Castilla

12 år 7 måneder siden #577 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Castilla
Referat og højdepunkter fra gårsdagens 4-0-sejr kan læses og ses her: www.realmadrid.com/cs/Satellite/es/Actua...anar_al_Hercules.htm og her: www.realmadrid.com/cs/Satellite/en/Actua...to_beat_Hercules.htm

Det første link er på spansk, mens det andet er på engelsk. Der er - indtil videre - kun video i den første af dem. Jeg følger op på spillerunde 24 når runden er færdigspillet i aften.

PS. Jeg er vild med Deriks nye frisure! En fin kombination af Braithwaite, Luiz og Fellaini! :-))
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 7 måneder siden #578 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Castilla
Spillerunde 24 er afviklet og der er for alvor spænding i Liga Adelante. Både i toppen og bunden.

Med 4-0-sejren over Hércules rykkede Real Madrid Castilla væk fra sidstepladsen. Flere af de nærmeste modstandere i bunden satte points til, så alt i alt har det været en noget nær perfekt weekend for Manolo Díaz og hans spillere, der nu kun har ét sølle point op til den rigtige side af stregen!

Castilla er et af tre hold under stregen, der alle har 27 points. De to andre er Alavés og Mirandés. Sidst er Girona placeret med 26 points. Lige over stregen, med 28 points, ligger Hércules og Alcorcón. Jaén og Murcia er placeret som nummer 15 og 16, begge med 30 points, mens Barcelona B og Sabadell er placeret som nummer 13 og 14, begge med 31 points.

Næste weekend (spillerunde 25) gælder det endnu et vanvittigt vigtig bundbrag for Manolo Díaz' tropper, når de gæster Mirandés. Den kamp afvikles søndag den 9. februar, med kampstart fra klokken 17:00.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, JimmyBroe

12 år 7 måneder siden #579 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Castilla
Så det i dag det kan ske. Real Madrid Castilla kan for første gang i ja hvad snart en halv sæson komme væk fra nedrykningsstregen. Det kræver en sejr mod den absolutte bundbrop Mirandes.

Castilla kan med en sejr komme op på 30 point, hvilket efterlader Hercules, Alcorcon, Girona og selvsamme Mirandes med henholdsvis 2, 2, 3 og 3 point efter sig. Castilla ender med at have 12 point fra første pladsen i den meget tætte Liga Adelante sæson.

El_Juan - jeg venter på din uddybende opfølgning mht truppen mm. :)

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.
Sidste redigering: 12 år 7 måneder siden ved ZizouMo.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe

12 år 7 måneder siden #580 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Castilla

ZizouMo skrev: Så det i dag det kan ske. Real Madrid Castilla kan for første gang i ja hvad snart en halv sæson komme væk fra nedrykningsstregen. Det kræver en sejr mod den absolutte bundbrop Mirandes.

Castilla kan med en sejr komme op på 30 point, hvilket efterlader Hercules, Alcorcon, Girona og selvsamme Mirandes med henholdsvis 2, 2, 3 og 3 point efter sig. Castilla ender med at have 12 point fra første pladsen i den meget tætte Liga Adelante sæson.

El_Juan - jeg venter på din uddybende opfølgning mht truppen mm. :)

Du får det til at lyde som, at Mirandes er helt håbløse, ligesom Betis. Det er langt fra tilfældet. De har også 27 point ligesom Castilla og hvis det vinder idag, så er det dem der kommer fri og op på 30 point. Kigger man kun på hjemme stats, så ligger de på en 13 plads, så ingen dårlig hold overhovedet på hjemmebane. Langt fra sikkert, at Castilla får noget hjem.

12 år 6 måneder siden #581 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Castilla
De endte desværre med et nederlag til Castilla, og de er dermed nr. chok igen.:/

Jeg er her stadig XOXO

• Storken
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #582 af Storken
Besvaret af Storken på emne Castilla
Castilla - Barca B spiller i dag klokken 18.00. Mini El Clasico kan ses gratis på LaLigaTV.es

Link:
www.lfp.es/castilla_barcelona-b/directo/laligatv

God kamp

12 år 6 måneder siden #583 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Castilla
2-1 ved pausen. Barcelona kom ellers foran 0-1.

3-1 nu. Mangler fem minutter.

La Fabricá er dermed stadig det overlegne akademi. ;)

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 12 år 6 måneder siden ved DarioGomez.

12 år 6 måneder siden #584 af BBB
Besvaret af BBB på emne Castilla
3-1 med 2 mand i undertal ( :-D ), Castilla er klart bedre end Barca B!

Jeg så ikke afslutningen, men med to røde kort må det have været vildt,

• Ikertheman
  • Gæst
  • Gæst
12 år 6 måneder siden #585 af Ikertheman
Besvaret af Ikertheman på emne Castilla

BBB skrev: 3-1 med 2 mand i undertal ( :-D ), Castilla er klart bedre end Barca B!

Jeg så ikke afslutningen, men med to røde kort må det have været vildt,

Det var ikke så slemt, Barca B kom egentligt ikke frem til SÅ mange chancer, som man kunne ha' forventet..
Aguza sparker dumt bolden væk ved et frispark til Barca B, omend der måske var gået et halvt sekund efter fløjtet. J. Rodriguez får sit andet gule kort, da han bliver sat af, af sin direkte modstander og så river i ham..
Det virkede til, at Barca B ikke rigtigt troede på det, da der stadig var 2 mål op..

12 år 6 måneder siden #586 af mortenj
Besvaret af mortenj på emne Castilla
Nogen der kan sige lidt om Jose Rodriguez og hans udvikling her for tiden? Han bliver jo tit omtalt som et stortalent med en lys fremtid på Real Madrids midtbane, men er der noget om snakken?

Hvordan har han præsteret i denne sæson?

12 år 6 måneder siden #587 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Castilla
Link til dagens kamp?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

12 år 6 måneder siden #588 af anes
Besvaret af anes på emne Castilla
Kom på chatten for det :)

Leveret af Kunena Forum