Castilla

12 år 2 måneder siden #625 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Castilla
Spændende mulighed på vej til José Rodríguez og Álvaro Medrán.

De kan være på vej til et lejemål hos Almería.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

12 år 2 måneder siden #626 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Castilla
José Rodríguez må egentlig gerne blive, som erstatning for Casemiro. Om end det er en god mulighed for både ham og Medrán.

12 år 1 måned siden #627 af El_Juan
Ifølge AS er Real Madrid Castilla interesserede i den finske angriber, Eero Markkanen. Markkanen er 23 år gammel og tørner til daglig ud for svenske AIK Stockholm. Med sine 1 meter og 97 centimeter rager han ganske godt op i vejret.

Læs hele historien her (spansk).
Sidste redigering: 12 år 1 måned siden ved El_Juan.

12 år 2 dage siden #628 af El_Juan
Castilla tabte her til eftermiddag deres tredje kamp i træk, da de ude mod Fuenlabrada led et 1-0-nederlag. Det virker ikke just til, at hverken Real Madrid Castilla eller Real Madrid C står særligt stærkt i denne sæson.

De 11 udvalgte til dagens kamp:

Bænken: Yáñez, José León, Fran, Melero, Marcos Legaz

• DonSelf
  • Gæst
  • Gæst
12 år 2 dage siden #629 af DonSelf
Besvaret af DonSelf på emne Castilla
Spiller Derik egentlige stadigvæk for holdet ?

Jeg kan huske, at han under u20 vm/em så var han alt dominerende. Jeg kun virkelige lide hvad jeg så. Han var hurtig, god med bolden og stærk. Er han blevet overhældet af andre, eller hvordan står det til med ham ?

12 år 1 dag siden #630 af Raul 4 ever
Besvaret af Raul 4 ever på emne Castilla

DonSelf skrev: Spiller Derik egentlige stadigvæk for holdet ?

Jeg kan huske, at han under u20 vm/em så var han alt dominerende. Jeg kun virkelige lide hvad jeg så. Han var hurtig, god med bolden og stærk. Er han blevet overhældet af andre, eller hvordan står det til med ham ?

Derik er udtaget til U21 landsholdet og derfor ikke med for Castilla. Han er dog netop blevet skadet, så han kommer ikke i kamp for landsholdet alligevel.

11 år 11 måneder siden #631 af anes
Besvaret af anes på emne Castilla
Zidane skulle efter sigende stadig være under mistanke for ikke at have den rigtige trænerudd. til at være træner for Castilla.

Derfor skulle både Madrid og Zidane stå til at få en større bøde, for Zidanes vedkommende drejer det sig om 4 til 20 kampe eller 1 til 6 måneders udelukkelse og for klubben en bøde for fortsat at bruge ham selvom de er blevet advaret.

Artiklen snakker også om at Madrid har prøvet med at han ikke højest ansvarlig for holdet, men at hvis den her klage om at han er går igennem at de ikke er lykkedes med det.

11 år 11 måneder siden #632 af El_Juan
Fandt lige dette billede fra 2011. Jeg kan ikke huske, om det er fra AS eller MARCA, men en af de to gav dengang deres bud på fremtidens Real Madrid-hold:

Den dag i dag er Dani Carvajal, Jesé og Nacho de eneste, som er en del af Real Madrids førstehold. Derik, Javier García-Noblejas, Cristian Benavente og Raúl de Tomás er en del af Real Madrid Castilla, mens Iván Sáez og Enzo Zidane er en del af Real Madrid C. Omar er fortsat tilknyttet til Real Madrid, men udlejet til Derby i denne sæson.

Her er resten af spillerne den dag i dag: Tomás Mejías (Middlesbrough), Álex Fernández (Espanyol), Pablo Sarabia (Getafe), Álvaro Morata (Juventus), Jesús Fernández (Levante), Víctor Merchán (Caudal Deportivo), Óscar Plano (Alcorcón) og José Barril (Harrisburg City Islanders (USL Pro)).
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

11 år 11 måneder siden #633 af MMM
Besvaret af MMM på emne Castilla
Er der nogen der har set mere til Castilla i denne sæson end jeg har, der har en mening om hvor stort et ansvar Zizou har for deres ringe start? Før sæsonen startede synes jeg egentlig truppen så helt fornuftig ud alt taget i betragtning, men pt. ser det jo håbløst ud.

• Fedtegreven
  • Gæst
  • Gæst
11 år 11 måneder siden #634 af Fedtegreven
Besvaret af Fedtegreven på emne Castilla
Det må være grundet nedprioriteringen af Real Madrid som fodboldinstitution at det går så dårligt. Der har absolut intet positivt været at bringe frem siden Jese blev hentet op.

Ansættelsen af Zidane ser ud til at gå i skvudder mudder. Næh, lad os prøve med Ramis og lad Zidane få det franske landshold. Langt bedre løsning !

11 år 11 måneder siden #635 af Macon
Besvaret af Macon på emne Castilla
Hvilket hold er det der spiller UEFA YOUTH LEAGUE?

11 år 11 måneder siden #636 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Castilla
Det er Real Madrid Juvenil A.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

Leveret af Kunena Forum