Spørg forummets brugere
Administrationen skrev:
Jbner skrev:
Dios skrev: Nogle der ved hvorfor så mange spanske kampe bliver sendt så sent om aften?
Jeg tror det er for bedre at ramme det asiatiske og/eller det amerikanske marked.
Det er på grund af varmen. Det asiatiske marked tilfredsstiller man med middagskampe./Jesper
Jeg mindes da også, at der har været sene kampe midt på sæsonen? Jeg så en kl. 22 kamp for et par år siden, og det var i maj.
Edit: Okaaay, det var en onsdag, men kunne vel godt ligge tidligere.
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- Madridnation.
-
- Ekspert bruger
-
Nogle der har købt 3. trøjen altså den røde? Overvejer den stærkt men ville lige høre om nogle havde købt den på forhånd og havde nogle kommentarer??
Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
- Administrationen
-
- Administrator
-
- Mathiaseefsen
-
- Ekspert bruger
-
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
Jeg har det desværre med anstrengt med vores eget originale tryk, hvor skrifttypen er decideret hæslig. Især e/£ irriterer mig.
Ved I om man på unisport kan købe trøjen med "ligatrykket" i stedet for?
Gåser skrev: Nu er transfervinduet endelig smækket i, så man kan få købt den nye spilletrøje med tryk uden fare for, at spilleren sælges.
Jeg har det desværre med anstrengt med vores eget originale tryk, hvor skrifttypen er decideret hæslig. Især e/£ irriterer mig.
Hvilken spiller skal du have? Er det vigtigt med denne sæsons trøje? Du kan jo få sidste års væsentligt billigere med den gamle skrifttype. Er det ikke det samme tryk de bruger både i ligaen og ...?
Hvad er meningen med den her syning midtover? : www.unisport.dk/fodboldtroejer/real-madr...olo-hvidsort/174060/
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Zyconith skrev:
Gåser skrev: Nu er transfervinduet endelig smækket i, så man kan få købt den nye spilletrøje med tryk uden fare for, at spilleren sælges.
Hvilken spiller skal du have? Er det vigtigt med denne sæsons trøje? Du kan jo få sidste års væsentligt billigere med den gamle skrifttype. Er det ikke det samme tryk de bruger både i ligaen og ...?
Hvad er meningen med den her syning midtover? : www.unisport.dk/fodboldtroejer/real-madr...olo-hvidsort/174060/
Overvejelsen går mest på Sergio Ramos eller Marcelo. Er vant til at købe en trøje hvert år, hvorfor den i år naturligvis også er vigtig. Jeg ejer dermed også sidste sæsons trøje.
Alle spanske klubber har den samme skrifttype i ligaen. Det startede sidste år. Derfor skal vi heldigvis kun se det grimme tryk i CL og VM.
- DiscoIsco8700
-
- Forum begynder
-
Hvorfor stod Courtois i en rød trøje når denne sæsons hjemmebane er sort og udebane er blå?
// Ingen DISCO uden ISCO //
- Mathiaseefsen
-
- Ekspert bruger
-
Du kan skifte kone, politik og religion......
Men aldrig yndlings-fodboldhold
- Raul-Madrid
- Guld bruger
-
ved ikke lige hvor jeg skulle skrive vedr. Fifa 19
men mangler sku nogle madridistas at spille mod ;-)
tilføj mig gerne på raul_madrid2015
RAUL!!!!
Raul-Madrid skrev: Hej gutter vedr FIFA 19
Ps4? Så skal nok connecte - Cordwinder på ps
Petroleum skrev:
Raul-Madrid skrev: Hej gutter vedr FIFA 19
Ps4? Så skal nok connecte - Cordwinder på ps
Er du på Ps4 eller Xbox