Spørg forummets brugere
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
@Jbner.
Hvis du tegnede et årligt abb. så vil du da stadig kunne bruge det idag, selvom du opsagde det? Det gælder i 12 måneder, og jeg kan se, at jeg først tegnede mit i slutningen af August, og jeg kan stadig se Strive. Det er bare så du ikke betalte unødvendigt, hvis man nu kan det :D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Dios skrev: Mig bekendt, så har Strive stadig ikke pillet ved kvaliteten af selve billedet. De har dog gjort, så udfaldene holdes på det minimale, men selve kvaliteten synes jeg ikke har ændret sig. Det har de heller ikke nævnt i de 1500 mails jeg har skrevet med dem i løbet af hele sidste sæson.
@Jbner.
Hvis du tegnede et årligt abb. så vil du da stadig kunne bruge det idag, selvom du opsagde det? Det gælder i 12 måneder, og jeg kan se, at jeg først tegnede mit i slutningen af August, og jeg kan stadig se Strive. Det er bare så du ikke betalte unødvendigt, hvis man nu kan det :D
Ja, mit abonnement løber stadig :D men jeg overvejer at tegne et nyt når det engang er udløbet :) og det burde passe nogenlunde med sæsonstart. Men tak alligevel! :D
Du skal blot kigge lige under selve videoen så er der et felt hvor du kan ændre sprog :)
De gik igang lidt senere og jeg sad sharp foran skærmen da den blev 2:00 og der skete ikke noget i like 5 min ca
Elto92 skrev: Hmm ja :/ det var ellers det jeg fik af vide at man skulle gøre og det virkede. Men først da kampen var startet.
De gik igang lidt senere og jeg sad sharp foran skærmen da den blev 2:00 og der skete ikke noget i like 5 min ca
Jeg kan ikke få liv i streamen i dag, så jeg er endt på et grumset piratstream, hvor den falder ud hvert 3. minut.
BBB skrev:
Elto92 skrev: Hmm ja :/ det var ellers det jeg fik af vide at man skulle gøre og det virkede. Men først da kampen var startet.
Jeg kan ikke få liv i streamen i dag, så jeg er endt på et grumset piratstream, hvor den falder ud hvert 3. minut.
www.realmadrid.com/real-madrid-tv
:))
fiatten skrev:
BBB skrev:
www.realmadrid.com/real-madrid-tv
:))
Ja, den loader bare for evigt for mig :-/
Kan ikke lige huske om vi har en decideret billettråd herinde, so here goes:
Jeg vil gerne have to billetter til en kamp på Bernabéu. Evt. en større kamp som mod Atletico, så jeg tænker at bestille gennem et firma. Til en mindre kamp kunne man sikkert bare møde op på dagen agtigt?
Jeg har før bestilt til mig selv på Real Madrids officielle side, men der var ikke to sammenhængende lagde jeg mærke til. Jeg vil gerne prøve at undgå pakkeløsninger, da det ofte bliver overdrevet dyrt synes jeg.
Så, nogen gode billet-hjemmesider, nogen erfaringer? :)
1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002, 2014, 2016, 2017, 2018, 2022
Evt. Et af de gode link ville blive værdsat enormt meget når vi nærmer os kampstart ;-)