Sæson 2017/2018
KWE skrev: Ingen tvivl om at det er bydende nødvendigt med en ny kvalitets-angriber på holdet, især efter at vi lige har solgt vores absolut bedste frontangriber. Flosklen med at Ronaldo kun kan spille sammen med Benzema må også snart stoppe. Det er ganske enkelt ikke holdbart at Benzema ikke præsterer i 9 ud af 10 kampe i løbet af en sæson.
Du kommer nok til at leve med det. Rygtet går i Marca på, at han er ved at forlænge kontrakten med 2-3 år ;)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
mohbar skrev: Hvis nu Mourinho kom med et bud på 70 millioner euro for Bale, bør Perez bestemt ikke afvise det. Det niveau (-med/uden Ronaldo *) og manglende gejst Bale har vist i vel snart 1,5 år bør være nok til at indse at prisen på ham kun gå i en retning: ned.
Carvajal skal nok komme i form og Achraf giver langt mere ro end Danilo nogensinde kunne have gjort. Han bør ikke lejes ud men benyttes som erstatning, for han viser sindsygt gode takter.
* Bale likers påpeger ofte at det Ronaldos skyld Bale ikke rigtig kan træde i karakter. Den påstand har vist sig forkert.
Jeg ved snart ikke hvor jeg skal begynde.
1) Du kan ikke forudsige noget som helst om Bales fremtidige form og præstationer.
2) Du kan ikke forudsige noget som helst om Danilos fremtidige evne til "at give ro" hvis han havde fortsat i klubben.
Så okay, Carvajal spillede dårligt igår og Danilo godt, ergo, så er Carvajal lort og burde pensionere sig selv, imens Pep har lavet århundredes handel da Danilo bliver fremtidens stjerne.
Giver det mening?
** Ja da, to træningskampe uden Ronaldo er jo bevis nok.
Ronaldo var ude i starten af sidste sæson gjorde Bale det glimrende. Ergo, er din ikke-påstand bevist forkert.
*** lol
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
- Administrationen
-
- Administrator
-
Zyconith skrev:
mohbar skrev: Hvis nu Mourinho kom med et bud på 70 millioner euro for Bale, bør Perez bestemt ikke afvise det. Det niveau (-med/uden Ronaldo *) og manglende gejst Bale har vist i vel snart 1,5 år bør være nok til at indse at prisen på ham kun gå i en retning: ned.
Carvajal skal nok komme i form og Achraf giver langt mere ro end Danilo nogensinde kunne have gjort. Han bør ikke lejes ud men benyttes som erstatning, for han viser sindsygt gode takter.
* Bale likers påpeger ofte at det Ronaldos skyld Bale ikke rigtig kan træde i karakter. Den påstand har vist sig forkert.
1) Du kan ikke forudsige noget som helst om Bales fremtidige form og præstationer.
2) Du kan ikke forudsige noget som helst om Danilos fremtidige evne til "at give ro" hvis han havde fortsat i klubben.
Så okay, Carvajal spillede dårligt igår og Danilo godt, ergo, så er Carvajal lort og burde pensionere sig selv, imens Pep har lavet århundredes handel da Danilo bliver fremtidens stjerne.
Giver det mening?
Ronaldo var ude i starten af sidste sæson gjorde Bale det glimrende. Ergo, er din ikke-påstand bevist forkert.
*** lol
Du skal vist lige hen og læse Mohbars indlæg igen.....bare sådan helt stille og roligt.
- whatuphest
- Forum begynder
-
Evt kunne man ændre system en smule og have Isco i en fri rolle bag Ronaldo og Benz/en evt erstatning; for i mine øjne bør Isco så absolut få chancen for at spille fast i næste sæson.
Administrationen skrev:
Zyconith skrev:
Giver det mening?
*** lol
Du skal vist lige hen og læse Mohbars indlæg igen.....bare sådan helt stille og roligt.
"bør være nok til at indse at prisen på ham kun gå i en retning: ned." . Det nægter jeg at indse. Bale har været plaget af skader, dem kan han i fremtiden potentielt se sig fri for og blomstre op. Det vil sige, at prisen (hvis det er det der ønskes at diskuteres), sagtens kan gå op. Men endnu mere vigtigt, han kan have en afgørende positiv betydning for klubben og dens succes i fremtiden.
