Castilla
Lars1991 skrev: Har Tomás Mejías ikke været oppe på førsteholdet et par gange, eller forveksler jeg ham med en anden?
Men tak for opdateringerne om Castilla, det værdsat!
Jo. Han fik sågar sin debut under Mourinho i 2011. Han er lidt en blød mellemvare, som er blevet overhalet af de yngre keepere, Pacheco og Rubén Yáñez, samt den et år ældre Jesús. Ikke rigtig god nok som tredjemålmand på førsteholdet. Og heller ikke god nok til at være førstemålmand hos Castilla. Jeg spår, at Alfonso Herrero og Alexandro Craninx også inden længe vil overhale ham.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Pacheco; Quini, Llorente, Cabrera, Noblejas; Omar Mascarell, José Rodríguez; Borja, Lucas, Jaime Romero; Raúl de Tomás
Bænken: Rubén Yáñez, Derik, Lucas Torró, Aguza, Cristian Benavente, Burgui, Juanjo Narváez
Derik er stadig ikke helt fit til at starte ovenpå sin skade, men han er trods alt kommet på banen i løbet af de seneste par kampe, hvor han har fået lidt spilletid i benene.
- rezamadridista
-
- Platin bruger
-
Edit: DE THOMAAAAAAAAAAS
Edit 2: Lucaaaaaaaaaaaaaaaaas 2-1 comback.
Edit 3: Kampen slutter 3-2 til Castilla efter en fantastisk kamp, hvor jeg vil sige at Castilla havde fuldt fortjent de tre point. Og da jeg ikke ser Castilla så tit, så var jeg overrasket over at et så godt spillende hold (hvor alle hjælper og presser for hinanden) kan være i bunden af Segunda, men det kan El_Juan måske fortælle noget om?
- Ingen svæver på banen som Zizou!
Med sejren er Manolo Díaz' mandskab nu oppe på 14 points. Fem points op til Barcelona B (spiller i weekenden) på den anden side af stregen. Seks points op til aftenens modstander, Girona, der ligger på 20 sammen med Ponferradina (spiller i weekenden). Tenerife og Jaén havde også begge 20 points inden aftenens kampe, men Tenerife vandt og fik lidt luft til bunden, mens Jaén fik uafgjort og nu er oppe på 21 points, samme antal som Mirandés (spiller i weekenden).
Akkurat som Barcelona B og Ponferradina, så spiller de hold, som er placeret under stregen, også først i weekenden. Det gælder Álaves (16 points), Sabadell og Hércules (18 points).
Barcelona B-Sabadell, Hércules-Sporting, Deportivo-Álaves (lørdag), Mirandés-Murcia og Ponferradina-Eibar (søndag).
Det begynder at se lidt lysere ud. Glædeligt er det i hvert fald, at de nu endelig begynder at hente points. De har ikke tabt i deres seneste tre kampe (en uafgjort og to sejre, målscore på 4-2). Nu skal de bare fortsætte med at hente points, mens de andre hold i bunden til gengæld sætter points til.
rezamadridista skrev: Kampen slutter 3-2 til Castilla efter en fantastisk kamp, hvor jeg vil sige at Castilla havde fuldt fortjent de tre point. Og da jeg ikke ser Castilla så tit, så var jeg overrasket over at et så godt spillende hold (hvor alle hjælper og presser for hinanden) kan være i bunden af Segunda, men det kan El_Juan måske fortælle noget om?
Der er ikke den store hokus-pokus der. Når man ikke er god nok i felterne, så får man ikke points på kontoen, uanset hvor man godt man end måtte spille. Ikke mindst i offensiven, hvor de er det mindst scorende hold i Liga Adelante med 11 mål i 17 kampe. Inden i aften hed det sølle otte mål i 16 kampe. Det er ikke godt nok. Oveni i det har de lukket 25 mål ind i 17 kampe.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Nej, spøg til side. Det er positivt - og overraskende - at en trænerfyring kunne have så positiv effekt på holdet, som dog stadig skal forstærkes markant i januar, hvis nedrykningen skal undgås.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Siempre Madrid skrev: Fantastisk, at vi fik fyret ham Alberto Toril ;-)
Nej, spøg til side. Det er positivt - og overraskende - at en trænerfyring kunne have så positiv effekt på holdet, som dog stadig skal forstærkes markant i januar, hvis nedrykningen skal undgås.
