Sæson 2017/2018
Real HWL skrev:
Carlos3 skrev: Det ville godt nok være katastrofalt hvis bale skulle være grunden til at Isco skulle gå på fri, og så måske endda til vores rivaler. Håber at Zidane og Perez får ham forklaret at han er førstevalg og fremtidens valg. Isco>Bale det kan ingen da være i tvivl om.
Det er mit værste mareridt hvis det skulle gå hen og ske :-/
Jeg ville slet ikke kunne se hverken Real Madrid eller Isco vinde på den løsning. Det er et match made in heaven, følg Atleticos eksempel, forlæng manden til 2026!! :D
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Real HWL skrev: Kunne det tænkes at Isco venter et lille halvt år med at sætte sin underskrift på en ny kontrakt til han ved om det er ham eller Bale der er den fortrukne til start 11eren?
Det håber jeg virkelig, virkelig ikke, det ville lige være at presse den en tak for langt. Men jeg synes der er så meget stilhed omkring det, at det virker som en formalitet og noget, som også påpeget her, bliver ordnet efter træningsturen. Eller det håber jeg. Andet har jeg ikke nerver til, for tager sgu personligt ned til Madrid og buher ved Valdebebas hvis han smutter :)
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
SR4 skrev:
Real HWL skrev: Kunne det tænkes at Isco venter et lille halvt år med at sætte sin underskrift på en ny kontrakt til han ved om det er ham eller Bale der er den fortrukne til start 11eren?
Det håber jeg lidt. Det kunne være det satte et pres på Perez og Zidane ift. Bale.
Ret skal være ret. Den bedste spiller skal spille, så Isco skal jo stadig levere for at spille. Jeg tror dog på ingen måder, at tingene ændre sig ift. Bale og Isco på banen. Bale vil vel stadig i glimt vise udmærket spil, hvor Isco fortsætter hvor han slap.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
NO BALE INTEREST
Sky sources understand Gareth Bale is not a player Manchester United are actively pursuing.
We have been told the last time they showed any interest in signing him was in his final season at Spurs.
BALE TALK 'STUPID'
Gareth Bale’s representative Jonathan Barnett has rubbished speculation linking his client with a move away from Real Madrid.
Speaking to Sky Sports News, he described the reports as “ridiculous”, “stupid” and “irresponsible journalism”.
Sky sources understand Bale is not an active target for Manchester United.
LATEST ON PERISIC
Manchester United's hopes of signing Ivan Perisic have received a boost after Inter Milan boss Luciano Spalletti admitted the Italian club could not keep the winger against his will.
"For me the talk is always the same when it comes to him," Spalletti said.
"He's strong, he's a player I want to keep with me, but then we must consider the opinion of the club and the player."
Og kunne det så være, at Mous ord til Bale - som blev fanget for rullende kameraer - var sagt med et glimt i øjet? Det undrer mig, at folk ikke har overvejet det... Mou var jo udmærket godt klar over, at hele den seance blev filmet (enddra fra mindst to vinkler). Nu må United meget gerne lukke den Perisic-handel, så al snak om Bale kan forstumme og der kan blive lagt låg på det tåbelige rygte.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev:
SR4 skrev:
Real HWL skrev: Kunne det tænkes at Isco venter et lille halvt år med at sætte sin underskrift på en ny kontrakt til han ved om det er ham eller Bale der er den fortrukne til start 11eren?
Det håber jeg lidt. Det kunne være det satte et pres på Perez og Zidane ift. Bale.
Ret skal være ret. Den bedste spiller skal spille, så Isco skal jo stadig levere for at spille. Jeg tror dog på ingen måder, at tingene ændre sig ift. Bale og Isco på banen. Bale vil vel stadig i glimt vise udmærket spil, hvor Isco fortsætter hvor han slap.
