Spørg forummets brugere

8 år 5 måneder siden #145 af Dios
Besvaret af Dios på emne Spørg forummets brugere

Madridfan7 skrev: Hej! En kammerat og jeg vil meget gerne ned og se kampen mod Las Palmas, og indtil videre så er Fodbold Travel den billigste løsning :) Er der nogen, som har erfaring med dette firma?


Hvis du vil have pakkeløsninger, så vælg altid sportenrejser. De er de klart billigste og meget pålidelige :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • anas.eg.dk
  • Gæst
  • Gæst
8 år 5 måneder siden #146 af anas.eg.dk
Besvaret af anas.eg.dk på emne Information
Hej med madridistas :)

Jeg er ny her på forummet, og jeg kunne godt tænke mig at vide hvorfor, at jeg ikke kan få bekræftet min fødselsdato inden under "profil" (btw. det i morgen)

Tak for svaret :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • bearmadrid
  • Gæst
  • Gæst
8 år 5 måneder siden #147 af bearmadrid
Besvaret af bearmadrid på emne Real Madrids træningstider i Madrid
Er der nogen, der ved hvornår Real Madrid træner? Vi er nemlig i Madrid nu og har planer om at se dem i morgen, fredag. Jeg går ud fra at man godt kan se dem træne?!
Vh. Bjørn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 5 måneder siden #148 af Siempre Madrid
Det kan man ikke - dvs. det kan man godt, men kun omkring Hellig Tre Konger, som er den 6. januar.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #149 af Madridista28
Jeg er helt ny på her på forummet/siden og har alerede skrevet fem indlæg men er stadig i tvivl om hvordan man bruger dette debat forum så jeg kunne godt tænke mig nogle tips så jeg kan komme godt fra start ;D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #150 af Zyconith

Madridista28 skrev: Jeg er helt ny på her på forummet/siden og har alerede skrevet fem indlæg men er stadig i tvivl om hvordan man bruger dette debat forum så jeg kunne godt tænke mig nogle tips så jeg kan komme godt fra start ;D


Tænker at det er lidt ligesom i enhver anden social arena hvor man træder sine spæde første skridt.

Noget med at holde sig tilbage, observere, tage ved lære, og så ellers bare begynde at mingle stille og roligt.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 8 år 1 måned siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #151 af Siempre Madrid

Madridista28 skrev: Jeg er helt ny på her på forummet/siden og har alerede skrevet fem indlæg men er stadig i tvivl om hvordan man bruger dette debat forum så jeg kunne godt tænke mig nogle tips så jeg kan komme godt fra start ;D


For sent, hehe ;-)

Den allerbedste måde (og den mest rigtige) er at holde sig enig med mine holdninger, uanset hvad!

Det er heldigvis let og herfra er det så en god ide at følge forum-reglerne (dem så du, da du tilmeldte dig) og generelt prøve at begrænse antallet af tråde, så man forsøger at skrive i tråde, der allerede findes.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #152 af Roesen7

Madridista28 skrev: Jeg er helt ny på her på forummet/siden og har alerede skrevet fem indlæg men er stadig i tvivl om hvordan man bruger dette debat forum så jeg kunne godt tænke mig nogle tips så jeg kan komme godt fra start ;D


Først og fremmest - velkommen til :-)

Der er jo som sådan ret meget fri leg inden for forummets retningslinjer. Det vigtigste i mine øjne er at få placeret sine indlæg i de rette tråde. Det vil sige, at man ikke begynder at debattere sæsonen som helhed i en tråd om en specifik kamp, da vi har en tråd der hedder "sæsonen 15/16", hvor tingene kan diskuteres i et større perspektiv.
Jeg stødte på et par af dine indlæg. De bidrager ikke vildt meget, da du bl.a. skriver "Helt enig" til et indlæg, hvor du blot kunne have brugt Tak-funktionen, som du finder i bunden af hvert indlæg og i princippet fungerer som en "jeg er enig"-knap.
Tilsvarende skriver du et indlæg, hvor teksten vidst lyder "lad os håbe på en sejr i aften. Hala Madrid.". Vi holder alle med Madrid herinde (med få undtagelser) og dit indlæg er derfor ret så intetsigende. Prøv i stedet at argumentere omkring hvordan du tror kampen udvikler sig, hvordan du mener kampen skal gribes an, hvordan du tror Zidane vil gribe kampen an eller andre lignede vinkler i forhold til kampen.

Ellers vil jeg evt. blot anbefale at følge debatten lidt på sidelinjen i starten. Det gjorde jeg i hvert fald selv. Så ser du hurtigt hvordan debatten er herinde :-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, AmorMadrid

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #153 af Madridista28
Ok det vil jeg prøve
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #154 af Zyconith

Madridista28 skrev: Ok det vil jeg prøve


Hæderligt forsøg.

Ellers vil jeg evt. blot anbefale at følge debatten lidt fra sidelinjen i starten. Det gjorde jeg i hvert fald selv. Så ser du hurtigt hvordan debatten er herinde :-)

Noget med at holde sig tilbage, observere, tage ved lære...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #155 af Jespersk
Besvaret af Jespersk på emne Spørg forummets brugere
Hej Allesammen,

Nogen der kan hjælpe med et rigtig godt link til noget live stream af aftenens kamp?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 1 måned siden #156 af AmorMadrid
Besvaret af AmorMadrid på emne Spørg forummets brugere

Jespersk skrev: Hej Allesammen,

Nogen der kan hjælpe med et rigtig godt link til noget live stream af aftenens kamp?

Den her side bruger jeg altid. Mange forskellige streams at vælge imellem, og de plejer at virke fint. Navixsport og Mediazone plejer at være de bedste, er min erfaring. www.streamsports.me/

"Maybe they hate me because I'm too good" - Cristiano Ronaldo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce