Spørg forummets brugere

11 måneder 2 uger siden #301 af Raul-Madrid
Besvaret af Raul-Madrid på emne Spørg forummets brugere
Det er på PS4 :-)

RAUL!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 måneder 1 uge siden #302 af Madridista
Besvaret af Madridista på emne Spørg forummets brugere
Er der nogen, som har erfaring med at bestille billetter til Real Madrids kampe på www.realmadrid.com ?
Kan man betale med VISA Dankort der?

7 måneder 1 uge siden #303 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Spørg forummets brugere

Madridista skrev: Er der nogen, som har erfaring med at bestille billetter til Real Madrids kampe på www.realmadrid.com ?

Jeg er ret sikker på jeg har gjort lige præcis det, ja.

Men billetterne bliver først frigivet en uge før kampen eller noget i den dur :)

Sue me.

7 måneder 6 dage siden #304 af Madridista
Besvaret af Madridista på emne Spørg forummets brugere

Ramos4 skrev:

Madridista skrev: Er der nogen, som har erfaring med at bestille billetter til Real Madrids kampe på www.realmadrid.com ?

Jeg er ret sikker på jeg har gjort lige præcis det, ja.

Men billetterne bliver først frigivet en uge før kampen eller noget i den dur :)

Altså, har du købt billet med VISA Dankort der?
I en mail til deres kundeservice skriver de: “The only valid payment method is credit/debit card”.
Betyder det at man kan bruge VISA Dankort?

Billetter til Real Madrid - Ajax kan købes nu, men LaLiga kampe er ca. en uge før.

7 måneder 6 dage siden #305 af Administrationen

6 måneder 3 uger siden #306 af Elkrimi
Besvaret af Elkrimi på emne Spørg forummets brugere
Hej,
Nogen der ved hvor lørdagens El Clasico vises i indre København (eller FRB)?

6 måneder 3 uger siden #307 af Administrationen

Elkrimi skrev: Hej,
Nogen der ved hvor lørdagens El Clasico vises i indre København (eller FRB)?

www.facebook.com/events/2221302917912913...2extra_data%5C%22%3A []%7D]%22%2C%22has_source%22%3Atrue%7D

1 måned 4 uger siden #308 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Spørg forummets brugere
Jeg tænkte på at give Strive en chance mere efter deres forfærdelige start sidste år. Det skulle eftersigende blive bedre og jeg er lidt træt af ulovlige streams.

Når jeg kigger på monthly og annual pass, så står der at man ved annual pass får over 1200 kampe med, men på monthly får alle kampe med. Vil det sige, at hvis jeg vælger at betale for et år, så kan jeg risikere, at nogle kampe er låste for mig som eksempelvis Real Madrid? Eller er det bare en forfærdelig beskrivelse af Strive?

1 måned 4 uger siden #309 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Spørg forummets brugere

Brylle skrev: Jeg tænkte på at give Strive en chance mere efter deres forfærdelige start sidste år. Det skulle eftersigende blive bedre og jeg er lidt træt af ulovlige streams.

Når jeg kigger på monthly og annual pass, så står der at man ved annual pass får over 1200 kampe med, men på monthly får alle kampe med. Vil det sige, at hvis jeg vælger at betale for et år, så kan jeg risikere, at nogle kampe er låste for mig som eksempelvis Real Madrid? Eller er det bare en forfærdelig beskrivelse af Strive?

Jeg tror bare det er en forfærdelig beskrivelse. Jeg har selv årlig og har kunne se alle. Med mit abn. kan jeg også se kampe igen efter de er spillet. Jeg ved ikke om det måske er den de taler om i de 1200 kampe?

Med hensyn til kvaliteten synes jeg det blev bedre. Jeg opsagde mit abn. efter den første el clasico men da det var et årligt abn kunne jeg stadig bruge det resten af sæsonen. Overvejer selv at lave et abn igen, men nok kun et månedligt så jeg kan opsige ordentligt hvis kvaliteten ikke holder.

1 måned 4 uger siden #310 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Spørg forummets brugere

Jbner skrev:

Brylle skrev: Jeg tænkte på at give Strive en chance mere efter deres forfærdelige start sidste år. Det skulle eftersigende blive bedre og jeg er lidt træt af ulovlige streams.

Jeg tror bare det er en forfærdelig beskrivelse. Jeg har selv årlig og har kunne se alle. Med mit abn. kan jeg også se kampe igen efter de er spillet. Jeg ved ikke om det måske er den de taler om i de 1200 kampe?

Med hensyn til kvaliteten synes jeg det blev bedre. Jeg opsagde mit abn. efter den første el clasico men da det var et årligt abn kunne jeg stadig bruge det resten af sæsonen. Overvejer selv at lave et abn igen, men nok kun et månedligt så jeg kan opsige ordentligt hvis kvaliteten ikke holder.

Tusind tak for hjælpen. Det var alt, hvad jeg ledte efter!

1 måned 4 uger siden #311 af Mr.Jensen
Besvaret af Mr.Jensen på emne Spørg forummets brugere
Nogen der ved hvor kampen i nat kan ses?

1 måned 4 uger siden #312 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Spørg forummets brugere

Mr.Jensen skrev: Nogen der ved hvor kampen i nat kan ses?

Real Madrid TV og Strive Sport.

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.