Spørg forummets brugere

4 år 2 uger siden #109 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Spørg forummets brugere
Haha Dios du har givet mig lyst til IKKE at ville se sådan en kamp.

Grunden til jeg vil se en kamp mod f.eks. Granada er netop at jeg vil se en masse kasser ;) men så kan man sige hellere se en kasse ( f.eks. den Di Maria scorede hvor Valdes dummede sig i Barca ) end 10 kedelige kasser mod Granada.

Tak for at du har gjort mig mere i tvivl end jeg allerede var ;)

RAUL!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 uger siden #110 af JSaxtorph
Besvaret af JSaxtorph på emne Spørg forummets brugere
@Raul-Madrid

Min seneste Real-kamp var mod Osasuna, som endte 4-0 på to pragtmål af Ronaldo og med en fantastisk stemning på Bernabeu med bølge og hele moletjavsen. Stemningen var så god, at det endda blev bemærket i artiklen om kampen her på siden. Det kan altså sagtens lade sig gøre at få en fed oplevelse - selvom det på ingen måde kan sammenlignes med El Clasico eller Derbi :)

4 år 2 uger siden #111 af Dios
Besvaret af Dios på emne Spørg forummets brugere

Raul-Madrid skrev: Haha Dios du har givet mig lyst til IKKE at ville se sådan en kamp.

Grunden til jeg vil se en kamp mod f.eks. Granada er netop at jeg vil se en masse kasser ;) men så kan man sige hellere se en kasse ( f.eks. den Di Maria scorede hvor Valdes dummede sig i Barca ) end 10 kedelige kasser mod Granada.

Tak for at du har gjort mig mere i tvivl end jeg allerede var ;)

Hvis grunden er, at du vil se masser af kasser, så burde der jo ingen tvivl være :) Vi får det ikke imod At. Madrid, og vi får det højst sandsynligt heller ikke imod Barcelona. Derimod er det meget sandsynligt vi scorer 4-5-6 mål imod Granada hjemme :) Stemningen er der bare ikke på samme måde, og de kampe jeg har set imod bundholdene der har der slet ingen stemning været udover de 100 stk. fra Ultra Sur, eller hvor "få" de er.

JSaxtorph, har været utrolig heldig med stemningen vil jeg sige :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

4 år 1 uge siden #112 af TEKA
Besvaret af TEKA på emne Spørg forummets brugere
Her kommer et spørgsmål som er blevet stillet mange gange før, og som ingen vel med garanti kan svare på.
Men prøver alligevel, så til dem med mange kamp erfaringer på Bernabeu: hvor stor vurderer i chancen er for at jeg kan bestille 3 billetter via mit Carnet Madrista til hjemmekampen imod Malaga i en af de dyrere prisklasser (ca.100 eur)?

Derudover mindes jeg at have læst noget med at det kan være problematisk at bestille billetter fra DK og med dansk betalingskort, er det korrekt husket? Og i så fald ved i hvordan det kan løses?

På forhånd tak.

• ElGordo
  • Gæst
  • Gæst
4 år 1 uge siden #113 af ElGordo
Besvaret af ElGordo på emne Spørg forummets brugere
Samtlige spanske medier er enige om at Trofeo Bernabéu spilles d. 18. august, dog mangler en officiel udledning stadig. Når/hvis datoen passer og kampen bliver en realitet, er det så muligt for mig og min bror at købe billetter til kampen over Real Madrids hjemmeside eller skal jeg først være Carnet Madrista ?

Jeg skal nemlig til Spanien d. 16-23. august med min familie og forventede ikke at se holdet spille eftersom første ligakamp spilles d.23 samt på udebane.

Det vil være min første kamp på Bernabéu så tager imod alle råd :)

• Moohh
  • Gæst
  • Gæst
4 år 1 uge siden #114 af Moohh
Besvaret af Moohh på emne Spørg forummets brugere
Hej alle sammen
Jeg vil lige spørge angående en rundvisning på Bernabeu. Hvordan fungerer det? Hvordan foregår det? Hvad koster det? Hvornår foregår det? Og alt det der skal vides.
Skal til Madrid her i løbet af næste uge.

• ElGordo
  • Gæst
  • Gæst
4 år 1 uge siden #115 af ElGordo
Besvaret af ElGordo på emne Spørg forummets brugere
Så er kampen en realitet: www.realmadrid.com/en/news/2015/08/the-x...-played-on-august-18

Nogen der ved hvorfor man ikke kan købe billetter endnu ?

4 år 1 uge siden #116 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Spørg forummets brugere

Moohh skrev: Hej alle sammen
Jeg vil lige spørge angående en rundvisning på Bernabeu. Hvordan fungerer det? Hvordan foregår det? Hvad koster det? Hvornår foregår det? Og alt det der skal vides.
Skal til Madrid her i løbet af næste uge.

Her kan du praktisk talt finde svar på alt. Bare tag derud, køerne plejer ikke at være så voldsomme og touren er klart anbefalelsesværdig :)

“The problem of the English player, sometimes it’s difficult for them to understand that they don’t have to work 100% in training. There are some training sessions where it’s important not to work 100%. The French don’t understand why they have to work 100% every day.”
Carlo Ancelotti

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
4 år 6 dage siden #117 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Spørg forummets brugere
Hvad er det sket med @Kassow aka Junes Kock?

Jeg savner ham sgu.

4 år 5 dage siden #118 af M_linding
Besvaret af M_linding på emne Spørg forummets brugere

Inspektøren skrev: Hvad er det sket med @Kassow aka Junes Kock?

Jeg savner ham sgu.

Den var måske lidt grov...;)

• Moohh
  • Gæst
  • Gæst
4 år 7 timer siden #119 af Moohh
Besvaret af Moohh på emne Spørg forummets brugere
Hej

Jeg vil lige spørge angående det El Clasico der bliver spillet på Bernabeu i november. Hvor plejer i at købe billetter fra? Og hvor sidder man bedst? Jeg har prøvet at søge lidt og for at sidde på de helt gode pladser skal man åbenbart af med 11-22.000. Og selvom jeg er villig til at smide en del penge efter den kamp, så er det lige i overkanten. Kigger jeg forkert eller koster det virkelig så meget?

3 år 11 måneder siden #120 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Spørg forummets brugere

Moohh skrev: Hej

Jeg vil lige spørge angående det El Clasico der bliver spillet på Bernabeu i november. Hvor plejer i at købe billetter fra? Og hvor sidder man bedst? Jeg har prøvet at søge lidt og for at sidde på de helt gode pladser skal man åbenbart af med 11-22.000. Og selvom jeg er villig til at smide en del penge efter den kamp, så er det lige i overkanten. Kigger jeg forkert eller koster det virkelig så meget?

Det er kun VIP billetterne der er sat til salg, så det er nok dem du har fundet til 11-22.000. De almindelige billetter sættes først til salg mandagen (søndagen hvis du har Carnet) før kampen og koster nok 1-2000 kr. alt efter hvor godt du vil sidde :-)

Edit: Jeg er Carnet, hvorfor jeg køber søndag før kampen gennem klubben. Som de fleste stadions, så sidder man med bedste overblik, hvis man sidder på langsiden og midt for. Det er selvfølgelig en smagssag. Generelt skabes der mest stemning blandt fansene bag målet, men til El Clasico skal der nok komme tryk på hele vejen rundt.

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Sidste redigering: 3 år 11 måneder siden ved Roesen7.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.