Spørg forummets brugere

1 år 1 måned siden #373 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Spørg forummets brugere

BBB skrev:

9eren skrev: Hvornår er der præsident valg.

2021. Jeg tror ikke, at datoen er fastlagt.

Er vi så kommet dertil, at vi kan få en ny præsident eller er der stadig ingen der kan vælte Florentino ?

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

10 måneder 6 dage siden #374 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Spørg forummets brugere
Hjælp

Madridista har mig ikke på en blokerings liste på Facebook. Men jeg kan stadig ikke like deres opslag eller kommentere på dem. Jeg kan heller ikke like siden. Hvad kan der gøres ?

Hugol. 32 años con el mejor club del mundo.
Agent for Aquinas American School/Getafe Internacional (14-17 år) David Aznar
Il mio nome é Guiseppe Meazza
Medlem af Peña La Gran Familia

5 måneder 1 uge siden #375 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Spørg forummets brugere
​Er der en tråd omkring fodboldture til Madrid et sted? 

Nå, prøver at spørge her alligevel. Grundet corona, lav kapacitet på stadion, osv, ville i vælge et rejsebureau at købe billet og hotel igennem (i så fald hvem) eller ville i vove jer ud i selv at stå for det? 
Før har jeg købt billet gennem RM eller direkte på stadion, men tænker om det i disse tider, ville være bedre at købe en pakkeløsning og garanteret en billet? 

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

5 måneder 1 uge siden #376 af Administrationen

El Siete post=140469 skrev: ​Er der en tråd omkring fodboldture til Madrid et sted? 

Nå, prøver at spørge her alligevel. Grundet corona, lav kapacitet på stadion, osv, ville i vælge et rejsebureau at købe billet og hotel igennem (i så fald hvem) eller ville i vove jer ud i selv at stå for det? 
Før har jeg købt billet gennem RM eller direkte på stadion, men tænker om det i disse tider, ville være bedre at købe en pakkeløsning og garanteret en billet? 

​Den første melding fra Real Madrid går på, at man prioriterer medlemmerne først og derfor kan det godt være et sats at håbe på selv at kunne skaffe billetterne, så jeg ville nok lige afvente situationen og se, hvordan de første spillerunder forløber./Jesper
Følgende bruger(e) sagde tak: El Siete

5 måneder 1 uge siden #377 af El Siete
Besvaret af El Siete på emne Spørg forummets brugere

Administrationen post=140470 skrev:

El Siete post=140469 skrev: ​Er der en tråd omkring fodboldture til Madrid et sted? 

​Den første melding fra Real Madrid går på, at man prioriterer medlemmerne først og derfor kan det godt være et sats at håbe på selv at kunne skaffe billetterne, så jeg ville nok lige afvente situationen og se, hvordan de første spillerunder forløber./Jesper

​Ja, tror også lige jeg ser det an, og tanken er også først en tur i starten af det nye år. Jeg tænker der nok skal være rift om billetterne efter en lang Corona-periode :)

Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

2 måneder 3 uger siden #378 af Henke
Besvaret af Henke på emne Spørg forummets brugere
Det grænser sig til det pinagtige, at verdens største klub tilbyder så elendig en opløsning på deres stream af Real Madrid TV på deres hjemmeside.

Findes der andre steder, hvor man rent faktisk kan streame det i HD?

2 måneder 3 uger siden #379 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Spørg forummets brugere
Hvad med Hesgoal.com?
Sidste redigering: 2 måneder 3 uger siden ved Elto92.

1 uge 3 dage siden #380 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Spørg forummets brugere
Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvornår billetterne til Paris kampen sættes i salg, kan ikke finde noget information omkring det. Jeg vil gerne betale overpris hvis det er det der kræves, men helst ikke til et svansefirma.

Er der nogle der ved hvad der er muligt?

1 uge 3 dage siden #381 af Administrationen

JesperA post=144957 skrev: Jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvornår billetterne til Paris kampen sættes i salg, kan ikke finde noget information omkring det. Jeg vil gerne betale overpris hvis det er det der kræves, men helst ikke til et svansefirma.

Er der nogle der ved hvad der er muligt?

​Overpris kommer man også til at betale. I hvert fald i Paris, hvor priserne starter ved 250 euro.

1 uge 1 dag siden #382 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Spørg forummets brugere
Men dem jeg pt. kan finde koster ca 5k pr. person, og billetterne koster sikkert 150 euro.. Det er kampen i Bernabeu vi vil til, er fodboldrejser eller viagogo eneste mulighed når man ikke har sæsonkort?

Har før benyttet Viagogo og Stubhub til koncerter og tennis, men aldrig fodbold, og hvis billetter er forbeholdt sæsonkort-indehavere, risikerer man vel at de er værdiløse? Vil gerne betale 500€ så længe billetten er 100% legit.
Sidste redigering: 1 uge 1 dag siden ved JesperA.

1 uge 20 timer siden #383 af BBB
Besvaret af BBB på emne Spørg forummets brugere

JesperA post=145010 skrev: Men dem jeg pt. kan finde koster ca 5k pr. person, og billetterne koster sikkert 150 euro.. Det er kampen i Bernabeu vi vil til, er fodboldrejser eller viagogo eneste mulighed når man ikke har sæsonkort?

Har før benyttet Viagogo og Stubhub til koncerter og tennis, men aldrig fodbold, og hvis billetter er forbeholdt sæsonkort-indehavere, risikerer man vel at de er værdiløse? Vil gerne betale 500€ så længe billetten er 100% legit.

​Jeg købte på et tidspunkt hos Viagogo, men det var først på selve dagen, at vi fik billetterne til kampen. Sælgerne har åbenbart mulighed for at fortryde, og Real kunne næste afgøre mesterskabet (det blev vist afgjort ugen efter eller noget i den stil). Vi betalte dobbeltpris for billetterne, og vi var ude et par måneder før kampen. Så usikkerheden kombineret med prisen gør, at jeg ikke ville købe igennem Viagogo igen, når jeg rejser for at se fodbold. Hvis jeg er i byen, og det er en spontan beslutning, så kunne jeg måske godt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madridnation.

2 dage 19 timer siden #384 af Madridnation.

JesperA post=145010 skrev: Men dem jeg pt. kan finde koster ca 5k pr. person, og billetterne koster sikkert 150 euro.. Det er kampen i Bernabeu vi vil til, er fodboldrejser eller viagogo eneste mulighed når man ikke har sæsonkort?

Sidder præcis i samme situation. Jeg tør simpelthen ikke stole på at de får billetterne, så jeg må selv sørge for at være online og prøve og skaffe billetterne. Herefter vil jeg booke hotel samt fly hvis det lykkedes. Men hvis du finder et legit firma som kan garantere billet så sig det endelig gerne videre. Fordi jeg vil ,ligesom dig, godt betale hvad det vil koste, bare jeg kan sikre mig kamp billetterne.

Iker Casillas “Todo el mundo sabe que soy Madridista de corazón, blanco hasta la muerte.” (The whole world knows that I am a Madridista by heart; White until the death).

Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.