Spørg forummets brugere

4 år 8 måneder siden #157 af Madridista28
Besvaret af Madridista28 på emne Spørg forummets brugere
Nogen der kender et godt stream som er gratis og uden nogen betingelser

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 8 måneder siden #158 af BBB
Besvaret af BBB på emne Spørg forummets brugere

Madridista28 skrev: Nogen der kender et godt stream som er gratis og uden nogen betingelser

Find dig en sportsbar. Medmindre du bor i samme by som Jimmy, så burde det være muligt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Roesen7

4 år 8 måneder siden #159 af Madridista28

BBB skrev:

Madridista28 skrev: Nogen der kender et godt stream som er gratis og uden nogen betingelser

Find dig en sportsbar. Medmindre du bor i samme by som Jimmy, så burde det være muligt.

Tænker ikke der er så mange i Tønder og jeg er kun 16

4 år 8 måneder siden #160 af Gåser
Besvaret af Gåser på emne Spørg forummets brugere

Madridista28 skrev:

BBB skrev:

Invester i viaplay.

4 år 8 måneder siden #161 af BBB
Besvaret af BBB på emne Spørg forummets brugere

Madridista28 skrev:

BBB skrev:

Lige præcis i Tønder er jeg ret sikker på, at nogle ældre mænd godt vil lade dig se fodbold hos dem :-D

Der findes ingen gode, gratis streams uden betingelsers. Der er forskellige bettingsider (bet365 mener jeg), der viser nogle kampe, hvis du smider lidt mønt (1kr) på et eller andet. Der er 'gratis' streams, som er overplastret med reklamer. Søg på Real Madrid eller Ronaldo og "free live stream". Ellers del et viaplay abonnement med en ven. De penge man tjener som 15-16-årig kan 'sagtens' (det koster dig fire øl) betale et halvt abonnement. :-) DPlay er vist endda billigere end Viaplay.
Sidste redigering: 4 år 8 måneder siden ved BBB.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7

4 år 8 måneder siden #162 af AmorMadrid
Besvaret af AmorMadrid på emne Spørg forummets brugere

Madridista28 skrev:

BBB skrev:

Du kan prøve 'streamsports.me' den viser alle kampe, og der er mange forskellige streams at vælge imellem. Ellers er der også 'ronaldo7.net' som plejer at have rimelig høj kvalitet på deres streams :)

"Maybe they hate me because I'm too good" - Cristiano Ronaldo

• Tore Hansen
  • Gæst
  • Gæst
4 år 8 måneder siden #163 af Tore Hansen
Besvaret af Tore Hansen på emne Spørg forummets brugere
Totalsportek.com har også god kvalitet og mulighed for at se Real Madrid kampene.
Sidste redigering: 4 år 8 måneder siden ved Tore Hansen.

4 år 7 måneder siden #164 af Madridista28
Er der nogen herinde der ved hvor man kan gense aftenens kamp???

4 år 7 måneder siden #165 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Spørg forummets brugere

Madridista28 skrev: Er der nogen herinde der ved hvor man kan gense aftenens kamp???

Imorgen på youtube ligger den der helt sikkert :)

Ellers er der et utal af gratis streamingsites, hvor man kan se kampen i rimelig god kvalitet og engelsk kommentator fra kick-off og ikke 23.00, som de danske kanaler gør!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

4 år 7 måneder siden #166 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Spørg forummets brugere

Ronaldo7.net er en af de bedre gratis streamingsites :) især til RM-kampe er der rigtig mange streams samlet derinde!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

• Juzizu
  • Gæst
  • Gæst
4 år 7 måneder siden #167 af Juzizu
Besvaret af Juzizu på emne Spørg forummets brugere
Hej folkens. Hvor kan man se Rea madrid - Villareal ? Jeg synes ikke at jeg kan finde kampen nogle steder i fjernsynet?

4 år 4 måneder siden #168 af Siempre Madrid
Computer-nørd søges!!

Jeg har fået et problem med min bærbare, som er gået i fejlsikret tilstand og det kan jeg ikke få den ud af.

Det startede med, at jeg havde problemer med at åbne menuen start nede i venstre hjørne og tidligere har jeg haft held med at bruge et program fra Tweaking.com til at rette windows-problemer, men da den havde stået og arbejdet natten over og ikke var blevet færdig, stoppede jeg den og slettede programmet.

Nu er den så i fejlsikret tilstand og jeg kan ikke komme i menuen start og få åbnet det lille sorte billede (kommandoprompt (administrator)?) og skriv msconfig, som skulle hjælpe mig ud af det. Jeg kan heller ikke komme på internettet, så jeg er lidt låst.

Nogen forslag?

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.