Spørg forummets brugere

2 år 1 måned siden #385 af Madridnation.
​Er der nogle der ved hvad "hospitality tickets" på RM side indebærer? Jeg kan ikke rigtig finde ud af det på siden....

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 1 måned siden #386 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Spørg forummets brugere

Madridnation. post=145222 skrev: ​Er der nogle der ved hvad "hospitality tickets" på RM side indebærer? Jeg kan ikke rigtig finde ud af det på siden....

​Stødte også på det i dag, da jeg kiggede efter billetter til El Classico, men ved ikke hvad det helt præcist indebærer. 
i øvrigt, er det så bedst at købe billetterne og så selv stå for hotel og fly, eller kan det ik betale sig?

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #387 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Spørg forummets brugere

Madridnation. post=145222 skrev: ​Er der nogle der ved hvad "hospitality tickets" på RM side indebærer? Jeg kan ikke rigtig finde ud af det på siden....

​Jep. Det er "VIP". Altså med fri mad og drikke i loge inden kampen og i pausen. Det betyder dog ikke nødvendigvis at man ser kampen i logen. Tror det er forskelligt fra loge til loge om man sidder indenfor, eller ude på en normal plads under kampen. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #388 af Thomaskjensen
Vi havde VIP biljetter, sad på række 2, sæde 12 og 13 fra hjørneflaget.
Vi fløj med Norwegian, og jeg havde booket hotel ca 500 meter fra BB.
Med 3 nætter gik det på rundt 9000,- de 5k var for billetterne, og havde været fedt at vide at der indgik mad :) da vi naturligvis havde spist hummer med mere inden kampen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 1 måned siden #389 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Spørg forummets brugere

Thomaskjensen post=145225 skrev: Vi havde VIP biljetter, sad på række 2, sæde 12 og 13 fra hjørneflaget.
Vi fløj med Norwegian, og jeg havde booket hotel ca 500 meter fra BB.
Med 3 nætter gik det på rundt 9000,- de 5k var for billetterne, og havde været fedt at vide at der indgik mad :) da vi naturligvis havde spist hummer med mere inden kampen.

​Må jeg spørge hvor henne du bookede kamp billetterne ?:)

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #390 af Thomaskjensen
Ja det glemte jeg da helt at få med :) DOH
Jeg købte dem på den officielle hjemmeside: www.realmadrid.com/en/tickets

Jeg ser at der findes pladser til Classico, de starter ved €950,- per stk :)

Vi boede på NYX Madrid, nederen at poolen var lukket da de mente det var "vinter" i marts måned.

Det har var mod Celta Vigo, kampen ZZ kom hjem igen. Vi vandt 2-0 og jeg håber det er noget min dengang 10 årige søn aldrig glemmer. Ja jeg gør det aldrig, fornemmelsen at stå der...

Planere en tur derned 2024, der fylder min "lille" 10, og selv om han kan vælge hvor i verden han skal rejse med sin far (ingen andre) så er det PT ned og se Real Madrid spille.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridista02

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 1 måned siden #391 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Spørg forummets brugere

Thomaskjensen post=145229 skrev: Ja det glemte jeg da helt at få med :) DOH
Jeg købte dem på den officielle hjemmeside: www.realmadrid.com/en/tickets

Jeg ser at der findes pladser til Classico, de starter ved €950,- per stk :)

Vi boede på NYX Madrid, nederen at poolen var lukket da de mente det var "vinter" i marts måned.

Det har var mod Celta Vigo, kampen ZZ kom hjem igen. Vi vandt 2-0 og jeg håber det er noget min dengang 10 årige søn aldrig glemmer. Ja jeg gør det aldrig, fornemmelsen at stå der...

Planere en tur derned 2024, der fylder min "lille" 10, og selv om han kan vælge hvor i verden han skal rejse med sin far (ingen andre) så er det PT ned og se Real Madrid spille.

​TAk for svar. Jeg var på Bernabeu da jeg var 11, og det glemmer jeg aldrig nogensinde. En af de største oplevelser i mit liv. 3-0 mod Bilbao. Så det tror jeg heller ikke din søn glemmer!

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Thomaskjensen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #392 af Dios
Besvaret af Dios på emne Spørg forummets brugere
​Jeg har alle gange aldrig fundet det specielt meget billigere, at booke alt selv. Jeg havde engang en kammerat der arbejdede i et rejsebureau indenfor sport, og han sagde, at det var minimalt med hvad de tjente ift. hvad man selv kan få tingene til. Specielt på fodbold rejser, da de er langt mere tilgængelige for os fans. Da jeg var nede og se El Clasico for 4 år siden der fik jeg stukket 2 årskort i hånden, som de ejer, og på den måde tjener de hurtigt pengene hjem igen, men stadig er det minimalt mere end hvad man selv kan få det til. Det samme gør sig gældende med diverse hoteller de forskellige bureauer nu har samarbejde med. Nu bor jeg stort set på samme hotel hvergang jeg er i Madrid, og jeg tror det var 70kr. eller noget i den dur dyrere end hvis jeg selv skulle booke et værelse.
Jeg kan bare godt lide den sikkerhed og det at man intet selv skal gøre, så derfor er alle mine rejser til Madrid bestilt som pakkeløsning.

