Transferdrømme 2017

9 år 1 uge siden #265 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Transferdrømme 2017
Ronaldo, Bale og Benzema til at kæmpe om to pladser – samt hente en angriber ind, der vil være mere tilbøjelig til at komme ind fra bænken, og som måske kommer med nogle andre kompetencer (ala Adebayor el. Chicharito). Det ville også være interessant, og et langt billigere alternativ. Nogle bud?

Mario Gomez (kan spansk), Anthony Modeste (fransk), Dzeko (måske usandsynligt), Ben Yedder (fransk), Gerard Moreno (spansk), Willian José (tidligere på Castilla), Rodrigo (tidligere Casilla, ikke haft en god sæson tho) – Llorente, Negredo og Soldado, men de er vel, især sidste to over the hill..

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 1 uge siden #266 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Transferdrømme 2017
Bas Dost må være det eneste reelle bud hvis vi skal have en angriber der er garant for at levere mål, 37 kasser i 50 kampe for Sporting CP. Han er også tre år yngre end Dzeko. Men i virkeligheden har vi jo ikke brug for flere angribere.

www.whoscored.com/Players/34323/Show/Bas-Dost

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 9 år 1 uge siden ved Zyconith.

9 år 1 uge siden #267 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Transferdrømme 2017

Zyconith skrev: Bas Dost må være det eneste reelle bud hvis vi skal have en angriber der er garant for at levere mål, 37 kasser i 50 kampe for Sporting CP. Han er også tre år yngre end Dzeko. Men i virkeligheden har vi jo ikke brug for flere angribere.

www.whoscored.com/Players/34323/Show/Bas-Dost

Man sælger ikke Morata og Mariano, uden at hente en ny ind.
Men det er bare heller ikke holdbart med en Benzema/Higuain eller Benzema/Morata om igen. Satans Chicharito savnede mere spilletid, han er en drømme joker på angrebsposten i mine øjne ;-)

Hvis vi kunne hente Adebayor fra City og Chicharito fra United – begge var 2. valg – så kan det være Giroud er næste til at bytte en bænk ud med en bedre bænk?

No solo soy perfecto, también soy Madridista

9 år 1 uge siden #268 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Transferdrømme 2017
Diego Costa har udtalt følgende - ''Antonio Conte har i en besked fortalt mig, at jeg ikke skal være en del af Chelsea i næste sæson, og at han ikke regner med mig til næste sæson.'', køb! (-;

Florentino Pérez

9 år 1 uge siden #269 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Transferdrømme 2017

Sahinovic skrev: Diego Costa har udtalt følgende - ''Antonio Conte har i en besked fortalt mig, at jeg ikke skal være en del af Chelsea i næste sæson, og at han ikke regner med mig til næste sæson.'', køb! (-;

For meget attitude til Ronaldos liking, det er min umiddelbare tanke. Costa indordner sig ikke nogen, det bliver han nødt til i Madrid så længe CR7 er der. Og i det hele taget... Måske derfor han ikke skal være i Chelsea mere...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

9 år 1 uge siden #270 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Transferdrømme 2017
Jeg vil hellere have most mine klodser end se Diego Costa i den hvide trøje.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: raul7=kongen, asp3200, Dios, Chamartin, R7CR7GB11, Neye

9 år 1 uge siden #271 af Gribben
Besvaret af Gribben på emne Transferdrømme 2017

Pelle skrev: Jeg vil hellere have most mine klodser end se Diego Costa i den hvide trøje.

Jeg kan umuligt være den eneste, der, i splitsekundet efter at have læst ovenstående, instinktivt samlede benene under skrivebordet, mens jeg bøjede lidt forover og fik et ansigtsudtryk, som om jeg lige havde indåndet dunsten af en uhyggelig gammel ost, mens jeg i baghovedet havde et billede af en rød mursten med mørtel og mudder i hænderne på en stjernepsykopat i Barcelona trøje med et vildt blik i øjnene.
Helst ikke skrive sådan noget en anden gang tak :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle

9 år 1 uge siden #272 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Transferdrømme 2017
Jeg tænker, at Diego Costa ryger tilbage til Atl Madrid når de må handle igen, og Griezmann ryger til Man U eller lignende. Så skal han bare lige have en sæson til at gå med noget fornuftigt. Måske rejse til Kina og tjene en halv milliard?