Selfølgelig skal den bedste mand spille. Og det er sådan det skal være. Det skal ikke være den mand med det højeste prisskilt. I kampen mod City spillede Zidane også 4-1-2-1-2 Som han gjorde i slutningen af sæsonen. Håber han holder fast i den formation. Så er det Bale og Benzema der må kæmper om at blive angrebsmakker med Ronaldo. Isco og Asensio skal dele den offensive midt position. Hvor Isco selfølgelig skal være 1. Prioritet. Med mindre det viser sig at Asensio er total ustyrlig ;-)
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Dios skrev:
SR4 skrev:
Real HWL skrev: Kunne det tænkes at Isco venter et lille halvt år med at sætte sin underskrift på en ny kontrakt til han ved om det er ham eller Bale der er den fortrukne til start 11eren?
Det håber jeg lidt. Det kunne være det satte et pres på Perez og Zidane ift. Bale.
Ret skal være ret. Den bedste spiller skal spille, så Isco skal jo stadig levere for at spille. Jeg tror dog på ingen måder, at tingene ændre sig ift. Bale og Isco på banen. Bale vil vel stadig i glimt vise udmærket spil, hvor Isco fortsætter hvor han slap.
Hvilket indtil videre ikke har været tilfældet når de begge har været fit.
Rent objektivt her og nu burde Isco selvfølgelig starte inde, da han har bevist sidste sæson, at han er den bedste af de 2. Hvis Bale starter inde de første par kampe af sæonen, så tror jeg ikke Isco forlænger. For så ved han at han kun starter inde, når Bale underpræsterer og ikke fordi han selv har gjort sig fortjent til det.
Og så må vi ikke glemme de psykiske effekter det kan fører jeg til. Bale starter inde fra dag 1 og Isco får den følelse af at han intet kan gøre for at få sin plads. Og pludselig præsterer han heller ikke efterfølgende.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
SR4 skrev:
Dios skrev:
SR4 skrev:
Real HWL skrev: Kunne det tænkes at Isco venter et lille halvt år med at sætte sin underskrift på en ny kontrakt til han ved om det er ham eller Bale der er den fortrukne til start 11eren?
Det håber jeg lidt. Det kunne være det satte et pres på Perez og Zidane ift. Bale.
Ret skal være ret. Den bedste spiller skal spille, så Isco skal jo stadig levere for at spille. Jeg tror dog på ingen måder, at tingene ændre sig ift. Bale og Isco på banen. Bale vil vel stadig i glimt vise udmærket spil, hvor Isco fortsætter hvor han slap.
Hvilket indtil videre ikke har været tilfældet når de begge har været fit.
Rent objektivt her og nu burde Isco selvfølgelig starte inde, da han har bevist sidste sæson, at han er den bedste af de 2. Hvis Bale starter inde de første par kampe af sæonen, så tror jeg ikke Isco forlænger. For så ved han at han kun starter inde, når Bale underpræsterer og ikke fordi han selv har gjort sig fortjent til det.
Og så må vi ikke glemme de psykiske effekter det kan fører jeg til. Bale starter inde fra dag 1 og Isco får den følelse af at han intet kan gøre for at få sin plads. Og pludselig præsterer han heller ikke efterfølgende.
Det bliver moratas eksempel om igen bare i meget værre grad
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
- madrid2000
-
- Offline
- Platin bruger
-
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Carlos3 skrev:
SR4 skrev:
Dios skrev:
SR4 skrev:
Real HWL skrev: Kunne det tænkes at Isco venter et lille halvt år med at sætte sin underskrift på en ny kontrakt til han ved om det er ham eller Bale der er den fortrukne til start 11eren?
Det håber jeg lidt. Det kunne være det satte et pres på Perez og Zidane ift. Bale.
Ret skal være ret. Den bedste spiller skal spille, så Isco skal jo stadig levere for at spille. Jeg tror dog på ingen måder, at tingene ændre sig ift. Bale og Isco på banen. Bale vil vel stadig i glimt vise udmærket spil, hvor Isco fortsætter hvor han slap.
Hvilket indtil videre ikke har været tilfældet når de begge har været fit.
