Spørg forummets brugere

4 år 2 måneder siden #313 af Mr.Jensen
Besvaret af Mr.Jensen på emne Spørg forummets brugere
Fedt tak

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 år 2 måneder siden #314 af Dios
Besvaret af Dios på emne Spørg forummets brugere
Mig bekendt, så har Strive stadig ikke pillet ved kvaliteten af selve billedet. De har dog gjort, så udfaldene holdes på det minimale, men selve kvaliteten synes jeg ikke har ændret sig. Det har de heller ikke nævnt i de 1500 mails jeg har skrevet med dem i løbet af hele sidste sæson.

@Jbner.

Hvis du tegnede et årligt abb. så vil du da stadig kunne bruge det idag, selvom du opsagde det? Det gælder i 12 måneder, og jeg kan se, at jeg først tegnede mit i slutningen af August, og jeg kan stadig se Strive. Det er bare så du ikke betalte unødvendigt, hvis man nu kan det :D

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 4 år 2 måneder siden ved Dios.

4 år 2 måneder siden #315 af Jbner
Besvaret af Jbner på emne Spørg forummets brugere

Dios skrev: Mig bekendt, så har Strive stadig ikke pillet ved kvaliteten af selve billedet. De har dog gjort, så udfaldene holdes på det minimale, men selve kvaliteten synes jeg ikke har ændret sig. Det har de heller ikke nævnt i de 1500 mails jeg har skrevet med dem i løbet af hele sidste sæson.

@Jbner.

Hvis du tegnede et årligt abb. så vil du da stadig kunne bruge det idag, selvom du opsagde det? Det gælder i 12 måneder, og jeg kan se, at jeg først tegnede mit i slutningen af August, og jeg kan stadig se Strive. Det er bare så du ikke betalte unødvendigt, hvis man nu kan det :D

Ja, mit abonnement løber stadig :D men jeg overvejer at tegne et nyt når det engang er udløbet :) og det burde passe nogenlunde med sæsonstart. Men tak alligevel! :D

4 år 1 måned siden #316 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Spørg forummets brugere
Da jeg ville se kampen mod Bayern Munchen blev den ikke vist på Real Madrid TV - der blev kun vist Champions League finalen mod Liverpool. Er der nogen der har oplevet det samme som mig eller ved om den overhovedet blivet vist?

4 år 1 måned siden #317 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Spørg forummets brugere
Kampen blev skam vist på Real Madrid Tv, det eneste du skulle havde gjort var at vælge “english” eller “espania” kan ikke huske hvilken af dem det var, men den ene viste Chl finalen og den anden ville havde vist dig kampen mod Bayern.

Du skal blot kigge lige under selve videoen så er der et felt hvor du kan ændre sprog :)

4 år 1 måned siden #318 af Madrid777
Besvaret af Madrid777 på emne Spørg forummets brugere
Mærkeligt? Synes bestemt jeg gjorde det du beskriver, men jeg må vel bare prøve igen i aften :)

4 år 1 måned siden #319 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Spørg forummets brugere
Hmm ja :/ det var ellers det jeg fik af vide at man skulle gøre og det virkede. Men først da kampen var startet.

De gik igang lidt senere og jeg sad sharp foran skærmen da den blev 2:00 og der skete ikke noget i like 5 min ca
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

4 år 1 måned siden #320 af BBB
Besvaret af BBB på emne Spørg forummets brugere

Elto92 skrev: Hmm ja :/ det var ellers det jeg fik af vide at man skulle gøre og det virkede. Men først da kampen var startet.

De gik igang lidt senere og jeg sad sharp foran skærmen da den blev 2:00 og der skete ikke noget i like 5 min ca

Jeg kan ikke få liv i streamen i dag, så jeg er endt på et grumset piratstream, hvor den falder ud hvert 3. minut.

4 år 1 måned siden #321 af fiatten
Besvaret af fiatten på emne Spørg forummets brugere

BBB skrev:

Elto92 skrev: Hmm ja :/ det var ellers det jeg fik af vide at man skulle gøre og det virkede. Men først da kampen var startet.

Jeg kan ikke få liv i streamen i dag, så jeg er endt på et grumset piratstream, hvor den falder ud hvert 3. minut.

www.realmadrid.com/real-madrid-tv

:))

4 år 1 måned siden #322 af BBB
Besvaret af BBB på emne Spørg forummets brugere

fiatten skrev:

BBB skrev:

www.realmadrid.com/real-madrid-tv

:))

Ja, den loader bare for evigt for mig :-/

4 år 1 måned siden #323 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Spørg forummets brugere
Heyoh

Kan ikke lige huske om vi har en decideret billettråd herinde, so here goes:

Jeg vil gerne have to billetter til en kamp på Bernabéu. Evt. en større kamp som mod Atletico, så jeg tænker at bestille gennem et firma. Til en mindre kamp kunne man sikkert bare møde op på dagen agtigt?

Jeg har før bestilt til mig selv på Real Madrids officielle side, men der var ikke to sammenhængende lagde jeg mærke til. Jeg vil gerne prøve at undgå pakkeløsninger, da det ofte bliver overdrevet dyrt synes jeg.

Så, nogen gode billet-hjemmesider, nogen erfaringer? :)

1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022

4 år 1 måned siden #324 af TEKA
Besvaret af TEKA på emne Spørg forummets brugere
Er der nogen der har styr på hvor kampen kan ses i aften?
Evt. Et af de gode link ville blive værdsat enormt meget når vi nærmer os kampstart ;-)

Leveret af Kunena Forum
Annonce