre en komplet trup, etc. når han øjensynligt ikke ville være sikret "tilstrækkelig autonomi" hvis man kan formulere det sådan?

Og den der drøm om, at 10'erne skal have en revitaliseret rolle i Real Madrid... Der skal vi ikke glemme hvad Mourinho indførte og arbejdede med, nemlig at få styr på defensiven før man begynder at fyre seks mand i angrebet, der så ellers står og sætter hår når de har mistet bolden.

Altså helt styr på defensiven har vi ikke, men bunder det ikke i, at vi går efter at angribe højt på banen. Synes vores genpres er rimeligt og en del af vores defensiv.

Vi får jo to defensive spillere til sommer allerede og jeg har også interesse i Marcos Alonso fra Chelsea. Det kunne da give et godt udgangspunkt.

Mit ønske, at spillet bliver bygget op omkring Isco, kunne måske frigøre Bale, Cristiano og Benzema mere til, at kunne gøre det de alle sammen er bedst til. Fjerner man noget af presset fra disse tre spillere til at skabe spillet, vil vi måske blive mere målfarlige og skabe bedre kombinationer fremme.

Bare en tanke.

Den komplette trup består i, ikke at have spillere som James i truppen der burde spille hver gang, men i stedet sidder han på bænken meget. Ligeledes med Kovacic. Samt at vi ikke står i en situation hvor der ikke er plads til at give regelmæssig spilletid til de spillere man ønsker at satse på i fremtiden. Eller at vi mangler en defensiv midtbane spiller, hvis Casemiro bliver skadet.

Jeg hentyder selvfølgelig til at jeg ønsker et James salg og at man satser på Isco og Asensio til den offensive midt. Eller at man renser lidt ud på midtbanen, så en spiller som Kovacic kan blomstre. Det afhænger selvfølgelig af hvad system Zidane ønsker at spille til næste sæson.

Ved ik om du kan følge mig.

Sidste redigering: 9 år 4 måneder siden ved Hugol.

9 år 4 måneder siden #79 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Transferdrømme 2017
"Real Madrid set to pay Theo Hernandez's €24m release clause"
www.marca.com/en/football/real-madrid/20...68e3ebe578b4714.html

Ganske fornuftigt. Han er iøvrigt franskmand.
Sidste redigering: 9 år 4 måneder siden ved Fondo_Sur.

9 år 3 måneder siden #80 af Steen
Besvaret af Steen på emne Transferdrømme 2017

But it remains to be seen if Griezmann, who has a €100million release clause in his contract, will be with the club next season and his advisor Eric Olhats says several avenues are being explored, with United's offer the "first" to arrive.
"There is an existing clause of €100million which is unavoidable," he told Telefoot. "We're thinking right now about the most suitable offer. Real Madrid and other clubs are part of this thinking process.

www.goal.com/en/news/722/la-liga/2017/04...-madrid?ICID=HP_BN_1

Kom nu Perez, spræng banken! Griezmann har sendt adskillige hints om at han godt kunne se sig selv spille i Real Madrid, og jeg tror ikke at man kan finde en bedre galactico. Det kommer nok ikke til at ske, men nøj hvor kunne det være en fænomenal signing, på mange parametre.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

9 år 3 måneder siden #81 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Transferdrømme 2017
Ja, Griezmann ville pynte på holdkortet, men tror du virkelig, at det er en spiller, som Perez overvejer?

9 år 3 måneder siden #82 af Halamadrid1411
Besvaret af Halamadrid1411 på emne Transferdrømme 2017

Daniel skrev: Ja, Griezmann ville pynte på holdkortet, men tror du virkelig, at det er en spiller, som Perez overvejer?

Steen skriver "...Det kommer nok ikke til at ske..." ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Steen

9 år 3 måneder siden #83 af Steen
Besvaret af Steen på emne Transferdrømme 2017

Daniel skrev: Ja, Griezmann ville pynte på holdkortet, men tror du virkelig, at det er en spiller, som Perez overvejer?

Der var rygter omkring ham da han spillede for Real Sociedad, så helt ude af Perez syn tror jeg næppe han er. Derudover har han af flere omgange gjort sig positivt bemærket, når han har spillet mod os. En af verdens bedste spillere, og så har han opbygget et kæmpe brand. Jeg kan ikke se en grund til ikke at hente ham, og det tror jeg faktisk heller ikke Perez kan. (og ja, jeg mener der er plads til ham, både med BBC og uden, om end jeg helst ser en fra trioen blive solgt) Der er dog et men, og det er et kæmpe et af slagsen. Jeg tror simpelthen ikke, at Perez har mod på at hente spillere fra Atletico Madrid. Agüero og Falcao lod vi slippe, selvom at interessen var enorm. Han nægter at bryde pagten.
Sidste redigering: 9 år 3 måneder siden ved Steen.

9 år 3 måneder siden #84 af Hugol
1 nederlag på transfermarkedet er sket og et stort et endda. Monchi bekræfter at Roma handlen næsten er gennemført.

Med en trup som Real madrid hvor skadet spillere og spiller der ikke præstere mere end 5-6 kampe på en sæson, havde det været friskt med et nyt pust udefra. Især til ledelsen der jo har deres egen dagsorden for hvordan truppen skal spille.

Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

Leveret af Kunena Forum