Sæson 2017/2018
Florentino Pérez
Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen
Lars1991 skrev: Jeg er i hvert fald fortrøstningsfuld. Grunden til at jeg også har ville have Bale afsted er, at jeg er bange for at han tager Iscos plads. Og det ville selvfølgelig være en katastrofe.
Det er væsentligt at tage i mente at Bale bidrager med diamentralt modsatte egenskaber og inputs til vores spil end Isco. At han vil tage spilletid fra Isco er én ting, det er også det jeg tænker du mener med "at tage hans plads", men udover placeringen på grafikken over opstillingen bidrager de meget lidt med det samme. Jeg ser kun fordele i at have to så dygtige spillere til rådighed, hvor man ud fra en bedømmelse af en given situation kan vurdere hvem der skal spille og hvordan de skal spilles.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Guillem Balague @GuillemBalague 26. jul.
RM has leaked that Mbappe will only come if a member of BBC is sold (but he might come anyway). Another way of saying, anybody wants Benzema?
Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
El Siete skrev: Nogen der ved hvordan det står til med Isco's kontraktforlængelse egentlig? Har ikke hørt noget længe og det ville da give god mening at få det på plads inden sæsonen for alvor starter. Benzema står til kontraktforlængelse også, men Isco's er da umiddelbart mere presserende.
Vi må vel forvente, at de sidste detaljer kommer på plads når de vender hjem fra pre-season, eller ihvertfald senest inden La Liga starter. Jeg er helt sikker på, at begge parter er enige, men at de kun lige mangler at mødes ved et skrivebord så Isco endeligt kan sætte sin underskrift på den nye kontrakt.
Florentino Pérez
- mat_hattrick
- Ekspert bruger
-
Real HWL skrev: Kunne det tænkes at Isco venter et lille halvt år med at sætte sin underskrift på en ny kontrakt til han ved om det er ham eller Bale der er den fortrukne til start 11eren?
Det tror jeg nemlig også... Andet vil da også være dumt af ham i min optik :-)
Håber så inderligt han skriver under, når de kommer tilbage fra turen. Den elegance på en fodboldbane må simpelthen ikke glippe!
mat_hattrick skrev:
Real HWL skrev: Kunne det tænkes at Isco venter et lille halvt år med at sætte sin underskrift på en ny kontrakt til han ved om det er ham eller Bale der er den fortrukne til start 11eren?
Det tror jeg nemlig også... Andet vil da også være dumt af ham i min optik :-)
Ja det tænker jeg også. Det havde jeg da gjort :)
Det håber jeg lidt. Det kunne være det satte et pres på Perez og Zidane ift. Bale.
"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"
- Alfredo Di Stefano
Carlos3 skrev: Det ville godt nok være katastrofalt hvis bale skulle være grunden til at Isco skulle gå på fri, og så måske endda til vores rivaler. Håber at Zidane og Perez får ham forklaret at han er førstevalg og fremtidens valg. Isco>Bale det kan ingen da være i tvivl om.
Det er mit værste mareridt hvis det skulle gå hen og ske :-/