Spørg forummets brugere

• Moohh
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #121 af Moohh
Besvaret af Moohh på emne Spørg forummets brugere

Roesen7 skrev:

Moohh skrev: Hej

Jeg vil lige spørge angående det El Clasico der bliver spillet på Bernabeu i november. Hvor plejer i at købe billetter fra? Og hvor sidder man bedst? Jeg har prøvet at søge lidt og for at sidde på de helt gode pladser skal man åbenbart af med 11-22.000. Og selvom jeg er villig til at smide en del penge efter den kamp, så er det lige i overkanten. Kigger jeg forkert eller koster det virkelig så meget?

Det er kun VIP billetterne der er sat til salg, så det er nok dem du har fundet til 11-22.000. De almindelige billetter sættes først til salg mandagen (søndagen hvis du har Carnet) før kampen og koster nok 1-2000 kr. alt efter hvor godt du vil sidde :-)

Edit: Jeg er Carnet, hvorfor jeg køber søndag før kampen gennem klubben. Som de fleste stadions, så sidder man med bedste overblik, hvis man sidder på langsiden og midt for. Det er selvfølgelig en smagssag. Generelt skabes der mest stemning blandt fansene bag målet, men til El Clasico skal der nok komme tryk på hele vejen rundt.

Helt enig, det er også sådan nogle pladser jeg vil foretrække til en så stor kamp som El Clasico, så jeg får det hele. Fuldt overblik på langsiden, midt på. Det er præcis de pladser jeg gerne vil kende prisen på. Får du billetterne billigere med Carnet, eller er 'førsteretten til dem' din medlemsfordel?
Tak for svar!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

9 år 5 måneder siden #122 af Roesen7
Besvaret af Roesen7 på emne Spørg forummets brugere

Moohh skrev:

Roesen7 skrev:

Moohh skrev: Hej

Jeg vil lige spørge angående det El Clasico der bliver spillet på Bernabeu i november. Hvor plejer i at købe billetter fra? Og hvor sidder man bedst? Jeg har prøvet at søge lidt og for at sidde på de helt gode pladser skal man åbenbart af med 11-22.000. Og selvom jeg er villig til at smide en del penge efter den kamp, så er det lige i overkanten. Kigger jeg forkert eller koster det virkelig så meget?

Det er kun VIP billetterne der er sat til salg, så det er nok dem du har fundet til 11-22.000. De almindelige billetter sættes først til salg mandagen (søndagen hvis du har Carnet) før kampen og koster nok 1-2000 kr. alt efter hvor godt du vil sidde :-)

Edit: Jeg er Carnet, hvorfor jeg køber søndag før kampen gennem klubben. Som de fleste stadions, så sidder man med bedste overblik, hvis man sidder på langsiden og midt for. Det er selvfølgelig en smagssag. Generelt skabes der mest stemning blandt fansene bag målet, men til El Clasico skal der nok komme tryk på hele vejen rundt.

Helt enig, det er også sådan nogle pladser jeg vil foretrække til en så stor kamp som El Clasico, så jeg får det hele. Fuldt overblik på langsiden, midt på. Det er præcis de pladser jeg gerne vil kende prisen på. Får du billetterne billigere med Carnet, eller er 'førsteretten til dem' din medlemsfordel?
Tak for svar!

Du får lov at købe en dag før andre (pånær sæsonkortholder) og det er en rigtig god ide at kunne når det er El Clasico, for der bliver udsolgt. Det koster omkring 150-200kr om året at være Carnet og det sparer sig hurtigt hjem for mig, når jeg eksempelvis køber spilletrøjer, da du får 10% på alt i Real Madrid shoppen + du får sendt kampagne tilbud på mail. Jeg har eksempelvis lige købt en Carvajal trøje med VM logoet for lidt over 600kr og den ville i eksempelvis Unisport have kostet 800kr :-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

• Hiller
  • Gæst
  • Gæst
9 år 5 måneder siden #123 af Hiller
Besvaret af Hiller på emne Streaming af weekendens kamp??
Hej Alle

Ja som bekendt ser det ikke ud til at det er i tv vi skal se sæsonens første kamp, men hvad er der af alternativer???

Hilsen Hiller

9 år 5 måneder siden #124 af M_linding
Unibet eller Ronaldo7..:)

9 år 5 måneder siden #125 af Sam
Besvaret af Sam på emne Streaming af weekendens kamp??