"Achraf giver langt mere ro end Danilo nogensinde kunne have gjort.". Uenig. Danilo forbedrede (i min optik) alle aspekter af sit spil og tilsyneladende velbefindende. Med den erfaring (næsten 300 kampe samlet set på klub-, 257 stk. og landholdsniveau, 34 stk.) Danilo tilbyder og fysiske, samt tekniske styrker, ser jeg udsagnet som ikke andet end en favorisering der er blottet for enhver form for objektivitet (ikke at jeg opfatter Mohbars indlæg som et forsøg på at tilstræbe dette). Men kernen i udsagnet er den forholdsvist ligegyldige spådom om, at Achraf vil give langt mere ro end Danilo nogensinde kunne have gjort. Hvilket jo ingenlunde er sandsynligt eller noget man kan vide noget som helst om, og nok aldrig kommer til at vide. Det er for nemt at lukke sådan noget ud.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Marcelo var god på bolden, men alt for mange fejlafleveringer.
- p0kerNiNja
-
- Bandlyst
-
- 1 2 3 FOOK THE MAYWEATHERS!!
Bale spillede en ret nyt position som front-angriber og gjorde det egentlig ok(bedre end Benzema for eksempel).
Var han nu også det? Det var ihvertfald ikke det jeg var vidne til, lavede han overhovedet noget godt i kampen? Jeg kan f.eks. nævne en god aktion af Benzema, hvor han tørrede to Manchester City spillere inde i boksen og fik skudt på mål. Jeg kan også se, at Benzema er blevet rated højere og der blive nævnt ''A couple of real quality moments.'', hvorimod Bale bliver beskrevet ''Had little impact on proceedings''.
Jeg siger ikke Benzema var god i kampen, men at Bale skulle have været bedre er ikke sandt.
Florentino Pérez
- madrid2000
-
- Platin bruger
-
Sahinovic skrev: Lars1991 skrev:
Bale spillede en ret nyt position som front-angriber og gjorde det egentlig ok(bedre end Benzema for eksempel).
Var han nu også det? Det var ihvertfald ikke det jeg var vidne til, lavede han overhovedet noget godt i kampen? Jeg kan f.eks. nævne en god aktion af Benzema, hvor han tørrede to Manchester City spillere inde i boksen og fik skudt på mål. Jeg kan også se, at Benzema er blevet rated højere og der blive nævnt ''A couple of real quality moments.'', hvorimod Bale bliver beskrevet ''Had little impact on proceedings''.
Jeg siger ikke Benzema var god i kampen, men at Bale skulle have været bedre er ikke sandt.
Så du kampen?
Så havde du også set, hvordan Bale tørrede Kompany cirka i starten af kampen. Desuden så tog Bale mange flere løb, hvor han var marginal offside.
Dette er da meget godt af en som ifølge dig ikke engang er en fodboldspiller.
Jeg er i hvert fald fortrøstningsfuld. Grunden til at jeg også har ville have Bale afsted er, at jeg er bange for at han tager Iscos plads. Og det ville selvfølgelig være en katastrofe.
madrid2000 skrev:
Så du kampen?
Så havde du også set, hvordan Bale tørrede Kompany cirka i starten af kampen. Desuden så tog Bale mange flere løb, hvor han var marginal offside.
Ja jeg så kampen, ellers ville jeg ikke udtale mig omkring den. Jeg missede så åbenbart Bales aktion, men helt sikkert en flot dribling, og et flot skud efterfølgende... Han var stadig ikke bedre end Benzema, og skal vi sammenligne denne aktion med Benzema gode aktion, så er der vidst ingen tvivl hvem der vinder.
Florentino Pérez
- Brylle
- Gæst
-
Det hele sker fordi Benzema spiller bolden et par meter til siden, så det er faktisk Kong Benzemas fortjeneste, at uduelige Bale kan tage disse træk forbi Kompany. ;)madrid2000 skrev:
Så du kampen?
Til det mere seriøse:
Jeg forstår ikke, at man går amok over træningskamp nummer 2, hvor hele holdet endnu en gang bliver skiftet ud. På dette tidspunkt handler det om at få gang i benene og få de nye ind i systemet. Jeg forstår heller ikke, at man vurderer spillere på baggrund af disse få kampe. Det eneste, man måske kan bide lidt mærke i, er hvordan de unge spillere, som er taget med, gør det. De er der netop for at imponere og bevise, at de skal være en del af truppen. Resten er rimelig sikre og skal bruge pre season til at komme i gang. Det samme angår Bale, som er tilbage fra en skade, ikke har spillet meget fodbold det sidste halve år og skal bruge tid på at komme helt i gang. Jeg synes allerede, at vi ser nogle gode ting. Han tager gode løb, hjælper holdet af med bolden og får også udfordret med succes. Slutproduktet og topformen skal nok komme.