Spørg forummets brugere

1 år 4 måneder siden #265 af Witt-man
Besvaret af Witt-man på emne Spørg forummets brugere
Jeg skal til Madrid i morgen, og skal ind og se Real vs. Juve på onsdag. Det er min første gang i Madrid, så er der nogle ting som i vil anbefale at opleve? (har set rejseguiden på siden)

Jeg har købt billet til Bernabeu Tour, og planlægger også at modtage spillerbussen på kampdagen :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 år 4 måneder siden #266 af ZizouMo
Besvaret af ZizouMo på emne Spørg forummets brugere

Witt-man skrev: Jeg skal til Madrid i morgen, og skal ind og se Real vs. Juve på onsdag. Det er min første gang i Madrid, så er der nogle ting som i vil anbefale at opleve? (har set rejseguiden på siden)

Jeg har købt billet til Bernabeu Tour, og planlægger også at modtage spillerbussen på kampdagen :)

Tag til Puerta del sol, hvor du finder en stor plads med en masse mennesker og cafeer. Så tag gåturen gennem gågaden mod Gran Via. Nu har jeg selv været i Madrid 5 gange tidligere og skal derned på tirsdag for 6. gang og jeg skal ærligt indrømme, at Madrid ikke er noget at råbe hurra for :D

Jeg tager derned tirsdag aften og rejser hjem torsdag formiddag. Det er udelukkende for Real Madrid man rejser derned.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también.

1 år 4 måneder siden #267 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Spørg forummets brugere

ZizouMo skrev:

Witt-man skrev: Jeg skal til Madrid i morgen, og skal ind og se Real vs. Juve på onsdag. Det er min første gang i Madrid, så er der nogle ting som i vil anbefale at opleve? (har set rejseguiden på siden)

Tag til Puerta del sol, hvor du finder en stor plads med en masse mennesker og cafeer. Så tag gåturen gennem gågaden mod Gran Via. Nu har jeg selv været i Madrid 5 gange tidligere og skal derned på tirsdag for 6. gang og jeg skal ærligt indrømme, at Madrid ikke er noget at råbe hurra for :D

Jeg tager derned tirsdag aften og rejser hjem torsdag formiddag. Det er udelukkende for Real Madrid man rejser derned.

Det er så din subjektive mening. Jeg har været i Madrid 3 gange før, og den seneste gang boede jeg der i et halvt år, og efter min mening er det en af de bedste byer i verden. Og der er masser af ting at give sig til. Puerta del Sol er et must for folk der besøger Madrid for første gang, og det er Plaza Mayor også, og det ligger meget tæt på Sol. Jeg vil foreslå at tage på Chocolateria San Gines og spise churros. Det er et hyggeligt sted i en gyde tæt ved Plaza Mayor, hvor mange kendte mennesker tager hen at spise churros. De har væggene fyldt med stjerner der har besøgt stedet, bl.a. Xabi Alonso og Arbeloa, og mange andre stjerner, både internationale og nationale. Et besøg i Parque del Retiro er også altid hyggeligt. Tapas og drinks i Malasaña-området kan også anbefales. Hvis man er til kunst er Madrid også en fantastisk by. Museo del Prado har mange flotte malerier, og af kendte kunstnere. Og Museo Reina Sofia er også et besøg værd. Her har de bl.a. det kendte maleri Guernica af Pablo Picasso, som måler 3,5x7,8 meter, men hvis du har læst rejseguiden her på siden, har du også læst det :) Jeg kan også nævne Teleferico Madrid, som kunne være en interessant oplevelse. Jeg har ikke prøvet den selv, men en af mine kammerater har, og han synes det var meget sjovt. Det er lidt svært at forklare hvad det er, men Google det! :)
Sidste redigering: 1 år 4 måneder siden ved Jbner.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Real Madrid, Dios, Chamartin, AmorMadrid

1 år 4 måneder siden #268 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Spørg forummets brugere
Hvor vil I anbefale at se Real Madrid mod lillesøster i dag (I København)?
Og hvad er generelt jeres favorit sportsbarer i København?

– jeg var selv inde og se Real mod PSG med nogle venner på Café Ae, hyggeligt med de mange Madridistas i København, men stedet i sig selv er ikke noget at råbe hurra for :-)

No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 1 år 4 måneder siden ved Real Madrid.