Rent objektivt her og nu burde Isco selvfølgelig starte inde, da han har bevist sidste sæson, at han er den bedste af de 2. Hvis Bale starter inde de første par kampe af sæonen, så tror jeg ikke Isco forlænger. For så ved han at han kun starter inde, når Bale underpræsterer og ikke fordi han selv har gjort sig fortjent til det.
Og så må vi ikke glemme de psykiske effekter det kan fører jeg til. Bale starter inde fra dag 1 og Isco får den følelse af at han intet kan gøre for at få sin plads. Og pludselig præsterer han heller ikke efterfølgende.
Det bliver moratas eksempel om igen bare i meget værre grad
Morata har intet vist ift. Benzema's topniveau.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
I sidste sæson, vil jeg da mene morata gjorde det fint og benzema havde en noget undervældene sæsonSR4 skrev:
Carlos3 skrev:
SR4 skrev:
Dios skrev:
SR4 skrev:
Real HWL skrev: Kunne det tænkes at Isco venter et lille halvt år med at sætte sin underskrift på en ny kontrakt til han ved om det er ham eller Bale der er den fortrukne til start 11eren?
Det håber jeg lidt. Det kunne være det satte et pres på Perez og Zidane ift. Bale.
Ret skal være ret. Den bedste spiller skal spille, så Isco skal jo stadig levere for at spille. Jeg tror dog på ingen måder, at tingene ændre sig ift. Bale og Isco på banen. Bale vil vel stadig i glimt vise udmærket spil, hvor Isco fortsætter hvor han slap.
Hvilket indtil videre ikke har været tilfældet når de begge har været fit.
Rent objektivt her og nu burde Isco selvfølgelig starte inde, da han har bevist sidste sæson, at han er den bedste af de 2. Hvis Bale starter inde de første par kampe af sæonen, så tror jeg ikke Isco forlænger. For så ved han at han kun starter inde, når Bale underpræsterer og ikke fordi han selv har gjort sig fortjent til det.
Og så må vi ikke glemme de psykiske effekter det kan fører jeg til. Bale starter inde fra dag 1 og Isco får den følelse af at han intet kan gøre for at få sin plads. Og pludselig præsterer han heller ikke efterfølgende.
Det bliver moratas eksempel om igen bare i meget værre grad
Morata har intet vist ift. Benzema's topniveau.
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Carlos3 skrev:
I sidste sæson, vil jeg da mene morata gjorde det fint og benzema havde en noget undervældene sæsonSR4 skrev:
Carlos3 skrev:
SR4 skrev:
Dios skrev:
SR4 skrev:
Real HWL skrev: Kunne det tænkes at Isco venter et lille halvt år med at sætte sin underskrift på en ny kontrakt til han ved om det er ham eller Bale der er den fortrukne til start 11eren?
Det håber jeg lidt. Det kunne være det satte et pres på Perez og Zidane ift. Bale.
Ret skal være ret. Den bedste spiller skal spille, så Isco skal jo stadig levere for at spille. Jeg tror dog på ingen måder, at tingene ændre sig ift. Bale og Isco på banen. Bale vil vel stadig i glimt vise udmærket spil, hvor Isco fortsætter hvor han slap.
Hvilket indtil videre ikke har været tilfældet når de begge har været fit.
Rent objektivt her og nu burde Isco selvfølgelig starte inde, da han har bevist sidste sæson, at han er den bedste af de 2. Hvis Bale starter inde de første par kampe af sæonen, så tror jeg ikke Isco forlænger. For så ved han at han kun starter inde, når Bale underpræsterer og ikke fordi han selv har gjort sig fortjent til det.
Og så må vi ikke glemme de psykiske effekter det kan fører jeg til. Bale starter inde fra dag 1 og Isco får den følelse af at han intet kan gøre for at få sin plads. Og pludselig præsterer han heller ikke efterfølgende.
Det bliver moratas eksempel om igen bare i meget værre grad
Morata har intet vist ift. Benzema's topniveau.
Fint er ikke godt nok til at blive fast på Real. Han viste ikke at han havde verdensklasse niveau, hvilket selvfølgelig heller ikke er overraskende, da han heller ikke viste det i Juve.
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
