Spørg forummets brugere

2 år 1 måned siden #397 af Reus
Besvaret af Reus på emne Spørg forummets brugere
Hej,

Jeg er i Madrid i marts og vil gerne ramme en Real Madrid kamp. Jeg kan se, at de spiller i mod Real Sociedad d. 6.03, men jeg kan se, at det ikke er til at købe billetter i øjeblikket til nogen kampe udover hospitality tickets. Endvidere er der også begrænset kapacitet med corona og renovering. Er det realistisk at købe billet til sådan en kamp online eller ved stadion på kampdagen?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 uge siden #398 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Spørg forummets brugere
Endte med at blive Viagogo der fik mine penge. Pladserne er hverken gode eller billige, men skal bare afsted. Modtog mobilbilletterne dagen efter bestilling, så på den vis problemfrit.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 6 dage siden #399 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Spørg forummets brugere
Nogen herinde som er træner i klubber på sjælland og som er semi pro klub, eller træner i brøndby/FCK, Hvidovre, Fremad Valby, B93

Jeg har fået tilbud for David Aznar om at han gerne vil til DK og enten give træner kurser, lave ungdomstræning mm.

Så hvis det kunne være i jeres interesse så skriv til mig.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Alex Jimenez, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Leny Yoro, Florian Wirtz, Håland, Estevao og NadaMás

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 6 dage siden #400 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Spørg forummets brugere

JesperA post=146409 skrev: Endte med at blive Viagogo der fik mine penge. Pladserne er hverken gode eller billige, men skal bare afsted. Modtog mobilbilletterne dagen efter bestilling, så på den vis problemfrit.

​Hvilken kamp?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 3 dage siden #401 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Spørg forummets brugere
www.euronews.com/amp/2021/03/04/eu-s-top...ed-illegal-state-aid

Troede vi vandt denne sag men så alligevel ikke?

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Alex Jimenez, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Leny Yoro, Florian Wirtz, Håland, Estevao og NadaMás

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 3 dage siden #402 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Spørg forummets brugere

9eren post=146891 skrev: www.euronews.com/amp/2021/03/04/eu-s-top...ed-illegal-state-aid

Troede vi vandt denne sag men så alligevel ikke?

​Du kunne ikke finde noget aktuelt stof du kunne spinne til noget negativt, så du postede lige en 1 år gammel artikel?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 2 dage siden #403 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Spørg forummets brugere

Ramos4 post=146893 skrev:

9eren post=146891 skrev: www.euronews.com/amp/2021/03/04/eu-s-top...ed-illegal-state-aid

Troede vi vandt denne sag men så alligevel ikke?

​Du kunne ikke finde noget aktuelt stof du kunne spinne til noget negativt, så du postede lige en 1 år gammel artikel?

​hvad i alverden snakker du om.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Alex Jimenez, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Leny Yoro, Florian Wirtz, Håland, Estevao og NadaMás

RM TV Über alles

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 dage siden #404 af Thomaskjensen

9eren post=146899 skrev:

Ramos4 post=146893 skrev:

9eren post=146891 skrev: www.euronews.com/amp/2021/03/04/eu-s-top...ed-illegal-state-aid

Troede vi vandt denne sag men så alligevel ikke?

​Du kunne ikke finde noget aktuelt stof du kunne spinne til noget negativt, så du postede lige en 1 år gammel artikel?

​hvad i alverden snakker du om.


Du ved at vi lever i 2022?, Ramos4 henviser til artiklen er publiceret den 4 marts 2021, og er dermed mere end et år gammel. ​
Du ved at du har postet denne under "spørg forummets brugere? Antager det er endnu en felj. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 2 dage siden #405 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Spørg forummets brugere
Jeg stiller et spørgsmål, hvorfor så bare ikke svare hvis man har svaret og lade være hvis man ikke har. Det gælder jer begge.

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Alex Jimenez, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Leny Yoro, Florian Wirtz, Håland, Estevao og NadaMás

RM TV Über alles

Sidste redigering: 2 år 2 dage siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 dage siden #406 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Spørg forummets brugere

9eren post=146910 skrev: Jeg stiller et spørgsmål, hvorfor så bare ikke svare hvis man har svaret og lade være hvis man ikke har. Det gælder jer begge.

​Du snyder ikke nogen med din trolling. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
2 år 2 dage siden #407 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Spørg forummets brugere

Ramos4 post=146911 skrev:

9eren post=146910 skrev: Jeg stiller et spørgsmål, hvorfor så bare ikke svare hvis man har svaret og lade være hvis man ikke har. Det gælder jer begge.

​Du snyder ikke nogen med din trolling. 

​nå ja, fordi onsdag formiddag får jeg lyst til at trolle hele Madridista dk med et spørgsmål om en case der har kørt siden 2016, men hvor jeg har misset sidste del af historien den fra sidste år. Du kan godt se hvor dum du selv lyder ikke ?

jeg mindes ikke at vi tabte den sag. Og mit spørgsmål kom fordi jeg var i gang med at diskutere med en Barca fan om stats støtte til flere klubber i Spanien. Jeg fandt frem til at EU havde omstødt straffen alligevel, men forstår det bare ikke. Så er der nogle klogere mennesker end de ovenstående som kan finde ud af at svarer på spørgsmålet?

Thomas, jeg har forresten lagt en privat besked til dig. Vil gerne have du tager den alvorligt

Ønskelisten: Frimpong, Alphonso Davies, Alex Jimenez, M, Gutierrez, Jobe Bellingham, Leny Yoro, Florian Wirtz, Håland, Estevao og NadaMás

RM TV Über alles

Sidste redigering: 2 år 2 dage siden ved 9eren.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 dag siden #408 af Thomaskjensen
Ja jeg så din besked og nej, jeg tænker faktisk ikke at lade den være, selv om du har ret i ar det nok ikke hjælper noget.
Jeg ved så ikke om du henviser til dig selv (hvilket jeg tolker det som).

Som jeg tidligere har nævnt er jeg moderator og nu med i styrelsen på et andet forum, et forum med en 16 sponsorer og ca. 150 frivillige støttende medlemmer.
Hvorfor jeg nævner dette igen er at vi aldrig skulle acceptere troller på forummet, vi skulle aldrig acceptere nedladende kommentarer (som min tidligere i denne tråd).

Så i stedet for at trolle tilbage undre jeg mig over om dette er tonen vi vil have i debatterne herinde?

@9eren, beklager min arrogance... Men jeg er Real Madrid fan og jeg forventer mig mere af spillerne og vores fans.
Dit spørgsmål angående artiklen er sådan set fin nok, men om du havde brugt mere end 5 sekunder at skrive dit inlæg og kommet med lidt baggrund så måske det kunne havde skabt en god debat.

Det er sådan med kommunikation, specielt skrevet, at det let kan misforstås.
Du behøver ikke gå bananas som DeLaRed <3 og skrive en roman hver gang du har en mening, men tænk på at du skriver med folk der elsker det samme som dig selv, Real Madrid, ja den går til flertallet af skribenter her på siden.

Mit deltagende i debatten er stærkt dalende grundet overstående, men ville lægge lidt tid på et ordentligt svar til dig 9eren da jeg var arrogant i mit svar.
Ja og så håber jeg faktisk at tonen i debatten højes for hold da helt kæft den er lav i blandt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Figo7Dk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce