Spørg forummets brugere

3 år 3 måneder siden #193 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Spørg forummets brugere
Har vi nogen transfer tråd klar eller rygtebørs ?

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Figo7Dk
  • Figo7Dk's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • No soy solo perfecto, soy madridista tambien
3 år 3 måneder siden #194 af Figo7Dk

3 år 3 måneder siden #195 af Hugol
Ok jeg tænkte mere ift rygter osv.

3 år 3 måneder siden #196 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Spørg forummets brugere
VIGTIGT:

Nogen der ved hvor og hvornår man kan købe billetter til den europæiske super cup?

3 år 3 måneder siden #197 af Kassow-Rossing
Er der nogen, der ved, om Real Madrid stadig benytter sig af La Saeta til at komme til udebanekampe?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

3 år 3 måneder siden #198 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Spørg forummets brugere
Hej alle.

Jeg tænkte på om nogen ved noget om historien bag Real Madrids farver med evt. en henvisning?

Jeg kan i hvert fald se at farverne hvid, lilla og kongeblå er at finde i Castilla y Leóns flag.
Sidste redigering: 3 år 3 måneder siden ved Fondo_Sur.

3 år 2 måneder siden #199 af Hugol
Havde en sjov debat med min bror omkring Raúl og hans skifte fra Atletico til Real Madrid. Bare for sjov, er der nogen der kan huske den præcise forklaring om hvorfor Raúl endte i Real madrid ?

Jeg ved det godt selv, skal bare lige se om folk ved det, for det er egentlig ret komisk!

3 år 2 måneder siden #200 af Bakar
Besvaret af Bakar på emne Spørg forummets brugere
After a string of economic difficulties Atletico sold Raúl to cross-town rivals Real Madrid following an amazing run of 146 goals in 67 matches.

Sandt?

copa90.com/all/the-story-of-a-legend-raul-gonzalez

3 år 2 måneder siden #201 af Hugol
Nej, det var ikke den direkte årsag. Giver det lige noget mere tid.

Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved Hugol.

3 år 2 måneder siden #202 af Hugol

Svaret ligger her og på en gammel artikel fra El pais fra 1992 samme år Raul skifter til Real madrid

Atletico bliver mestre med Raul på holdet i deres ungdomsakademi men Jesus Gil y Gil lukkede hele ungdomsafdelingen undtagen deres B hold efter sæson afslutningen. Han lukkede det med begrundelsen af at klubben kunne sparer 17 millioner pesetas, samt ville klubben undgå at skulle købe lejligheder til spillerne. Jesus Gil y Gil var selv tilfreds med beslutningen mens hans bagland ikke forstod noget som helst. Derfor var Raúl klar til at smutte til kongeklubben som stod klar med åbne arme. Så på grund af en GIGA brøler fra Atleticos præsident mistede Atletico nok en af Spaniens bedste spillere historisk set. Jesus Gil y Gil udtalte også at man ville fokusere på andre områder fremfor klubbens talent afdeling.

Raul blev rost i dette indslag af Jesus Gil y Gil og man ser klip fra en atletico-real madrid kamp hvor både Raul og Guti scorer. De spillede på grus dengang hvilket var meget normalt, det gør man stadig nogensteder. Har selv spillet kampe på grus i Madrid i turneringsform.

Man åbnede jo talent afdelingen igen, men hvornår har jeg endnu ikke fundet data omkring. Luis Aragonez var 1 holds træner på det tidspunkt.

www.google.dk/amp/elpais.com/diario/1992...5202_850215.amp.html

Sidste redigering: 3 år 2 måneder siden ved Hugol.

3 år 2 måneder siden #203 af Cederstrom
Besvaret af Cederstrom på emne Spørg forummets brugere
Hej.

Nogen der ved hvordan man køber biletter til SuperCup kampen den 16 august? Jeg kan se man kan købe til kampen i Barcelona den 13 august på fcbarcelona's side. Men kan intet finde på Madrids.

Nogen der ved hvor eller hvornår de kommer til salg i madrid? :)

Tak :)

3 år 2 måneder siden #204 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Spørg forummets brugere
Er der nogle herinde som kan fortælle mig omkring udsigten på målmandsposten ift. talentudvikling?

Jeg tænker bare at man i 10'erne har gjort sådan et godt stykke arbejde med køb og udvikling af unge talenter, hvilket man også ser har givet pote og ser ud til at blive ved med at give pote. La Masia/Barcelona havde deres dominans i 00'erne, men nu ligner det i høj grad at det er La Fabrica/Real der har taget plads i førersæddet.

Så jeg er derfor blot nysgerrig omkring fremtidige målmænd, er der nogen i den yngre del af folden som man ser have mulighed for at kunne blive en fremtidig 1. målmand for førsteholdet?

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.