Han skal i hvert fald ikke spille i RM. Han passer ikke rigtig ind - moral, personlighed, spillemæssigt osv.. Tænker også, at du med din smiley ;) hentydede til, at han ikke skal til RM, Sahinovic :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 1 uge siden #273 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Transferdrømme 2017
Kratmus skrev:

Tænker også, at du med din smiley ;) hentydede til, at han ikke skal til RM, Sahinovic :)

Netop (-: Jeg synes han er en god spiller, men han har intet at gøre i Real Madrid.

Florentino Pérez

9 år 1 uge siden #274 af Matamoro
Besvaret af Matamoro på emne Transferdrømme 2017
Vi taler meget om diverse offensive spillere som skal til Real Madrid. Vi har en trup bestående af offensive kræfter som Ronaldo, Bale, Benzema, Morata, Asensio, Vasquez. Jeg synes ikke vi har et presserende behov for at købe flere angribere eller hængende angribere.

På midtbanen har vi vores gyldne trio bestående af Kroos, Modric og Isco. Det er netop denne kreative trio der har domineret hele foråret,
Disse tre playmakere kommer dog til at spille mange kampe hvis James bliver solgt. I så fald er det kun Kovacic som kan erstatte dem. Som jeg ser det har vi snarere behov for en endnu en kreativ midtbanespiller, hvis ideen er at vi skal fortsætte det nuværende system.
Jeg tænker at Verratti ville være det perfekte køb. Han kan sammen med Kovacic konkurrere med Modric, Kroos og Isco på den midtbane.
Så må vi se hvem af dem der er bedst.
Sidste redigering: 9 år 1 uge siden ved Matamoro.

9 år 1 uge siden #275 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Transferdrømme 2017

Matamoro skrev: Vi taler meget om diverse offensive spillere som skal til Real Madrid. Vi har en trup bestående af offensive kræfter som Ronaldo, Bale, Benzema, Morata, Asensio, Vasquez. Jeg synes ikke vi har et presserende behov for at købe flere angribere eller hængende angribere.

På midtbanen har vi vores gyldne trio bestående af Kroos, Modric og Isco. Det er netop denne kreative trio der har domineret hele foråret,
Disse tre playmakere kommer dog til at spille mange kampe hvis James bliver solgt. I så fald er det kun Kovacic som kan erstatte dem. Som jeg ser det har vi snarere behov for en endnu en kreativ midtbanespiller, hvis ideen er at vi skal fortsætte det nuværende system.
Jeg tænker at Verratti ville være det perfekte køb. Han kan sammen med Kovacic konkurrere med Modric, Kroos og Isco på den midtbane.
Så må vi se hvem af dem der er bedst.

Vi har også Asensio og Vazquez, som kan overtage nogle af de pladser på midtbanen. Men hvis både James og Morata (og Mariano) sælges, vil jeg mene at vi mangler mindst én ny spiller til det offensive, hvoraf den ene skal være Castilla-spiller, der kan trækkes op i tilfælde af CdR eller mange skader.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

9 år 1 uge siden #276 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Transferdrømme 2017
Man kan vel argumentere for at Real Madrid ikke har brug for at købe offensivt ind medmindre man absolut vil sælge nogle spillere?

Morata har efterhånden bevist at han ikke går særlig godt med i spillet og han brænder tilmed er hav af chancer. For mig at se kunne han blive fremtidens spanske angriber men han fungerer ikke helt sammen med Ronaldo, der heldigvis fortsætter med at bombe. Optimalt ville han tage til takke med en indskifter-rolle de næste tre sæsoner og træde i karakter når Ronaldo er færdig på højeste plan.

James skal også videre. Han har heller ikke niveauet. Desværre. Han skal nok blomstre i sin kommende klub men han kommer ikke til at vinde Champions League igen hvis han skifter. Samme med Morata naturligvis.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Leveret af Kunena Forum