M_linding skrev: Unibet eller Ronaldo7..:)

Nu husker jeg måske dårligt men stiller Unibet ikke krav om at være bruger med kreditkort for at se "deres" kampe?

9 år 4 måneder siden #126 af Kassow-Rossing
Hej alle Madridista.dk's Madridistaer :)

Min fætter og jeg har en samtale angående Florentino Perez's interview som er gengivet i tre dele her på siden.
Del 1: madridista.dk/index.php/4540-interview-m...ted-mangler-erfaring
Del 2: madridista.dk/index.php/4541-interview-m...ale-i-mere-end-et-ar
Del 3: madridista.dk/index.php/4542-interview-m...er-madrilensk-presse

Perez kommer blandt andet ind på situationen med David de Gea, og i den forbindelse taler han om Manchester United, Coentrao og Ander Herrera. Er der nogen der kan opklare for os hvad der menes med Coentrao-situationen? Er der nogen, der har viden om hvorfor Coentrao ikke blev solgt sidste og forrige sommer til United?

Mvh Patrick

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 9 år 4 måneder siden ved Kassow-Rossing.

9 år 4 måneder siden #127 af Siempre Madrid

Kassow-Rossing skrev: Hej alle Madridista.dk's Madridistaer :)

Min fætter og jeg har en samtale angående Florentino Perez's interview som er gengivet i tre dele her på siden.
Del 1: madridista.dk/index.php/4540-interview-m...ted-mangler-erfaring
Del 2: madridista.dk/index.php/4541-interview-m...ale-i-mere-end-et-ar
Del 3: madridista.dk/index.php/4542-interview-m...er-madrilensk-presse

Perez kommer blandt andet ind på situationen med David de Gea, og i den forbindelse taler han om Manchester United, Coentrao og Ander Herrera. Er der nogen der kan opklare for os hvad der menes med Coentrao-situationen? Er der nogen, der har viden om hvorfor Coentrao ikke blev solgt sidste og forrige sommer til United?

Mvh Patrick

Alt syntes at være klar mellem Coentrao lg United og Real Madrid havde afløseren klar i Siquiera, men i sidste time sprang United fra af uvisse årsager.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.

• Hierro
  • Gæst
  • Gæst
9 år 4 måneder siden #128 af Hierro
Besvaret af Hierro på emne Spørg forummets brugere
Er nysgerrig vedr Dags Dato posten. Hvad var det pinefulde ved Di Stefano's afsked fra Real og efterfølgende transfer eller lign til Espanyol?

9 år 4 måneder siden #129 af FanOfMagicalTeams
Hvor kan man se Championsleague online? Jeg syntes ikke at kunne finde det på Eversport. Er det mig der er håbløs til at navigere?

9 år 4 måneder siden #130 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Spørg forummets brugere

FanOfMagicalTeams skrev: Hvor kan man se Championsleague online? Jeg syntes ikke at kunne finde det på Eversport. Er det mig der er håbløs til at navigere?

Viaplay sender det? Ellers skal du ind på en af banditsiderne og finde et stream der:)

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: FanOfMagicalTeams

9 år 4 måneder siden #131 af schreiber77
Besvaret af schreiber77 på emne Spørg forummets brugere
Hejsa.

Er der nogen der har forstand på billet mulighederne når barcelona kommer på besøg?
Jeg er Madridista, og har før benyttet mig at forkøbsretten til at få billetter, men i ny og næ har det været ret heldigt.
Jeg forstiller mig der er mere tryk på til denne her kamp, så hvis der en der ved hvordan jeg bedst skaffer dem, vil jeg meget gerne vide det?
Er prisen skruet i vejret når det er dem der kommer på besøg?

Tak

Venlig hilsen Mikkel

9 år 4 måneder siden #132 af Siempre Madrid

Hierro skrev: Er nysgerrig vedr Dags Dato posten. Hvad var det pinefulde ved Di Stefano's afsked fra Real og efterfølgende transfer eller lign til Espanyol?

Havde lige overset denne.

Alfredo di Stéfanos spirende storhedsvanvid fik Don Santiago Bernabéu til at undlade at forlænge kontrakten med ham og så måtte han ud.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Florentino Pérez: El ultimo titulo es el primer paso al siguiente.
Sidste redigering: 9 år 4 måneder siden ved Siempre Madrid.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hierro

Leveret af Kunena Forum