1 år 4 måneder siden #269 af BBB
Besvaret af BBB på emne Spørg forummets brugere

Jbner skrev: Jeg vil foreslå at tage på Chocolateria San Gines og spise churros. Det er et hyggeligt sted i en gyde tæt ved Plaza Mayor, hvor mange kendte mennesker tager hen at spise churros. De har væggene fyldt med stjerner der har besøgt stedet, bl.a. Xabi Alonso og Arbeloa, og mange andre stjerner, både internationale og nationale.

Første gang jeg var I Madrid, var jeg overrasket over, at så mange personer søgte op igennem den samme lille sidegade, men det sted er jo en fornøjelse :-D
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Jbner

1 år 4 måneder siden #270 af Dios
Besvaret af Dios på emne Spørg forummets brugere
Hvis man selvfølgelig ikke er til sol, øl og dejlig mad, så kan jeg godt forstå hvorfor Madrid ikke lige er byen :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez, Real Madrid, Real HWL, Siempre fiel, Jbner

1 år 4 måneder siden #271 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Spørg forummets brugere

ZizouMo skrev: Tag til Puerta del sol, hvor du finder en stor plads med en masse mennesker og cafeer. Så tag gåturen gennem gågaden mod Gran Via. Nu har jeg selv været i Madrid 5 gange tidligere og skal derned på tirsdag for 6. gang og jeg skal ærligt indrømme, at Madrid ikke er noget at råbe hurra for :D

LOL ;-D

#JegVilMegetHellereTilLalandia

Men jeg forstår så udmærket at du ik sætter pris på byen når dit bedste tip er en 200 meter gåtur ad Preciados eller Carmen fra Sol til Gran Via :-) Et lille velmenende tip: Det er IKKE det mest interessante i Madrid!!

Personligt er jeg i Madrid flere gange om året (5-6 dage hver gang) og det er en superfed by imo. Er her også lige nu og er forresten pisseirriteret over at overvære endnu en ikke-sejr over tandløse Atletico!!
Følgende bruger(e) sagde tak: Administrationen, DarioGomez, Jbner

1 år 4 måneder siden #272 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Spørg forummets brugere
Jeg skal til Madrid med 3 venner i maj. Er der nogen der kan anbefale nogen gode gå i byen steder?

1 år 4 måneder siden #273 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Spørg forummets brugere

Real HWL skrev: Jeg skal til Madrid med 3 venner i maj. Er der nogen der kan anbefale nogen gode gå i byen steder?

Det kommer meget an på hvad man er til. Hvis du er til bar, så er Malasaña området godt, men hvis du er til natklub er der Teatro Kapital som ligger ved Atocha. Det er en 7 etagers natklub, med forskellig tema på hver etage.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Real HWL

1 år 4 måneder siden #274 af Real HWL
Besvaret af Real HWL på emne Spørg forummets brugere

Jbner skrev:

Real HWL skrev: Jeg skal til Madrid med 3 venner i maj. Er der nogen der kan anbefale nogen gode gå i byen steder?

Det kommer meget an på hvad man er til. Hvis du er til bar, så er Malasaña området godt, men hvis du er til natklub er der Teatro Kapital som ligger ved Atocha. Det er en 7 etagers natklub, med forskellig tema på hver etage.

Mange tak, det var lige det jeg eftersøgte. Specielt Teatro Kapital tror jeg bliver et hit ;)
Sidste redigering: 1 år 4 måneder siden ved Real HWL.

1 år 4 måneder siden #275 af Dios
Besvaret af Dios på emne Spørg forummets brugere
Vil helt klart anbefale Teatro Kapital, som jeg besøger hvergang jeg er i Madrid. Super fedt sted, hvor stort set alt musik bliver spillet på forskellige etager. Jeg har dog oplevet 2 gange, at de afviser folk hvis dresscoden ikke er i orden, og er selv blevet afvist 1 gang, fordi jeg var iført min Real Madrid trøje. Heldigvis boede jeg på daværende tidspunkt på samme gade, så vi hurtig kunne nå hjem og skifte bluse, og her var der ingen problemer med at komme ind :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL

1 år 1 måned siden #276 af Real Madrid
Besvaret af Real Madrid på emne Spørg forummets brugere
Hej, er der nogle der kan gøre mig klogere på, hvor meget Real Madrid ca. har tjent på trøjesalg, mere specifikt Ronaldo?
Jeg er også interesseret i at vide, hvor stor en procentdel Real Madrid får ud af trøjesalget.

No solo soy perfecto, también soy Madridista

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.