Meget firkantet opstillet. Det er ikke nødvendigvis fyrringen, der gjorde det. Det kunne sagtens være gået bedre, hvis vi fortsatte med Toril. Jeg er stadig overbevist om at det var en fejl, men lad os da håbe på en overlevelse.
Der er afviklet tre kampe her til aften, hvor fire af Castillas direkte konkurrenter i bundstriden har været i kamp: Barcelona B, Sabadell, Hércules og Álaves. Barcelona B besejrede Sabadell med 2-0 hjemme, mens både Hércules og Álaves tabte. Barcelona B 2-0 Sabadell, Hércules 0-1 Sporting Gijón og Deportivo La Coruña 2-1 Álaves.
Med deres sejr slog Barcelona B (foreløbig 14. plads med 22 points) et lille hul til de andre hold i bundstriden, men nederlagene til de tre resterende hold er vigtigt for Castilla, eftersom Manolo Díaz' tropper dermed henter ind på dem.
15. Mirandés (21 points (mangler en kamp)), 16. Jaén (21 points), 17. Ponferradina (20 points (mangler en kamp)), 18. Girona (20 points). Og under stregen: 19. Hércules (18 points), 20. Sabadell (18 points), 21. Álaves (16 points), 22. Castilla (14 points).
De sidste fire kampe i runde 17 afvikles i morgen. Mirandés tager hjemme imod Murcia, mens Ponferradina hjemme tager imod Eibar. Udover de resterende kampe i denne runde, mangler der to spillerunder inden vinterferien, hvor Castilla skal op imod Las Palmas (ude) og Córdoba (hjemme). Efter vinterpausen gælder det en nøglekamp ude mod Sabadell.
I det hele taget er det en utrolig tæt liga. Mellem nummer syv og nummer 20 er der lige foreløbig blot seks points, så de ligger meget tæt i det felt. Blot fire points mellem nummer syv og nummer 20 - eller seks points mellem nummer fire og nummer 18 - for den sags skyld. Deportivo La Coruña topper rækken med 33 points, to points foran Recreativo. De to indtager de direkte oprykningspladser. Sporting Gijón (28 points), Lugo (26 points), Las Palmas (26 points) og Eibar (25 points, med en kamp mindre), indtager lige foreløbig de fire playoff-pladser fra nummer tre til seks. Det kan der dog blive ændret lidt på i morgen aften.
EDIT - Opdateret søndag den 8. december:
Runde 17 er færdigafviklet. Mirandés hentede et enkelte point her til aften, mens Ponferradina vandt deres kamp. Mirandés bliver dermed på 15. pladsen, mens Ponferradina rykker op som nummer 10 med 23 points. Her leder fører de an i et felt bestående af fem hold, placeret fra nummer 10 til 14, som alle har 23 points.
Fra 15. pladsen og nedefter ser det således ud: 15. Mirandés (22 points), 16. Barcelona B (22 points), 17. Jaén (21 points), 18. Girona (20 points). Og under stregen: 19. Hércules (18 points), 20. Sabadell (18 points), 21. Álaves (16 points), 22. Castilla (14 points).
Målmænd: Pacheco, Rubén Yáñez
Forsvar: Cabrera, Llorente, Quini, Derik, Noblejas
Midtbane: José Rodríguez, Lucas Torró, Cristian Benavente, Cristian Gómez, Jaime Romero, Burgui, Lucas, Aguza, Borja
Angreb: Raúl de Tomás, Rozzi
Målmændene er de samme, som i de sidste mange kampe. Der er stadig ingen Tomás Mejías, eller Jacob, for den sags skyld.
I forsvaret er den normale venstre back, Casado, fortsat skadet. For at være mere specifik, så er han så småt på vej tilbage. Udover det mangler kun Pulido.
