Spørg forummets brugere

  • Enola_Daniel
  • Gæst
  • Gæst
7 år 5 måneder siden #181 af Enola_Daniel
Besvaret af Enola_Daniel på emne Spørg forummets brugere
Hej.

Er der nogen som ved hvad billetter til Madrid vs. Barca i foråret ca. vil koste og om det er til at få fat i?

Også om der er nogle som kan hjælpe med hvor de kan købes?

Vi er fire drenge som godt vil ned og se kampen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #182 af TEKA
Besvaret af TEKA på emne Spørg forummets brugere
Nogen der ved om man kan købe den hvide genbrugs bluse som de spiller i idag nogle steder?
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #183 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Spørg forummets brugere

TEKA skrev: Nogen der ved om man kan købe den hvide genbrugs bluse som de spiller i idag nogle steder?


Det kunne være nice med tydeligt Real logo og ingen Emirater

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #184 af Madridista28
Besvaret af Madridista28 på emne Spørg forummets brugere

TEKA skrev: Nogen der ved om man kan købe den hvide genbrugs bluse som de spiller i idag nogle steder?

Dem kan man købe her shop.realmadrid.com/stores/realmadrid/en...5OQ&CMP=PSC-CYHOE5OQ

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #185 af FanOfMagicalTeams
Er der nogen der ved hvorfor madrista.dk hellere vil have at chatten bliver brugt til at kommentere kampene end en forum underside? Syntes tit at chatten er lidt død og jeg tænker da at der kunne blive nogle interessante debatter ud af kamptrådene efterfølgende? Måske kombineret med at spillervurderinger røg med ind i samme tråd efterfølgende?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 4 måneder siden #186 af Kassow-Rossing
Det hænger formentlig sammen med at man ikke vil ned på det niveau, man ser på Barcelonas side, hvor der dagligt er kommentare som
"Så sælg ham dog!"
"For fanden Neymar!"
"Jeg forstår ikke hvorfor Enrique sparer spillere."
og andre sætninger, der ikke gør noget godt for samfundet.

Her bliver der sat krav til debatørerne. Chatten er til one-liners :)

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #187 af Huggeriño
Besvaret af Huggeriño på emne Spørg forummets brugere
Hej madridistas

Jeg søger lidt råd til planlægningen af en tur på bernabeu.
Først og fremmest vil jeg gerne have klarlagt hvornår de præcise kamptidspunkter fastlægges. Jeg har tidligere oplevet at have købt billetter til en kamp, som blev flyttet grundet pokalkamp. Desværre uden mulighed for at ændre eller returnere flybilletter :-(. Jeg kigger nu på opgøret mod Alavés, som er skemalagt til weekenden den 1.-2. april 2017, og vil således gerne være sikker på, at kampen bliver afviklet enten lørdag eller søndag inden der købes flybilletter.

Det næste er så selve kampbilletten. Her søger jeg råd til hvordan de bedst erhverves. Er det muligt at købe via den officielle hjemmeside eller på stadion til denne kamp, som umiddelbart er lavt profileret?

Den efterfølgende weekend er der derbi mod Atletico. Er det overhovedet muligt at få billetter til den kamp. Og i givet fald hvordan?

På forhånd tak for hjælpen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #188 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Spørg forummets brugere
Man kunne godt lave en standard vejledning til de her spørgsmål.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #189 af Administrationen

Huggeriño skrev: Hej madridistas

Jeg søger lidt råd til planlægningen af en tur på bernabeu.
Først og fremmest vil jeg gerne have klarlagt hvornår de præcise kamptidspunkter fastlægges. Jeg har tidligere oplevet at have købt billetter til en kamp, som blev flyttet grundet pokalkamp. Desværre uden mulighed for at ændre eller returnere flybilletter :-(. Jeg kigger nu på opgøret mod Alavés, som er skemalagt til weekenden den 1.-2. april 2017, og vil således gerne være sikker på, at kampen bliver afviklet enten lørdag eller søndag inden der købes flybilletter.

Det næste er så selve kampbilletten. Her søger jeg råd til hvordan de bedst erhverves. Er det muligt at købe via den officielle hjemmeside eller på stadion til denne kamp, som umiddelbart er lavt profileret?

Den efterfølgende weekend er der derbi mod Atletico. Er det overhovedet muligt at få billetter til den kamp. Og i givet fald hvordan?

På forhånd tak for hjælpen.


Vi har faktisk en råskitse klar til en rejsevejledning, som vi godt kan lægge op, hvis I vil bære over med os, mens vi finpudser den.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #190 af Huggeriño
Besvaret af Huggeriño på emne Spørg forummets brugere

Administrationen skrev:

Huggeriño skrev: Hej madridistas

Jeg søger lidt råd til planlægningen af en tur på bernabeu.
Først og fremmest vil jeg gerne have klarlagt hvornår de præcise kamptidspunkter fastlægges. Jeg har tidligere oplevet at have købt billetter til en kamp, som blev flyttet grundet pokalkamp. Desværre uden mulighed for at ændre eller returnere flybilletter :-(. Jeg kigger nu på opgøret mod Alavés, som er skemalagt til weekenden den 1.-2. april 2017, og vil således gerne være sikker på, at kampen bliver afviklet enten lørdag eller søndag inden der købes flybilletter.

Det næste er så selve kampbilletten. Her søger jeg råd til hvordan de bedst erhverves. Er det muligt at købe via den officielle hjemmeside eller på stadion til denne kamp, som umiddelbart er lavt profileret?

Den efterfølgende weekend er der derbi mod Atletico. Er det overhovedet muligt at få billetter til den kamp. Og i givet fald hvordan?

På forhånd tak for hjælpen.


Vi har faktisk en råskitse klar til en rejsevejledning, som vi godt kan lægge op, hvis I vil bære over med os, mens vi finpudser den.


Ja tak. Det vil være en fantastisk hjælp. Jeg har kigget lidt på punkt "tips om fodbold", men det kan nok godt bruge en opdatering/udvidelse. Hvor bliver skitsen til rejsevejledningen lagt op?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 3 måneder siden #191 af Kassow-Rossing
Hvordan indsætter man billeder på siden?

Beklager for spørgsmålet. Jeg ved det netop er blevet stillet i en anden tråd.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 2 måneder siden #192 af Madridnation.
Hey admins !

Nok ikke det vigtigste, men kan i ikke få ændret "FIFA club world cup" øverst på hjemmesiden til at være 2 fremfor 1 :)))

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).
Følgende bruger(e) sagde tak: SR4

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce