Castilla
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
De kan være på vej til et lejemål hos Almería.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Læs hele historien her (spansk).
De 11 udvalgte til dagens kamp:
Bænken: Yáñez, José León, Fran, Melero, Marcos Legaz
- DonSelf
- Gæst
-
Jeg kan huske, at han under u20 vm/em så var han alt dominerende. Jeg kun virkelige lide hvad jeg så. Han var hurtig, god med bolden og stærk. Er han blevet overhældet af andre, eller hvordan står det til med ham ?
- Raul 4 ever
-
- Platin bruger
-
DonSelf skrev: Spiller Derik egentlige stadigvæk for holdet ?
Jeg kan huske, at han under u20 vm/em så var han alt dominerende. Jeg kun virkelige lide hvad jeg så. Han var hurtig, god med bolden og stærk. Er han blevet overhældet af andre, eller hvordan står det til med ham ?
Derik er udtaget til U21 landsholdet og derfor ikke med for Castilla. Han er dog netop blevet skadet, så han kommer ikke i kamp for landsholdet alligevel.
Derfor skulle både Madrid og Zidane stå til at få en større bøde, for Zidanes vedkommende drejer det sig om 4 til 20 kampe eller 1 til 6 måneders udelukkelse og for klubben en bøde for fortsat at bruge ham selvom de er blevet advaret.
Artiklen snakker også om at Madrid har prøvet med at han ikke højest ansvarlig for holdet, men at hvis den her klage om at han er går igennem at de ikke er lykkedes med det.
Den dag i dag er Dani Carvajal, Jesé og Nacho de eneste, som er en del af Real Madrids førstehold. Derik, Javier García-Noblejas, Cristian Benavente og Raúl de Tomás er en del af Real Madrid Castilla, mens Iván Sáez og Enzo Zidane er en del af Real Madrid C. Omar er fortsat tilknyttet til Real Madrid, men udlejet til Derby i denne sæson.
Her er resten af spillerne den dag i dag: Tomás Mejías (Middlesbrough), Álex Fernández (Espanyol), Pablo Sarabia (Getafe), Álvaro Morata (Juventus), Jesús Fernández (Levante), Víctor Merchán (Caudal Deportivo), Óscar Plano (Alcorcón) og José Barril (Harrisburg City Islanders (USL Pro)).
- Fedtegreven
- Gæst
-
Ansættelsen af Zidane ser ud til at gå i skvudder mudder. Næh, lad os prøve med Ramis og lad Zidane få det franske landshold. Langt bedre løsning !
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.