På midtbanen må Manolo Díaz' mandskab undvære en af de mest formstærke spillere på holdet lige for tiden, hvis ikke den mest formstærke, Omar Mascarell, som er ude med karantæne til opgøret. Ellers er Kiko Femenía og Belima fortsat ude af truppen, mens Cristian Gómez til gengæld er tilbage.
Efter at have været udtaget de sidste fire-fem kampe, er Juvenil A-topscoreren i UEFA Youth League, Juanjo Narváez, for en gangs skyld ikke blevet udtaget denne gang. I stedet for ham, er der højest overraskende blevet plads til den italienske lejesvend, Rozzi, som ellers har været helt ude af truppen i et stykke tid nu. Det så ellers ud til, at Narváez havde overhalet både Rozzi og Sobrino, ligesom Sobrino så ud til, at have overhalt Rozzi, men det er altså italieneren, der for en gangs skyld får chancen, mens Sobrino holdes ude af truppen.
Et bud på de 11 startende: Pacheco; Quini, Llorente, Cabrera, Noblejas; José Rodríguez, Lucas Torró; Borja, Lucas, Jaime Romero; Raúl de Tomás.
Ovenpå sin skade, er Derik kommet ind i løbet af de seneste kampe siden han vendte tilbage og har fået lidt spilletid hist og her. Jeg kunne godt forestille, at han måske vender tilbage til startopstillingen til denne kamp, i så fald på bekostning af Cabrera. Jeg er dog ikke helt sikker. Forsvaret har trods alt gjort det nogenlunde og det har fungeret udmærket med Llorente og Cabrera inde centralt, men vi får se. Ellers er jeg lidt i tvivl om, hvem der starter på den centrale midtbane ved siden af José Rodríguez. Umiddelbart tror jeg det bliver Lucas Torró, men et eller andet sted kunne det måske også gå hen og være Cristian Gómez. På de andre pladser vil det overraske mig, hvis det ikke bliver som forudsagt.
Bænken: Rubén Yáñez, Derik, Cristian Gómez, Aguza, Cristian Benavente, Burgui, Rozzi
Kampen i går i gang kl. 20:00 og kan følges på Real Madrid TV.
El_Juan skrev: Startopstillingen er nøjagtig som forudsagt: Pacheco; Quini, Llorente, Cabrera, Noblejas; José Rodríguez, Lucas Torró; Borja, Lucas, Jaime Romero; Raúl de Tomás.
Bænken: Rubén Yáñez, Derik, Cristian Gómez, Aguza, Cristian Benavente, Burgui, Rozzi
Kampen i går i gang kl. 20:00 og kan følges på Real Madrid TV.
Hvordan har Llorente set ud på det seneste? Hvis han kommer i spil mod Valencia, er det så tid til at bide (yderligere) negle?
Dermed holder Real Madrid Castilla trit med de førnævnte hold, som indtager de fem nederste pladser i tabellen, fra nummer 18 til 22. Hércules er placeret lige over stregen som nummer 18 med 21 points. Under stregen: Sabadell (21), Girona (21), Álaves (19) og Castilla (17). Det sidste hold på 21 points (på en foreløbig 17. plads), er Jaen, som spiller i morgen, hjemme mod Mallorca. Mirandes og Barcelona B spiller ligeledes i morgen, begge på udebane. De har lige foreløbig 22 points (nummer 15 og 16).
MMM skrev: Hvordan har Llorente set ud på det seneste? Hvis han kommer i spil mod Valencia, er det så tid til at bide (yderligere) negle?
Jeg synes han har set solid ud, siden han blev rykket fra back-pladsen ind i midterforsvaret. Han og Cabrera har gjort det fint i de sidste par kampe. Med den nuværende situation vil det overraske mig meget, hvis han ikke i det mindste bliver udtaget til Valencia-kampen. At jeg så ikke tror, at han - eller en anden Castilla-spiller - kommer til at spille fra start, er en anden side af sagen. Jeg tænker, at man løser det ved enten, at lade Arbeloa eller Xabi starte inde ved siden af Nacho. Men lad os nu se hvad der sker. Umiddelbart mener jeg ikke, at der er grund til, at bide negle. Det skal løse sig! ;-)
Han kan i øvrigt kun overraske :-)