Spørg forummets brugere

2 år 3 dage siden #241 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Spørg forummets brugere
Så hvad bliver I enige om ift. Keylor/Suarez-gate?

Der er vel heller ingen grund til, at Keylor skal klaske Suarez på låret, efter Suarez har mistet bolden. Det er Suarez vel i sin gode ret til at reagere på.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"
Sidste redigering: 2 år 3 dage siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 dage siden #242 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Spørg forummets brugere

Zyconith skrev: Så hvad bliver I enige om ift. Keylor/Suarez-gate?

Der er vel heller ingen grund til, at Keylor skal klaske Suarez på låret, efter Suarez har mistet bolden. Det er Suarez vel i sin gode ret til at reagere på.

Suárez reaktion er grinagtig, men fuldstændig ligegyldig i forhold til om der skal dømmes straffe eller ej. Der kan ikke være delte meninger om at der var kontakt, i to omgange endda. Ja, fodbold er en kontaktsport men i situationen er der altså tale om en ulovlig en af slagsen, han fik f.eks. ikke et fair skulderskub af Navas. Korrekt og flot dømt, alt andet ville have været dybt useriøst.

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.

2 år 3 dage siden #243 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Spørg forummets brugere
Ja, hvis ikke Suárez smed sig, FØR han blev ramt og derved selv søgte kontakten, så har I da ret.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 33 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Dios

2 år 3 dage siden #244 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Spørg forummets brugere
Jeg kunne ikke se kontakten nede ved fødderne, men måske han bliver ramt af Navas' arm en lillebitte smule. Jeg er dog på linje med DarioGomez her. Du kan ikke bare kaste dig frem mod kontakt og så få frispark eller straffe.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista

2 år 3 dage siden #245 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Spørg forummets brugere

Brylle skrev: Jeg kunne ikke se kontakten nede ved fødderne, men måske han bliver ramt af Navas' arm en lillebitte smule. Jeg er dog på linje med DarioGomez her. Du kan ikke bare kaste dig frem mod kontakt og så få frispark eller straffe.

Monsieur Glacé - manden, der aldrig siger et pip, når det går godt, og når det går skidt.
Sidste redigering: 2 år 3 dage siden ved Sahinovic.

2 år 3 dage siden #246 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Spørg forummets brugere
Fint så snitter han ham måske. Men det er aldrig nok til at falde, og derfor er der selvfølgelig ikke straffespark.

2 år 3 dage siden #247 af Dios
Besvaret af Dios på emne Spørg forummets brugere
Lige i situationen med Suarez, så mener jeg han spiller for meget på den til at få et straffespark. Der er minimal kontakt, men vigtigst af alt, så søger Suarez kontakten inden den er der, og her kommer den med, at spillere oftest vil søge kontakten, hvis bolden er uden for rækkevide.
Ronaldo er vel det perfekte eksempel på, at søge en kontakt ved at lade sit ben hænge.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

2 år 1 dag siden #248 af Neye
Besvaret af Neye på emne Spørg forummets brugere
Vises kampen på søndag ikke på en dansk sportskanal?

Synes ikke jeg kan finde den :(
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe

2 år 1 dag siden #249 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Spørg forummets brugere

Neye skrev: Vises kampen på søndag ikke på en dansk sportskanal?

Synes ikke jeg kan finde den :(

TV3+. Det står på forsiden:)

Fuck fakta. Man skal sige det som lyder bedst. -Rasmus Bjerg.
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, Neye

1 år 7 måneder siden #250 af Madridista
Besvaret af Madridista på emne Spørg forummets brugere
Hej

Hvis man skal købe kampbillet til Real Madrid - Atletico Madrid i april, hvor vil I så anbefale at købe billet?

1 år 7 måneder siden #251 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Spørg forummets brugere

Madridista skrev: Hej

Hvis man skal købe kampbillet til Real Madrid - Atletico Madrid i april, hvor vil I så anbefale at købe billet?

Jeg tror den nemmeste måde at få billetter til sådan en kamp, er gennem en af de bureauer det arrangerer sportsrejser. Som LA Travel. Det er dog lidt dyrere end hvis man køber dem gennem realmadrid.com, men til sådan en kamp, kan det godt være meget svært at få billetter som ikke koster en formue.

1 år 5 måneder siden #252 af Dios
Besvaret af Dios på emne Spørg forummets brugere
Er der nogen herinde, som har nogen idé om hvor man kan få CR7 fodboldstøvler til børn henne? Nu har jeg søgt internettet tyndt synes jeg, og kan simpelthen bare ikke finde nogle i den rigtige størrelse. Jeg ved de findes i str. 30, og modellen er ret ligegyldig - bare der står CR7 på dem :)

Håber der er nogle herinde som ved noget :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.