Spørg forummets brugere

• Hierro
  • Gæst
  • Gæst
5 år 2 måneder siden #133 af Hierro
Besvaret af Hierro på emne Spørg forummets brugere
Á

Siempre Madrid skrev:

Hierro skrev: Er nysgerrig vedr Dags Dato posten. Hvad var det pinefulde ved Di Stefano's afsked fra Real og efterfølgende transfer eller lign til Espanyol?

Havde lige overset denne.

Alfredo di Stéfanos spirende storhedsvanvid fik Don Santiago Bernabéu til at undlade at forlænge kontrakten med ham og så måtte han ud.

Tak for lidt historietime og apropos historietime, så ville det da være fedt med lidt historie hist og pist om Real Madrid og dens spillere igennem årene både af godt og skidt. Ved der er Wiki, men formoder nogen herinde har endnu bedre styr på hvad der er sket i tidens løb :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 2 måneder siden #134 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Spørg forummets brugere

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.

• Gershwin911
  • Gæst
  • Gæst
5 år 2 måneder siden #135 af Gershwin911
Besvaret af Gershwin911 på emne Spørg forummets brugere
Hej alle.
Er der nogen der ved noget om Reals træning i Malmø forud for kampen mod Malmø?
Jeg vil gerne tage mine drenge over at se det men kan ikke finde nogen informationer om det.
Tænker at nogen af Jer ved meget mere end mig.

5 år 1 måned siden #136 af Dios
Besvaret af Dios på emne Spørg forummets brugere
Hurtigt spørgsmål. Vi er alle enige om, at det 100% er fastlagt, at Real Madrid spiller D. 22 November imod Barcelona ikke? Jeg mener jeg læste det herinde, men kan simpelthen ikke finde det igen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

5 år 1 måned siden #137 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Spørg forummets brugere

Dios skrev: Hurtigt spørgsmål. Vi er alle enige om, at det 100% er fastlagt, at Real Madrid spiller D. 22 November imod Barcelona ikke? Jeg mener jeg læste det herinde, men kan simpelthen ikke finde det igen.

Er det ikke d. 21. november?

Real Madrid historiens bedste højreback: Dani Carvajal <3
Real Madrid historiens bedste højrekant: Amancio Amaro <3

5 år 1 måned siden #138 af Dios
Besvaret af Dios på emne Spørg forummets brugere

Daniel skrev:

Dios skrev: Hurtigt spørgsmål. Vi er alle enige om, at det 100% er fastlagt, at Real Madrid spiller D. 22 November imod Barcelona ikke? Jeg mener jeg læste det herinde, men kan simpelthen ikke finde det igen.

Det løgn ikke? De rykkede jo bare kampen fra D. 8 november mener jeg nok til D. 22? Kampen står registret de fleste steder til D. 22, så jeg kan bare ikke se hvorfor de skulle rykke den 1-2 uger før kampstart igen.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

5 år 1 måned siden #139 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Spørg forummets brugere

Dios skrev:

Daniel skrev:

Det løgn ikke? De rykkede jo bare kampen fra D. 8 november mener jeg nok til D. 22? Kampen står registret de fleste steder til D. 22, så jeg kan bare ikke se hvorfor de skulle rykke den 1-2 uger før kampstart igen.

Kampene i den runde er ikke fastsat endnu. Så du må nok væbne dig med tålmodighed.

“The problem of the English player, sometimes it’s difficult for them to understand that they don’t have to work 100% in training. There are some training sessions where it’s important not to work 100%. The French don’t understand why they have to work 100% every day.”
Carlo Ancelotti

5 år 1 måned siden #140 af schreiber77
Besvaret af schreiber77 på emne Spørg forummets brugere

schreiber77 skrev: Hejsa.

Er der nogen der har forstand på billet mulighederne når barcelona kommer på besøg?
Jeg er Madridista, og har før benyttet mig at forkøbsretten til at få billetter, men i ny og næ har det været ret heldigt.
Jeg forstiller mig der er mere tryk på til denne her kamp, så hvis der en der ved hvordan jeg bedst skaffer dem, vil jeg meget gerne vide det?
Er prisen skruet i vejret når det er dem der kommer på besøg?

Tak

Venlig hilsen Mikkel

Hejsa.

Jeg prøver lige igen, for at se om der en der ligger inde med et svar.

På forhånd tak.

• brfcjon
  • Gæst
  • Gæst
5 år 1 måned siden #141 af brfcjon
Besvaret af brfcjon på emne Spørg forummets brugere
Hejsa

Er der nogen som er i Madrid i morgen og har lyst til at drikke en øl eller kop kaffe. Jeg er frisk på en enkelt både før og efter...

Vh
Kasper

5 år 1 måned siden #142 af raul7=kongen
Besvaret af raul7=kongen på emne Spørg forummets brugere

schreiber77 skrev:

schreiber77 skrev: Hejsa.

Er der nogen der har forstand på billet mulighederne når barcelona kommer på besøg?
Jeg er Madridista, og har før benyttet mig at forkøbsretten til at få billetter, men i ny og næ har det været ret heldigt.
Jeg forstiller mig der er mere tryk på til denne her kamp, så hvis der en der ved hvordan jeg bedst skaffer dem, vil jeg meget gerne vide det?
Er prisen skruet i vejret når det er dem der kommer på besøg?

Tak

Venlig hilsen Mikkel

Hejsa.

Jeg prøver lige igen, for at se om der en der ligger inde med et svar.

På forhånd tak.

Jeg har hørt om folk som har fået billetter gennem klubbens online-salg, så det burde være muligt, men man skal nok ikke være kræsen. Kampen tilhører den højeste kategori af priser. Der plejer at være en oversigt på deres hjemmeside, hvor priserne for de forskellige kategorier er beskrevet. Du må selv lige lede efter et link :)

“The problem of the English player, sometimes it’s difficult for them to understand that they don’t have to work 100% in training. There are some training sessions where it’s important not to work 100%. The French don’t understand why they have to work 100% every day.”
Carlo Ancelotti

5 år 1 måned siden #143 af Bimse
Besvaret af Bimse på emne Spørg forummets brugere
Vi var nede og se kampen imod Barca, i sidste sæson. Billetterne var revet væk på Madrids egen hjemmeside, og de blev solgt til skyhøje priser, andre steder på nettet. Vi fik hjælp af en bekendt, som har kontakter i klubben, så du skal være forberedt på at betale kassen for en billet. Man kan vel stadig ikke købe billetter igennem klubben,når man bruger dansk betalingskort.

• Madridfan7
  • Gæst
  • Gæst
5 år 1 måned siden #144 af Madridfan7
Besvaret af Madridfan7 på emne Spørg forummets brugere
Hej! En kammerat og jeg vil meget gerne ned og se kampen mod Las Palmas, og indtil videre så er Fodbold Travel den billigste løsning :) Er der nogen, som har erfaring med dette firma?

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.