Castilla

11 år 11 måneder siden #637 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Castilla

MMM skrev: Er der nogen der har set mere til Castilla i denne sæson end jeg har, der har en mening om hvor stort et ansvar Zizou har for deres ringe start? Før sæsonen startede synes jeg egentlig truppen så helt fornuftig ud alt taget i betragtning, men pt. ser det jo håbløst ud.

Min holdning er, at hele ansvaret - igen - kan lægges hos den håbløse Ramón Martinez. Han må helt enkelt ligge inde med slibrige historier om Florentino Pérez, siden han fortsat kan være ansat.

En flok tvivlsomme sydamerikanske lejemål og en to meter høj finne....og så er de garanteret alle fundet via Youtube, som de plejer. Der kan selv ikke Zidane stille noget op.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, MMM

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

11 år 11 måneder siden #638 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Castilla
Vandt 0-1 over topholdet.

Anden sejr.

11 år 11 måneder siden #639 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Castilla

madrid2000 skrev: Vandt 0-1 over topholdet.

Anden sejr.

Ja desværre for min odds :(
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved asp3200.

11 år 11 måneder siden #640 af madrid2000
Besvaret af madrid2000 på emne Castilla

asp3200 skrev:

madrid2000 skrev: Vandt 0-1 over topholdet.

Anden sejr.

Ja desværre for min odds :(

Man tror altid på sit hold :)

Jeg havde oddset på Castila!

Desværre vandt Alkmaar ikke over Twente og Juve- Roma og Fiorentina - Inter ikke endte X.

Ellers havde jeg vunder 400000

De andre 7 kampe gik hjem.
Sidste redigering: 11 år 11 måneder siden ved madrid2000.

11 år 10 måneder siden #641 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Castilla
Real Madrid Castilla besejrede her til aften Leioa med cifrene 4-1. Medrán, Narváez og Aguza (x2) stod for målene. Zidane havde udvalgt følgende 11 fra start:

Rubén Yáñez; Varela, Jaime Sánchez, Diego Llorente, Noblejas; Lucas Torró; Álvaro, Medrán, Aguza, Burgui; Narváez

De stillede op i noget der skiftevis lignede en 4-1-4-1 (i forsvar, uden bold) og 4-3-3 (i angreb, med bold). Højrekanten Álvaro Jiménez og angriberen Juanjo Narváez er begge normal tilknyttet Real Madrid C. Det samme gælder Javi Muñoz, som blev skiftet ind i anden halvleg i stedet for Narváez.
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved El_Juan.

11 år 10 måneder siden #642 af MMM
Besvaret af MMM på emne Castilla
Som ventet - 3 måneder hver til Zizou og Sánchez: futbol.as.com/futbol/2014/10/27/mas_futb...14425316_465737.html

11 år 10 måneder siden #643 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Castilla

MMM skrev: Som ventet - 3 måneder hver til Zizou og Sánchez:
futbol.as.com/futbol/2014/10/27/mas_futb...14425316_465737.html

Ja det kommer næppe bag på nogen. Jeg undre mig over deres måde at prøve, at hæve sig over loven på, det er sgu lavt. Især når det er så tydeligt.

Hmm, hvem skal så træne drengene når både chef -og assistenttræneren er gone?

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 10 måneder siden ved JimmyBroe.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, andreashn, MMM

11 år 10 måneder siden #644 af El_Juan
Med Zidane og Sánchez på bænken tager Real Madrid Castilla i aften imod Rayo Vallecanos B-hold. Et vigtigt opgør mellem rækkens nummer 14 og 15. Begge med 13 points efter de første 10 runder.

Følgende 16 spillere er udtaget til opgøret:

Målmænd: Rubén Yáñez, Alfonso Herrero
Forsvar: Derik, Jaime, Noblejas, Varela
Midtbane: Benavente, Aguza, Javi Muñoz, Medrán, Lucas Torró, Marcos Llorente, Álvaro Jiménez, Burgui
Angreb: Raúl de Tomás, Narváez

Tredjemålmanden Jacob er igen udeladt. I forsvaret må Zidane og Sánchez fortsat se bort fra den langtidsskadede venstre back, Abner, mens Diego Llorente ligeledes er ude med en skade. Højre backen Fran og midterforsvareren Dani Suárez er ej heller med i truppen. På midtbanen er Belimo ude med en skade, mens Melero er udeladt. I stedet er der igen blevet plads til de to Real Madrid C-spillere, højrekanten Álvaro Jiménez og den alsidige Javi Muñoz. I angrebet er der ligeledes igen fundet plads til Juanjo Narváez, der ligesom Álvaro og Javi Muñoz tørner ud for Real Madrid C. Han får genvalg grundet skader til Mariano og Markkanen.

Bekræftet startopstilling: Rubén Yáñez; Varela, Derik, Jaime, Noblejas; Lucas Torró; Benavente, Medrán, Aguza, Burgui; Narváez

Kampen fløjtes op klokken 19:00 og den kan streames live fra Real Madrids egen hjemmeside.
Følgende bruger(e) sagde tak: MMM

11 år 10 måneder siden #645 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Castilla
Sejr på 4-1 over Rayo, og 13 point i 5 kampe. Er Castilla ved at komme igang?

De Tomas scorede forresten 2;)
Følgende bruger(e) sagde tak: ZizouMo, El_Juan, andreashn

11 år 10 måneder siden #646 af El_Juan

M_linding skrev: Sejr på 4-1 over Rayo, og 13 point i 5 kampe. Er Castilla ved at komme igang?

De Tomas scorede forresten 2;)

Ved at komme igang?! Umiddelbart vil jeg mene, at de så småt var kommet igang og de med denne sejr blot udbyggede den fine lille (gode) stime, som de er inde i, selv til trods for al den tumult der har været udenfor banen.

En vigtig og fortjent sejr. Udover Raúl de Tomás, så scorede Medrán (på straffe) og Aguza. De Tomás scorede i øvrigt det første af sine to mål, blot to minutter efter han var kommet på banen. Det var det udlignende mål, med 20 minutter tilbage af kampen.

Opstilling: Rubén Yáñez; Varela, Derik, Jaime, Noblejas; Lucas Torró; Benavente (Álvaro, 54.), Medrán, Aguza, Burgui (Javi Muñoz, 83.); Narváez (De Tomás, 69.)

Bænken: Alfonso Herrero, Javi Muñoz, Marcos Llorente, Álvaro Jiménez, Raúl de Tomás

Sejren bringer i øvrigt holdet op på en foreløbig 6. plads!
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding

11 år 9 måneder siden #647 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Castilla
Fedt at det trods alt går så godt for Castilla, selvom de ikke får noget træning i mellem kampene;)

Efter de første 13 kampe i ligaen, må man sige at det står yderst tæt, med kun 8 point imellem nr. 1 og 17. Mens der ikke er andet end 3 point fra, Castillas 20 point på 9'ende pladsen, til det nuværende tophold Huescas 23.
Over de sidste ti kampe er Castilla det mest formstærke hold af alle, i Segunda B. Lad os endelig krydse fingre for, at stimen fortsætter så de rykker op allerede i til næste sæson.

Jeg er her stadig XOXO
Sidste redigering: 11 år 9 måneder siden ved JimmyBroe.

11 år 8 måneder siden #648 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Castilla
www.realmadrid.com/aficion/real-madrid-tv

Til de Castilla-interesserede. De unge gutter kan spille sig helt op dér hvor det er rigtig sjovt;)

Leveret af Kunena Forum