Castilla
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Følgende 11 starter inde for Castilla (4-1-4-1/4-3-3): Yáñez; Fran, Derik, Llorente, Caballo; Marcos Llorente; Álvaro, Medrán, Aguza, Burgui; Benavente
På bænken sidder Alfonso Herrero (Mm), Jaime, Torró, Javi Muñoz og Narváez
Målmanden Jacob, backerne Varela, Noblejas og Abner, og angriberne De Tomás, Markkanen og Mariano er alle ude med skader. Belima er til Africa Cup of Nations (med Ækvatorialguinea). Dani Suárez og Melero er af - for mig - uvisse grunde helt ude af truppen.
- Inspektøren
- Gæst
-
Jeg ved ikke om der er en direkte sammenhæng. Men det er da godt nok bemærkelsesværdigt, at siden Ødegaard blev hentet, så har hold spillet som en pose nødder. Vi lå ellers i toppen i januar, lige inden han blev hentet med 37 point efter 21 kampe.
Nu befinder vi os på en 9. plads med 55 point efter 37 runder.
Noget kunne tyde på, at det muligvis har påvirket holdånden, at Ødegaard træner med førsteholdet men spiller (ja, det gør han så ikke engang) med andetholdet).
#StofTilEftertanke
Inspektøren skrev: Det er nu officielt: Zidanes mandskab kan ikke længere rykke ikke op til den anden bedste spanske række i denne sæson. Det er desværre blevet umuligt, efter at man spillede 1-1 hjemme mod Guadalajara.
Jeg ved ikke om der er en direkte sammenhæng. Men det er da godt nok bemærkelsesværdigt, at siden Ødegaard blev hentet, så har hold spillet som en pose nødder. Vi lå ellers i toppen i januar, lige inden han blev hentet med 37 point efter 21 kampe.
Nu befinder vi os på en 9. plads med 55 point efter 37 runder.
Noget kunne tyde på, at det muligvis har påvirket holdånden, at Ødegaard træner med førsteholdet men spiller (ja, det gør han så ikke engang) med andetholdet).
#StofTilEftertanke
Det kan være, at Ødegaard er en slags ny Ronaldo...?
En krop besat af djævelen, som spreder skræk og rædsel omkring sig, og kan få et helt hold til at bryde psykisk sammen - med sin blotte tilstedeværelse i Madrid(!).
Men derudover er det lettere katastrofalt, at Castilla ikke rykker op. Det er skidt ift. talentudviklingen, at de mest modne talenter ikke kan spille i den næstbedste række.
- raul7=kongen
-
- Moderator
-
Det var alligevel noget af en kobling.
- Siempre Madrid
-
- Administrator
-
- Presidente de Peña Madridista Dinamarca
Elkrimi skrev: Og derfor forstår jeg ikke hvorfor nogle seriøst mener at Zidane allerede er klar til at træne Real Madrid!
Der er virkelig ikke noget sammenligningsgrundlag mellem de to ting.
Zidane har en ret ordinær trup uden de store forstærkningsmuligheder i Castilla, blandt andet takket være den umulige Ramón Martínez.
For Real Madrid vil han have langt større indflydelse på trupsammensætningen og næsten ubegrænsede midler til rådighed.
Så efter min mening kunne Zidane være rykket ned med Castilla og stadig være det perfekte valg.
No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.