Hvis i finder noget til Psg kampen, så vil jeg godt sammenligne priser, for ringede idag til Sportenrejser tror jeg det hedder, og de ville sende mig et tilbud på Psg kampen på Bernabeú :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #393 af Madridnation.

Dios post=145268 skrev: ​Jeg har alle gange aldrig fundet det specielt meget billigere, at booke alt selv. Jeg havde engang en kammerat der arbejdede i et rejsebureau indenfor sport, og han sagde, at det var minimalt med hvad de tjente ift. hvad man selv kan få tingene til. Specielt på fodbold rejser, da de er langt mere tilgængelige for os fans. Da jeg var nede og se El Clasico for 4 år siden der fik jeg stukket 2 årskort i hånden, som de ejer, og på den måde tjener de hurtigt pengene hjem igen, men stadig er det minimalt mere end hvad man selv kan få det til. Det samme gør sig gældende med diverse hoteller de forskellige bureauer nu har samarbejde med. Nu bor jeg stort set på samme hotel hvergang jeg er i Madrid, og jeg tror det var 70kr. eller noget i den dur dyrere end hvis jeg selv skulle booke et værelse.
Jeg kan bare godt lide den sikkerhed og det at man intet selv skal gøre, så derfor er alle mine rejser til Madrid bestilt som pakkeløsning.

Hvis i finder noget til Psg kampen, så vil jeg godt sammenligne priser, for ringede idag til Sportenrejser tror jeg det hedder, og de ville sende mig et tilbud på Psg kampen på Bernabeú :)


Jeg er enig. Er også villig til at betale mere, så længe jeg blot kunne sikre mig at komme ind og se kampen :) 

Du nævner at alle dine rejser til Madrid er bestilt som pakkeløsning - er de alle bestilt igennem sportenrejser? Eller er der også andre bureauer du kan anbefale? 

Tak på forhånd!

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #394 af Jaetinh
Besvaret af Jaetinh på emne Spørg forummets brugere
​Hej folkens! Er der nogen der ved om den officielle Real Madrid hjemmeside tager imod visa eller visa/dankort ved booking af kampbilletter? Jeg læste rejseguiden herinde på siden fra 2016, hvor der stod at man kunne købe gennem Mastercard. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #395 af Thomaskjensen
Visa med flere kort virker fint.
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 1 måned siden #396 af Dios
Besvaret af Dios på emne Spørg forummets brugere

Madridnation. post=145297 skrev:

Dios post=145268 skrev: ​Jeg har alle gange aldrig fundet det specielt meget billigere, at booke alt selv. Jeg havde engang en kammerat der arbejdede i et rejsebureau indenfor sport, og han sagde, at det var minimalt med hvad de tjente ift. hvad man selv kan få tingene til. Specielt på fodbold rejser, da de er langt mere tilgængelige for os fans. Da jeg var nede og se El Clasico for 4 år siden der fik jeg stukket 2 årskort i hånden, som de ejer, og på den måde tjener de hurtigt pengene hjem igen, men stadig er det minimalt mere end hvad man selv kan få det til. Det samme gør sig gældende med diverse hoteller de forskellige bureauer nu har samarbejde med. Nu bor jeg stort set på samme hotel hvergang jeg er i Madrid, og jeg tror det var 70kr. eller noget i den dur dyrere end hvis jeg selv skulle booke et værelse.
Jeg kan bare godt lide den sikkerhed og det at man intet selv skal gøre, så derfor er alle mine rejser til Madrid bestilt som pakkeløsning.

Hvis i finder noget til Psg kampen, så vil jeg godt sammenligne priser, for ringede idag til Sportenrejser tror jeg det hedder, og de ville sende mig et tilbud på Psg kampen på Bernabeú :)


Jeg er enig. Er også villig til at betale mere, så længe jeg blot kunne sikre mig at komme ind og se kampen :) 

Du nævner at alle dine rejser til Madrid er bestilt som pakkeløsning - er de alle bestilt igennem sportenrejser? Eller er der også andre bureauer du kan anbefale? 

Tak på forhånd!


Jeg har bestilt igennem sportenrejser en helt del gange før. Dem kan jeg absolut anbefale. Nu er det dog ved at være en helt del år siden sidst jeg brugte dem, men jeg har aldrig haft problemer med noget som helst før hos dem.
Jeg plejer som regel, at få hentet nogle tilbud ind, men jeg har også bestilt igennem andre. Kan bare ikke huske navnene på dem, da det er ved at være 10 år siden :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce